נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה לעשות במידה והכלבה מסרבת לטייל עם רתמה?

גור

עבור מי שמגדל כלבים וחתולים, אין ספק שמדובר בסוג של ילדים. יחד עם זאת, כדאי לזכור שכלב שאינו מוכן לטייל עם רתמה, הוא כלב שכנראה זקוק ללימוד גבולות מסוימים. במקרים מסוימים, כלבים עשויים להפגין סממנים של חרדות, כמו למשל יללות וקיפול הזנב בין הרגליים, התרוצצות חסרת מנוחה ועוד.

במקרים אלו, מומלץ ליצור תהליך ידידותי ונעים לכלבה. איך עושים זאת? זכרו תמיד שהכלבים והחתולים חשים ומרגישים את העולם דרך הפה ודרך האף, דרך האוזניים ודרך האהבה שאתם נותנים להם. אם הכלבה מסרבת ללכת עם רתמה, כדאי מאוד לקפוץ לחנות הקרובה שמוכרת מוצרים לכלבים ולרכוש שקית הפתעות של חטיפים טעימים לכלבים. ברגע שאתם שמים לכלבה את הרתמה, תגידו לה כל הכבוד ותנו לה לנשנש ממתק בשר מיובש שהיא אוהבת.

עם הזמן, הכלבה תבין שמשתלם לה ללבוש את הרתמה שרכשתם עבורה. במקרים מסוימים, כלבים עשויים ממש להתנגד ללבישת רתמה, וזאת מכיוון שיכול להיות שרכשתם רתמה שפשוט אינה מתאימה לכלב. תוכלו לבחור בין סוגי רתמות שונות, תוך שאתם מתאימים לכלב את הרתמה הנוחה ביותר עבורו.

חיית מחמד
חיית מחמד

רתמות לכלב לנוחות מרבית

ישנן רתמות מרופדות, רתמות פרווה, רתמות מחוזקות ועוד. בדרך כלל, רתמה לכלב תתלבש על כלוב הצלעות ואזור הגב והחזה. טיולים בטבע עם הכלבה זו אחת מהנאות החיים, ואם אתם מצרפים למשוואה הזאת גם טיולי טרקטורונים או טיולי ג'יפים בשטח, הרי שקיבלנו יום מקסים למדיי.

בין אם אתם יוצאים אל טיול רייזרים בירושלים או לטיולי ג'יפים, כדאי לוודא שאתם חוזרים עם הכלב. לא פעם, אנו נוסעים בכבישים הבינעירוניים ועדים לחיות מחמד דרוסות בצידי הכביש. מלבד פעמים בהם מדובר בתנים ושועלים, ישנן גם פעמים שמדובר בחיות מחמד שאבדו לבעלים שלהם בזמן טיולים באזור ירושלים ואזורים אחרים בארץ.

חבל מאוד, אל תתנו לסיטואציה כזאת להתרחש, הקפידו לחנך את הכלבים שלכם להתנהג יפה כשאתם מלבישים להם את הרתמה, הרגילו אותם ללכת איתכם בנועם ובשלווה. אף אחד לא מעוניין לצאת לטיולי רייזרים עם הכלב, רק בכדי לחזור קרוע לב וללא חיית מחמד.

 

הכלב מתנגד לרתמה, חיזוק חיובי יעזור

אם תקפידו על חיזוקים חיוביים בעזרת ממתקים לכלבים, תוכלו ליצור מצב בו הכלב הולך אתכם ללא כל מטרד. כמובן וכל דבר בחיים דורש תהליך, אך זכרו שכלבים הם בעלי חיים שלמדים מאוד מהר ומגיבים בחיוב רב אל חטיפים כאמצעי לחינוך ואילוף.

אם אתם מתקשים ללכת עם הכלבה מבלי שהיא תמשוך אתכם ותמשוך את הרתמה, חטיפים לא עוזרים ואתם כבר מיואשים, תמיד תוכלו לברר לגבי מאלפי כלבים שיספקו לכם תוצאות במהירות. בדרך כלל, לאחר תקופת אילוף קצרצרה, ניתן לחזות בתוצאות מצוינות עם הכלב.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
עצמות לכלב
מזון לכלבים

על מנת להעניק לכלב שלנו את המזון הטוב ביותר, אין כל ספק כי בחירה בחנות  petway היא הבחירה הטובה