נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אלו הפרטים שאתם חייבים בבית לצורך עיצוב

בית לעיצוב

עיצב הבית יכול להיות מלאכה מורכבת שניתן לעשותה במהלך גדול בבת אחת או לחילופין טיפין טיפין. הסלון ופינת האוכל הם לרוב מרכז הבית והמקום בו פריטי העיצוב השונים הינם בעלי החשיבות הגדולה ביותר. אלו המקומות בהם בני הבית מבלים את הזמן הממושך ביותר ואלו הם מרחבי האירוח המרכזיים של המשפחה. במאמר זה נציג מספר פרטי ריהוט מרכזיים שחיוניים לעיצוב הכללי.

 

ספריית מדפים

הספרייה הביתית הפכה כיום לאלמנט עיצובי בעל נוכחות מרשימה ולא רק לשימוש פונקציונלי. ספריית מדפים מעוצבת יכולה להכתיב את המראה של הסלון כולו וליצור השראה ואווירה בחלל בו היא מוצבת. ניתן להשתמש בה גם להפרדה פונקציונלית בין חללים שונים ובתור חלק מפינת קריאה מעוצבת. ניתן לראות כאן מגוון ספריות מבית קאזה שיכולות להתאים לכל בית.

 

קונסולה מעוצבת

קונסולה היא שידה מעוצבת הכוללת משטח עליון ומגירה או מספר מגירות לאחסון פריטים שונים. על המשטח העליון ניתן להניח אביזרים וחפצי נוי שונים. חשוב בבחירת הקונסולה הבאה שלכם לקחת בחשבון את הרהיטים שכבר קיימים בבית ואת סגנון העיצוב הכללי של הבית. קונסולה המתאימה לטעמכם האישי יכולה לעזור לכם להגשים את החלום העיצובי שלכם.

 

מגוון של חומרים ועיצובים

ניתן למצוא קונסולות העשויות מגוון של חומרים שונים לרבות קונסולות מעץ, ממתכת או משילוב של השניים. הקונסולה יכולה להתאים לאזור הכניסה לבית, פנית עבודה, חדר השינה ועוד. את העיצוב של הבית באמצעות הקונסולה ניתן להשלים עם חפצים דקורטיביים נוספים, בין אם כאלה שעיצבתם בעצמכם ובין אם כאלה שרכשתם בחנויות העיצוב.

 

שולחן אוכל

שולחן אוכל הינו פריט מרכזי בעיצוב פינת האוכל ויש לתת את הדעת, לא רק על האמירה העיצובית וההתאמה לסגנון של פריטי הריהוט הנוספים, אלא גם לפונקציונליות ולהתאמה למרחב מבחינת הגודל.  שולחן מרובע בדרך כלל קטן יחסית והוא יתאים בעיצוב של חלל קטן יחסית. שולחן מלבני יתאים לחללים גדולים יותר והוא נוח יותר לשימוש ומתאים גם לאירוח.

 

כיסאות מעוצבים

כיסאות מעוצבים הם פריט עיצוב שההבנה לגבי חשיבותו בעיצוב הבית עולה בשנים האחרונות.  כסאות מעוצבים מאפשרים ליצור חלל עשיר ומלא אופי, בין אם זה בפינת האוכל או בסלון. ניתן למצוא כסאות מעוצבים במגוון של חומרי גלם לרבות כאלה מפלסטיק שנוחים מאוד לניקוי והזזה. ישנם גם כיסאות עם מושב ומשענת מעוגלים שהישיבה בהם תהיה נוחה במיוחד.

 

סיכום פרטי עיצוב

לסיכום הנושא, במאמר זה דנו בפריטי ריהוט שחייבים בבית לצורך גיבוש אמירה עיצובית משמעותית. כפי שציינו, לשולחן האוכל חשיבות עיצובית רבה ועליו להיות, הן פונקציונלי והן מתאים מבחינה סגנונית לשאר העיצוב. גם לכיסאות תפקיד חשוב כמו גם לספרייה ולקונסולה. בכל פריט ריהוט שאתם רוכשים תנו את הדעת למידת התאמתו עם האחרים ועם הקו הכללי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין