נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מתלבטים בין ג'קוזי לבריכת זרמים? אלו הם היתרונות והחסרונות של כל אחד

ג'קוזי ובריכת זרמים

אחת הדרכים הכי טובות לשדרג את הבית היא להוסיף לו חוויה שקשורה למים. זה יכול להיות בריכה, ג'קוזי או בריכת זרמים. אם אתם ניצבים בפני התלבטות באיזו מהאפשרויות לבחור, אנחנו כאן כדי לספר על היתרונות והחסרונות של כל אחת.

 

ג'קוזי

את ג'קוזי Hotspring אין באמת צורך להציג. מדובר על ג'קוזי איכותי שמביא אליכם לבית את מיטב הטכנולוגיה והיוקרה של עולמות הג'קוזי. מדובר על ג'קוזי רב עוצמה, חסכוני באנרגיה וכזה שמאפשר לכם להנות מחוויית ג'קוזי בדיוק כמו במלונות היוקרתיים ביותר. את הג'קוזי הזה תוכלו להתקין כמעט בכל מקום בבית, לרבות בגג או בחצר שלכם.

ג'קוזי

בריכת זרמים

בריכת זרמים של אנדלס היא בריכה שמיועדת לשחייה. באופן כללי, בריכת שחייה צריכה להיות בגודל כזה שמאפשר לנו לשחות בתוכה מרחק סביר, אך הבעיה היא שברוב המקומות אין מספיק שטח כדי לבנות בריכה כזו. זו בדיוק הבעיה שעליה בריכת זרמים אמורה להתגבר. הבריכה הזו בנויה כך שיש בתוכה מכונה שמייצרת זרם נגדי עוצמתי. בדיוק כמו ההליכון בחדר הכושר שמאפשר לכם לרוץ במקום כמה שרק תרצו, כך בריכת הזרמים מאפשרת לכם לשחות כמה זמן שתרצו, וכל זה בתוך הבית שלכם.

 

יתרונות וחסרונות לג'קוזי

מבחינת פינוק, אין ספק שג'קוזי הוא הבחירה הנכונה. בעוד שבריכת הזרמים היא משהו פרקטי שמשמש בעיקר לשחייה, הג'קוזי הוא המקום הנכון להתפנק בו. בנוסף, למרות שבריכת הזרמים תהיה קטנה יותר מכל בריכה אחרת, עדיין צריך עבורה גודל מסוים, מה גם שהמילוי שלה דורש כמות מסוימת של מים ולכן היא צריכה להיות במקום יציב.

הג'קוזי לעומת זאת מתמלא ומתרוקן מתי שנוח לכם, ולכן כמעט בכל מקום שתרצו תוכלו להתקין אותו. מנגד, הג'קוזי צורך כמות חשמל גבוהה יותר, ואם משתמשים בו בצורה קבועה צריכת המים שלו יכולה להיות מעט יקרה.

בריכת זרמים

יתרונות וחסרונות לבריכת זרמים

היתרון המובהק של בריכת הזרמים הוא ספורטיבי. אם אתם מחפשים דרך לגוון את האימונים שלכם, אימוני שחייה יכולים להיות תוספת נהדרת, כזו שרוב האנשים לא יכולים להרשות לעצמם. בנוסף, בריכת הזרמים יכולה לתפקד גם בתור בריכה לכל דבר, כך שגם אם הגודל שלה הוא לא כמו של בריכה רגילה, עדיין מדובר על אופציה נהדרת לבילוי בתוך הבית.

החיסרון של בריכת זרמים הוא כאמור בתשתית שאתם צריכים עבורה, ובכך שהיא תתפוס לכם מקום גדול יותר מאשר ג'קוזי. את הבחירה בין שתי האפשרויות מומלץ לעשות לאחר התייעצות עם איש מקצוע.

 

לסיכום

אם אתם רוצים לשדרג את הבית שלכם בצורה משמעותית, ג'קוזי או בריכת זרמים יכולים להיות דרך נהדרת לעשות את זה. לכל אחד מהם יש את היתרונות והחסרונות שלו, אבל אנחנו מבטיחים לכם שלא משנה באיזו אופציה תבחרו אתם תהיו מרוצים.

בריכת שחיה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין