נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם כדאי ללמוד בצורה מקוונת לפסיכומטרי?

מבחן פסיכומטרי

השאלה "כמה קיבלת בפסיכומטרי?" מעידן על המשמעות הרבה שניתנת למבחן זה בקרב הסטודנטים בישראל. מידי שנה אלפי מועמדים ללימודים אקדמאיים ניגשים למבחן הפסיכומטרי במספר מועדים וישנם גם אלו שניגשים למבחן יותר מפעם אחד כדי לשפר את התוצאה הכללית או את התוצאה  באנגלית. השאלה העיקרית לפני המבחן היא איך להתכונן אליו. ישנן מספר דרכים בהן ניתן להתכונן וללמוד לבחינה הפסיכומטרית כאשר השאלה הגדולה היא אם עדיף ללמוד בקורס או לבד? ואם לבד, האם כדאי ללמוד מספרים או באופן מקוון? במאמר זה ננסה לענות על שאלות אלו.

 

סגנון הלמידה המועדף שלכם

כמספר האנשים בעולם כך מספר סגנונות הלמידה. כל אחד יודע מה השיטה הטובה ביותר בשבילו ללמוד לבחינות. יש שיעדיפו ללמוד באופן עצמאי, בזמנים שמתאימים להם ויש את אלו שיעדיפו את המסגרת של קורס אשר יחייב אותם לשבת וללמוד בנוסך יש את אלו שיעדיפו ללמוד בהוראה פרטית או בקבוצה קטנה יותר כי הם צריכים יותר תשומת לב ויחס אישי. לפי הסגנון למידה שלכם תוכלו לבחור האם ללמוד באופן מקוון או דרך ספר או בקורס. כמובן שתמיד אפשר לשלב יותר מסגנון למידה אחד כדי למקסם את היכולות וההישגים שלנו.

 

הנגשת חומר הלימוד

מפתח חשוב בהצלחה בבחינה הפסיכומטרית הוא תרגול של כל המיומנויות, התחומים וסוגי השאלות. כמובן שכאשר אנו לומדים בקורס, נקבל ספרים ותיווך של מדריך ובעזרתם נוכל לתרגל. יחד עם זאת, בעידן של היום מידע רב נמצא ברחבי האינטרנט ולכן בקלות אפשר גם לתרגל בלי לרכוש ספרים יקרים או לשלם סכום עתק על קורס הכנה. ישנם אתרים המציעים תרגול חינמי וישנם אתרים המציעים תרגול בסכום סמלי. חשוב לדעת מה מתאים לכל אדם וכמובן שאפשר לשלב בין הדברים על מנת לתרגל כמה שיותר גם בקורס או מהספר וגם תרגול מרחבי האינטרנט. חשוב לוודא שהאתר ממנו אנו מתרגלים מעודכן ואמין כדי שהתרגול יהיה יעיל.

 

יתרונות הלמידה המקוונת

ללמידה מקוונת ישנם הרבה יתרונות. מבחינה כלכלית, למידה דרך האינטרנט זולה יותר מאחר ויש לשלם סכום סמלי לאתר האינטרנט בהשוואה לקורס הכנה או לספר תרגול, כאשר לעתים האתר מאפשר גם לתרגל ללא תשלום. בנוסף, למידה מקוונת גמישה יותר מאחר וניתן ללמוד בכל שעה ובכל מקום דרך טאבלט או טלפון חכם. עוד יתרון ללמידה מקוונת שניתן לבחור באיזה תרגול להתמקד. לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים יותר תרגול בתחום מסוים או בסוג שאלות מסוים יורת מאשר בתחום אחר. כאשר אנו לומדים באופן מקוון בקלות נוכל לבחור במה להתמקד בעוד שבספר יש מספר מוגבל של תרגילים ובקורס מתקדמים לפי הצרכים של הקבוצה. אתר שכדאי להיעזר בו הוא זינוק. באתר זה ישנו תרגול וסרטוני הסברה לסוגי השאלות והתחומים בבחינה הפסיכומטרית. ולמי שפחות מתאים ללמוד רק באופן מקוון, אתר זה מציע גם ערכת ספרים שממנה גם ניתן לתרגל ואף ניתן להירשם בו לקורסים שמותאמים גם לנבחנים בעלי התאמות כמו הארכת זמן או הקראה וכדומה. לאלו האחרונים, מכללת זינוק מציעה סיוע בהגשת תיק בקשה לקבלת התאמות מהמרכז הארצי לבחינות והערכה בירושלים.

 

לסיכום

למידה בצורה מקוונת יעילה מאוד כאשר מתכוננים לבחינה הפסיכומטרית. היא מתאימה לכל אחד ואחת. מי שמעוניין ללמוד לבד יכול לתרגל שאלות בהרבה אתרים ובכך להתכונן. בנוסף תרגול מקוון יכול להיות בנוסף לתרגול מספר הכנה שרכשנו וכמובן יכול להוות תוספת לתרגול שאנו עושים בקורס ההכנה אליו נרשמנו.

 

מבחן פסיכומטרי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
קורס SQL
מה זה קורס SQL?

ראשי התיבות SQL הם קיצור לשפת ה-Structured Query. או בעברית: שפת שאילתות מובנית. שימוש ב-SQL נועד לטיפול ועיבוד של

מקצועות שמכניסים הרבה כסף

יש כמה דברים שמשותפים לכולנו, האנשים שחיים בעידן המודרני, ואחד מהם, הוא הרצון להרוויח כמה שיותר. בסופו של דבר,