נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 דרכים לשדרג את המרפסת הביתית

ויטרינה זכוכית

כולנו אם לא מרביתנו, היו שמחים במרפסת ביתית מפנקת המאפשרת מנוחה רגועה ושקטה לאחר יום עבודה מלחיץ ומתיש. קיימות מגוון דרכים לשדרג את המרפסת הקיימת בלא הרבה השקעה. כאן ריכזנו עבורכם את הדרכים היעילות והמובילות לשדרוג מרפסת ביתית בקלות. אז אם נראות המרפסת חשובה לכם, אתם מוזמנים להמשיך איתנו.

 

התאימו כיסאות לרהיטים הקיימים

שולחן וכיסאות במרפסת הם חובה כדי שתוכלו לאכול במרפסת ולשבת עם עיסוקיכם השונים. לא בכל מרפסת יש מקום לשולחן וכיסאות סביבו. הרבה פעמים יש ריהוט קיים ומה שנותר לעשות זה לדאוג להתאים את הכיסאות לריהוט הקיים. אם יש לכם שולחן גבוה או בר מובנה, כסאות בר מעוצבות ישדרגו את המרפסת שלכם בכמה רמות.

 

דאגו לפינת ישיבה

כל מרפסת מפנקת חייבת לכלול פינה בה אפשר לשבת ופשוט לרבוץ. אפשר לרבוץ בערסל, מערכת ישיבה מפנקת או אפילו נדנדנה ייעודית למרפסת. גם במקרים בהם אין מקום להרבה ריהוט, העדיפו לוותר על ריהוט פחות שימושי ובחרו בריהוט מפנק שיבוא לידי שימוש.

בבחירת ריהוט למרפסת תצטרכו לבדוק מה שימושי יותר ומה נתוני השטח מאפשרים. בבחירת הריהוט חשוב שתתיחסו לנתוני מזג האוויר ותרכשו ריהוט חוץ המותאם למזג אוויר משתנה. אין סיבה להשקיע בכיסא שלא מותאם לריהוט מרפסת…

 

הכניסו את הטבע

עציצים, צמחים וגידולי ירק ישדרגו את המרפסת שלכם ויוסיפו לה נופך ייחודי משלה. בבחירת צמחים למרפסת חשוב לבחור צמחים המתאימים לגידול במרפסת שלכם. אין טעם שתשקיעו בצמחים הדורשים השקעה כשאין לכם זמן לטפל בהם. ברכישת הצמחים היעזרו באיש מקצוע שיסייע לכם לבחור את הצמחים המתאימים לצרכי המרפסת שלכם.

תוכלו לשלב במרפסת עץ זית ביתי, עציצים ססגוניים לגידול פרחים עונתיים, עשבי תיבול, ירקות גינה ועוד. מרפסת כזו היא חוויה לילדים ולהורים כאחד.

 

דאגו להצליל את המרפסת

מרפסת שטופת שמש היא נחמדה אך היא לא מאפשרת ישיבה ארוכה ומהנה בשמש הקופחת. כדי שתוכלו ליהנות מהמרפסת שלכם גם כאשר השמש קופחת עליה, דאגו להצליל אותה בסככה מובנית או בפתרון אחר הקיים בשוק.

 

החליפו גופי תאורה

בחנויות חומרי בניין תוכלו למצוא מגוון רחב של גופי תאורה מותאמים לעיצוב מרפסות. התאורה במרפסת צריכה להיות מדויקת. מצד אחד היא צריכה להאיר היטב את שטח המרפסת, ומצד שני היא  עלולה למשוך מזיקים ומעופפים שונים הנמשכים לאור. כדי להימנע מכך תוכלו להתקין גוף תאורה כרצונכם יחד עם שילוב של התקנת מלכודות ללכידת זבובים.

 

לסיכום

ניתן לשדרג את מרפסת הבית במגוון דרכים שונות. כאן בכתבה סיכמנו בקצרה את הדברים הבסיסיים בהם ניתן לשדרג את מרפסת הבית. אם תרצו, בכל שלב תוכלו להיכנס לחנות לריהוט חוץ ולרהט את המרפסת שלכם בריהוט מפנק נוסף. מרפסת מפנקת מעלה את איכות החיים וכדאי להשקיע בה.

פינה מעוצבת

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין