נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה לעשות כשהכלב נובח על כלבים אחרים

אימון אישי

אין יותר כיף מאשר טיול בחוץ עם החבר הכי טוב שלכם, אבל לפעמים הטיול הזה יכול להיות בעייתי. במיוחד אם הכלב מושך ברצועה ומגיב באגרסיביות כלפי כלבים אחרים, אולי גם כלפי אנשים. בואו נדבר על הסיבות לכך ומה מומלץ לעשות כשזה קורה.

אתם מלבישים את הרצועה על הכלב, הוא מכשכש בזנבו ונראה שכולם מאושרים. ולפתע, ללא שום התראה מוקדמת, הכלב מחליט שלא נאה לו להיתקל בכלבים אחרים ברחוב. מה הוא עושה? הוא מתחיל לנבוח וגם למשוך אתכם ברצועה. אם אתם חובבי חדר כושר, זה רק ירגיז אתכם אולי. אבל אם אתן נשים עם עגלת תינוק? מסוכן מאוד. הכלב יכול למשוך את הרצועה ולגרום להפלה על הרצפה של העגלה, חלילה. אז מה עושים עם כלב שנובח על כלבים אחרים ומתפרע?

 

אילוף כלבים הוא תמיד פתרון מעולה 

אם פעם אמרו שכלב נובח לא נושך, התמונה היא קצת אחרת. כאשר כלב נובח על כלבים אחרים, אין לדעת היכן זה יסתיים. גם אם אתם בטוחים במאת האחוזים שהכלב שלכם רק נובח ולא נושך, הוא בכל מקרה מזמן אליו אלימות ואגרסיביות מצד הכלב שבא מולו. אם כך, ייתכן שהכלב שלכם "רק נובח", אבל הוא מזמין סיטואציה שעלולה להסתיים במריבה בין כלבים ברחוב.

 

מה יהיה מומלץ לעשות?

ובכן, אם אין לכם את הזמן הנדרש ואת הסובלנות, או את הידע הנדרש, אתם יכולים להיעזר במאלף כלבים. בדרך כלל יהיה אפשרי להיפטר מהתופעה הזאת לאחר אימון יחסית קצר של מספר סשנים או מספר שבועות.

 

אפשר לבד ללמד את הכלב לא לנבוח ברחוב? 

אכן, כן. ברגע שהכלב שלכם נובח על כלב אחר ברחוב, עצרו במקום וקצרו את הרצועה. במקביל, אתם מבהירים לכלב שזה לא מקובל עליכם. לא עושים את זה באמצעות אלימות ולא בעזרת צעקות, אלא בעזרת אסרטיביות. ובאותה נשימה, אנחנו חייבים להסביר כאן משהו מאוד פשוט.

שימו לב, כלבכם תמיד, אבל תמיד יגיב בהתאם לתגובות שלכם. אתם נלחצים? הכלב יילחץ. מה זה אומר? במילים פשוטות, לפעמים אנשים מראש כבר נלחצים כשהם רואים מרחוק כלב אחר מגיע מולם. הכלב ירגיש את הלחץ שלכם, מה שיוביל לכך שהוא יסתער בנביחות על הכלב שמגיע מולו. נסו כמה שיותר להרגיע את עצמכם, תבינו שיש סיבה לכך שהוא החבר הכי טוב של האדם. הוא מרגיש את האדם.

 

מה ההבדל בין "תיקון" ל"עונש" באילוף כלבים?

במילים פשוטות? משיכה קצרה וחזקה ברצועה היא תיקון. סטירה מצלצלת לכלב? בושה וחרפה שאסור לסלוח עליה.

גם אם אתם בטוחים ש"הוא לא מרגיש את זה", לעולם אל תרביצו לכלביכם, לא משנה מה הם עשו. בהצלחה, אל תשכחו להשקיע הרבה אהבה וסובלנות. זה משתלם.

רוטווילר
רוטווילר
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים
עצמות לכלב
מזון לכלבים

על מנת להעניק לכלב שלנו את המזון הטוב ביותר, אין כל ספק כי בחירה בחנות  petway היא הבחירה הטובה