נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

בעיות נפוצות שיכולות להתרחש בזמן אילוף כלבים

אילוף כלבים

כל מאלף מקצועי יכול להגיד לכם בעיניים עצומות כי יש בעיות מסוימות שנחשבות לנפוצות ביותר שצפויות לצוץ בעת הליך האילוף. בעיות אלו התגלו לנו לאחרונה בזמן ששלחנו את סימבה שלנו לאילוף אצל מאלף מומלץ. כבר במפגש הראשון הוא הציג בפנינו את כל המידע החשוב, כדי שנדע שיש בעיות נפוצות שעלולות לבוא לידי ביטוי ואין צורך להתרגש מהן.

 

הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש לא נכתב סתם כך. בחרנו להעלות אותו לרשת בגלל ששמענו על תלונות מצד בעלי כלבים שציינו בפנינו כי הם פנו אל מאלף כלבים גרוע. לאחר ששיתפו אותנו במידע המפורט, הם ביקשו שנכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג בפני אחרים איך הם יכולים להגיע אל מאלף מומלץ, כדי שימנעו מסיטואציה זהה לזו שהם חוו.

לאחר שביררנו את העניין באופן מעמיק, התברר לנו שבעלי כלבים אלו נחשפו לבעיות הנפוצות שעשויות להתרחש בזמן אילוף מבלי שהם ידעו שזהו חלק טבעי בהליך. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך דווקא בכתיבת מדריך שיתמקד בבעיות הללו, כדי להביא את העניין למודעות.

 

מהי הבעיה הנפוצה ה – 1 שיכולה להתרחש בזמן אילוף כלבים?

הבעיה הראשונה שסביר להניח שנתקלתם בה עד עכשיו נוגעת לציפיות בנוגע לשימוש במחסום פה. בעלי כלבים רבים מניחים את מחסום הפה לכלב שלהם בציפייה שזה יביא לתוצאה מידית. אך לעיתים, הכלב אינו שש להיות עם המחסום ויש צורך לבצע עבודה כדי שהוא יתרגל אליו. זו בעיה שיכולה להיפתר אם יהיה לכם סיוע מצד מומחה בתחום, אליו תוכלו להגיע דרך האתר הבא: https://leaderdogs.co.il.

 

מהי הבעיה הנפוצה ה – 2 שיכולה להתרחש בזמן אילוף כלבים?

הבעיה הנפוצה השנייה שעשויה לבוא לידי ביטוי נוגעת להתעלמות ממצב הרוח. לכלב יש יכולת מופלאה להרגיש את מצב הרוח של הבעלים שלהם. כך שהם יכולים לדעת אם אתם חווים את אחד המצבים הבאים במהלך האילוף:

  • חוסר כוח או חוסר חשק
  • כעס
  • לחץ

בעיה זו עשויה לגרור התנהגות שלילית מצד הכלב. כדי להימנע ממנה, פשוט תשתדלו שלא לקיים אילוף בזמן שאתם אינכם חשים בטוב.

 

מהי הבעיה הנפוצה ה – 3 שיכולה להתרחש בזמן אילוף כלבים?

הבעיה השלישית שאתם צריכים להכיר נוגעת לאילוף אגרסיבי. חשוב מאוד שתימנעו לנהוג בכלב שלכם באלימות. גם במצבים שבהם הוא מבצע פעולה שאינה רצויה או שגויה. שכן, התנהלות שכזו עלולה להוביל לתגובה שאתם רוצים להימנע ממנה. תשתדלו פשוט לדבר בטון דיבור שישדר לכלב שלכם עוצמה ואחריות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הבעיות הנפוצות שיכולות להתרחש בזמן אילוף כלבים. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף, אתם יכולים להתחיל את האילוף בידיעה שיש לכם את הכלים הדרושים להתמודד עם סיטואציות מורכבות. שיהיה בהצלחה!

אילוף כלבים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
עצמות לכלב
מזון לכלבים

על מנת להעניק לכלב שלנו את המזון הטוב ביותר, אין כל ספק כי בחירה בחנות  petway היא הבחירה הטובה