נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה הם תנאי הקבלה ללימודי הנדסאי?

מה הם תנאי הקבלה ללימודי הנדסאי?

הביקוש הרב למקצועות ההנדסה מוביל לא מעט אנשים לבחור בלימודי הנדסאי כדי להיכנס לעולמות הללו. מקצוע ההנדסאי קיים בכל תחומי ההנדסה, והלימודים בו מעשיים יותר מאשר בלימודי הנדסה קלאסיים. אם גם אתם רוצים ללכת לאחד מהמקצועות הללו, אנחנו כאן כדי לספר לכם מה בדיוק תנאי הקבלה שבהם אתם צריכים לעמוד כדי להתקבל ללימודים האלה.

 

לימודי הנדסאי

לימודי הנדסאי דומים מצד אחד ללימודי ההנדסה, אך יש ביניהם גם שוני מהותי. ראשית כל, התחומים שבהם קיים מקצוע ההנדסאי הם אלו שבהם יש גם לימודי הנדסה. מנגד, בעוד שלימודי ההנדסה נותנים לא מעט דגש על הצדדים התיאורטיים, בעיקר בשנות הלימוד הראשונות, בלימודי הנדסאי ההכוונה מהרגע הראשון היא לעולם התעסוקה, בלי הרבה דגש על הצד התיאורטי.

מה הם תנאי הקבלה ללימודי הנדסאי?

זמן הלימודים

יתרון נוסף שיש ללימודי הנדסאי על פני לימודי הנדסה הוא בשנות הלימוד. בעוד שלימודי הנדסאי אורכים כ3 שנים, לימודי הנדסה הם לפחות 4 שנים ויש מי שגם מאריכים אותם עוד יותר. לימודי הנדסה גם אינטנסיביים יותר, ודורשים השקעה רבה. בלימודי הנדסאי שבוע הלימוד אינו שבוע מלא, מה שמאפשר גם לשלב את הלימודים הללו עם עבודה.

אז אם אתם מוצאים את עצמכם מעוניינים לפנות ללימודים הללו, עליכם לוודא קודם כל שאתם עומדים בתנאי הקבלה הנדרשים כדי להתקבל.

 

אפיקי קבלה

אפיק הקבלה הראשון מיועד לצעירים שסיימו תיכון עם תעודת בגרות. כדי להתקבל ללימודי הנדסאי די בתעודת בגרות בלבד, או בציונים חיוביים במתמטיקה, אנגלית ועברית. התנאים הללו מאפשרים גם למי שלא הצטיין בלימודי התיכון לקחת חלק בלימודי הנדסאי וכך לזכות למקצוע איכותי.

מה הם תנאי הקבלה ללימודי הנדסאי?

קבלה בגיל מבוגר

בגיל מבוגר יותר הקבלה ללימודים לא מחייבת אתכם להחזיק בתעודת בגרות אלא רק ב12 שנות לימוד. המטרה של אפשרות הקבלה הזו היא להקל על מבוגרים לקחת חלק בלימודים ולהשתלב בשוק העבודה. במידה ואתם לא עונים על אף אחת מהדרישות הללו ניתן לבצע מכינה טכנולוגית או מכינה קדם אקדמית שתקנה לכם קבלה ישירה ללימודים, ואף תכין אתכם טוב יותר אליהם.

 

מטרת תנאי הקבלה

חשוב להבין שהמטרה של תנאי הקבלה היא לאפשר לכם לקחת חלק בלימודים באופן פעיל. הלימודים אמנם מתחילים מהיסודות, אולם יש הנחות יסוד מסוימות לגבי הידע המוקדם שלכם. תנאי הקבלה רק נועדו לוודא שאתם אכן מחזיקים בידע הזה, וגם אם לא, המכינה האקדמית תמיד תוכל לעזור לכם להשלים אותם.

 

לסיכום

לימודי הנדסאי מאפשרים לכם לקבל מקצוע מבוקש בעזרת אפיק לימודים מהיר יחסית. הלימודים מוכווני תעסוקה בצורה מלאה, והדגש בהם הוא בעיקר על הכשרה מעשית. כדי להתקבל ללימודים עליכם להציג תעודת בגרות, או ציון חיובי בשלושת המקצועות המרכזיים. מגיל 35 ניתן להתקבל על בסיס 12 שנות לימוד, או פשוט לבצע את המכינה האקדמית שגם תכין אתכם לקראת הלימודים.

מה הם תנאי הקבלה ללימודי הנדסאי?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
קורס SQL
מה זה קורס SQL?

ראשי התיבות SQL הם קיצור לשפת ה-Structured Query. או בעברית: שפת שאילתות מובנית. שימוש ב-SQL נועד לטיפול ועיבוד של

מקצועות שמכניסים הרבה כסף

יש כמה דברים שמשותפים לכולנו, האנשים שחיים בעידן המודרני, ואחד מהם, הוא הרצון להרוויח כמה שיותר. בסופו של דבר,