נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איזה תעודה מקבלים בסוף קורס מילה וכמה היא שווה?

תעודת קורס

בתום קורס לימודי מוהלים של מרכז דעת תקבלו תעודה אשר בעזרת השם תפתח לכם דלתות לעולם התעסוקה ותבטיח את פרנסתכם. אך הדרך אל התעודה מלווה בלימודים מקצועיים, תחושת שליחות ומסירות – מסלול מרתק שבסופו תעודה מכובדת.

 

קורס המילה של מרכז דעת

קורס מילה הוא מהקורסים החשובים והמכובדים בעולם היהדות, שכן הוא מפגיש בין עולם הקדושה לעולם הרפואה. תפקיד המוהל הוא תפקיד יוקרתי, ועל מנת לעסוק בו יש לצלוח לימודים רציניים ומכובדים.

 

תעודת ההסכמה

בתום קורס המילה של מרכז דעת, בוגריו יקבלו בעזרת השם שתי תעודות יוקרתיות, חשובות ומכבדות אשר יוכלו להתגאות בהן, ויפתחו להם בעזרת השם דלתות בעולם התעסוקה:

  • התעודה הראשונה – תעודת אישור מוהל מטעם הרבנות הראשית לישראל (זאת בכפוף לצבירת בריתות בפועל).
  • תעודה נוספת – תעודת ההסכמה המכובדת לבוגרי קורס מילה מטעם "מרכז דעת".

 

הדרך אל התעודות

הדרך אל התעודות היא, כמובן, דרך התמדה בקורס המילה של מרכז דעת. על מנת להתקבל לקורס, יש לעבור ראיון אישי עם רב בכיר מטעם "מרכז דעת". במידה והתקבלתם, תתחיל דרככם בקורס מרתק ומקצועי שאורכו שישה-עשר שבועות (מפגש אחד בשבוע). כלומר, כארבעה חודשים.

 

תנאי המעבר של הקורס

לאחר הקבלה, ישנה דרישה לנוכחות בלפחות 85 אחוזים מהשיעורים. בתום הלימודים, יבחנו בתלמידים במבחן עיוני ובמבחן מעשי. את כל אחד מהם יש לעבור בציון של 75 אחוזים לפחות.

 

קורס המילה יכין אותי לעתיד?

כמובן, לא רק תעודות מגיעות בסוף הקורס, אלא גם ערך מוסף רב שיבטיח שתהיו מוהלים מקצועיים ומבוקשים. קורס המילה מכין את בוגריו לעתיד באמצעות שילוב בין שלושה פרמטרים: לימוד תיאורטי של הרבדים החשובים; "התנסות מעשית" על מודלים דמויי מקור; ליווי מקצועי על ידי רבנים יידועי שם.

 

מה לומדים בקורס המילה?

בקורס המילה מבצעים העמקה בהלכות המילה ובקדושת התפקיד, עד לרמת בקיאות מרבית (זאת תוך התבססות על שולחן ערוך יו"ד הלכות מילה). לצד זאת, יש להעמיק גם בפן הרפואי של ההליך: תנאים לקיומו, מהלכו ומעקב לאחריו.

 

לימוד בקבוצות קטנות

קורס המילה של מרכז דעת, הנלמד בקבוצות קטנות ואינטימיות, מבטיח ליווי מקצועי המכיל גם יחס אישי חם ומענה מקצועי לכלל השאלות, התהיות והחששות. צוות הקורס הינם רבנים גדולים בתחום המילה ובעלי ניסיון בהוראות התחום.

 

ערך מוסף בקורס המוהלים של מרכז דעת

יש לזכור שבתפקידו של המוהל הוא בא במגע עם הוריו של הפעוט ובכך עליו להיות בעל יחסי אנוש מצוינים, סבלני ונעים הליכות. גם על מיומנויות אלו שמים דגש בקורס המוהלים של מרכז דעת.

 

קורס מילה – בחירה מקצועית ומכובדת

בחירה בקורס המילה של מרכז דעת, הינה בחירה בלמידת מקצוע בעל חשיבות לשרשרת הדורות של העם היהודי. מדובר בתחושת שליחות גדולה. היוועצו ביועץ הלימודים של מרכז דעת לפרטים נוספים.

תעודת קורס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
קורס SQL
מה זה קורס SQL?

ראשי התיבות SQL הם קיצור לשפת ה-Structured Query. או בעברית: שפת שאילתות מובנית. שימוש ב-SQL נועד לטיפול ועיבוד של

מקצועות שמכניסים הרבה כסף

יש כמה דברים שמשותפים לכולנו, האנשים שחיים בעידן המודרני, ואחד מהם, הוא הרצון להרוויח כמה שיותר. בסופו של דבר,