נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה צריך כדי לעשות השתלת שיער בטורקיה

ציוד רפואי

אין ספק שאחת הבעיות הקשות ביותר שמטרידות כל גבר ישראלי מצוי היא בעיית ההתקרחות. לכל גבר מצוי יש שלל תירוצים למה הוא מקריח: זה מזג האוויר החם בארץ, זו תקופת הלחץ בעבודה, או שלל תירוצים אחרים. בסופו של דבר, נראה שבישראל אחוז הקירחים גבוה יחסית בהשוואה למדינות אחרות בעולם. אבל חשוב לדעת: אנו חיים בעולם מודרני ומתקדם, ויש פתרון נפלא לבעיה הזו.

 

מה זה השתלת שיער?

בהשתלת שיער מבצעים פעולה כירורגית שבה משתילים שיער באזורים קירחים. מה שקורה בפועל הוא הסרת עור עם זקיקי שיער או הוצאת זקיקי שיער יחידים מאזור תורם, והשתלה שלהם באזור הנתרם. השתלת שיער היא טכניקה רפואית שנמצאת בשימוש בעיקר בטיפול בגברים מקריחים. חשוב לדעת ששתלים עם זקיקי שיער הינם עמידים כנגד התקרחות, ולכן אין חשש שתבצעו השתלת שיער ותתחילו להקריח כמה שנים אחריה. כאשר השתלת השיער מבוצעת באמצעים מתקדמים וחדשניים היא יכולה להביא למטופל מראה שיער טבעי.

 

השתלה בטורקיה

אז עכשיו כשאתם יודעים מהי השתלת שיער, למה לעשות אותה בטורקיה? טורקיה הפכה כבר מזמן למעצמה עולמית בתחום השתלות השיער, ואנו כאן כדי להסביר לכם מה צריך לעשות בשביל השתלת שיער בטורקיה. בשלב הראשון מתבצעת שיחת ייעוץ עם הרופא המטפל שכוללת גם בדיקת התאמה לטיפול, אם לא תתאימו לטיפול כמובן שלא תצטרכו לשלם עבור השיחה. בהמשך מתבצע אבחון ראשוני בעזרת צילומים של הראש ואחריו מתבצעת ההשתלה עצמה. מכיוון שמדובר על תחום נרחב מאוד יש כיום לא מעט חברות המציעות לכם חבילות. החבילות כוללות את כל הטיפול הרפואי, וחוץ מזה גם טיפול בכל הדברים שמסביב כמו טיסות, מלונות, הסעות, ועוד.

 

למה לעשות השתלת שיער בטורקיה ולא בישראל?

אם גם אתם פטריוטים ולא מבינים למה אתם צריכים לטוס עד טורקיה כדי להשתיל שיער אז יש לנו תשובה מאוד פשוטה בשבילכם: כסף, או בשתי מילים: הרבה כסף. מחירה של השתלת שיער בישראל גבוה באופן משמעותי מחירה של השתלת שיער בטורקיה, והפער יכול להיות כ- 15,000 ₪ או אפילו יותר! מלבד זאת, מכיוון שתהליך ההשתלה אורך כמה ימים אין שום סיבה שלא תנצלו אותו כדי להרוויח גם חופשה בטורקיה. טורקיה היא מדינה יפהפייה ולא סתם מדובר על אחד היעדים התיירותיים הנחשקים ביותר בעולם. בטורקיה תוכלו למצוא אתרי עתיקות מיוחדים, מוזיאונים מרהיבים, אוכל מצוין, שווקים עם אווירה מיוחדת, ונופים מטריפים.

 

לסיכום

אין לכם שום סיבה ותירוץ להמשיך להסתובב עם קרחת שאתם מנסים להסתיר ללא הצלחה רבה. אנו חיים בעולם מודרני ומתקדם, ותהליך די פשוט יכול להחזיר לכם את הבלורית ויחד איתה את הביטחון העצמי. כשכל זה מלווה בחופשה נפלאה ביעד תיירותי חם ומבוקש, זה בכלל נשמע מפתה. אז קדימה! למה בדיוק אתם עוד מחכים?

סטודנט

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
דנטל מדיקל סנטר
מהי אסתטיקה דנטלית?

ההתפתחות של ענף רפואת השיניים, מאפשרת מחקר גדול יותר של סוגי טיפולים שונים והפצתם לשוק. אחד התחומים שהתפתחו כתוצאה