נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 דברים שעלייך לדעת על הגדלת חזה

חדר טיפולים

ניתוח הגדלת חזה מהווה את הדרך הטובה ביותר לקבל את החזה עליו תמיד חלמת.להלן חמישה דברים חשובים שעליך לדעת על הגדלת חזה, מפי ד"ר שלמה ברודובסקי – מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

הגדלת חזה
הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה – חמישה דברים שעלייך לדעת

  1. שתלים חדשנים ובטיחותיים לשימוששתלי הסיליקון כפי שהכרנו בעבר השתנו, וזאת בשל פיתוחים משמעותיים מאוד בענף, כל זאת לאור שורה של מקרים בהם התרחשה דליפה מהשתל או זיהום. לכן, החומרים בהם משתמשים היום בשתלי סיליקון או מלח, כאשר בניתוח של הגדלת חזה הם בטיחותיים לחלוטין לשימוש ונמצאו כיעילים מאוד לשנים רבות, כאשר כיום הזמן מהממוצע בטרם ההחלפה לשתלים חדשים עומד על 12 שנים ואף יותר מכך.
  2. מתאים לכולן – ניתוח הגדלת חזה או הרמת חזה מתאים לכל אישה אשר סובלת מדימוי עצמי נמוך וביטחון עצמי ירוד בעקבות חזה קטן אשר איבד את הנפח שלו עם הזמן, כתוצאה מהנקה או מכל סיבה אחרת.למעשה, הניתוח מומלץ החל מגיל 17,אולם חשוב מאוד להתייעץ עם רופא מומחה לתחום אשר יבחן האם את עומדת בקריטריונים וכי המראה אשר יתקבל עם השתלים יהיה מראה טבעי ומושלם. כיום המגמה הרווחה היא בחירה בשתלים קטנים יחסית, וזאת בשל העובדה כי שתלים גדולים עלולים לגרום לכאבים עזים בגב ובחלקים נוספים,ועל כן מומלץ להתייעץ עם הרופא ולבחור את השתלים אשר מתאימים בדיוק למבנה הטבעי של הגוף.
  3. זמן התאוששות קצר – לאור הטכניקות הרבות אשר פותחו בשנים האחרונות, יותר ויותר מטופלות מדווחות על זמן התאוששות קצר יחסית, כאשר הן שבות לשגרה לעיתים תוך מספר ימים ספורים. הפרוצדורה הנהוגה כיום לרוב לאחר הניתוח היא שימוש באנטיביוטיקה לצורך מניעת זיהומים,וכן במידה וישנו כאב ליטול נורפן כמו גם אדוויל, אולם הטיפול עצמו חייב להיות מותאם להרגשה הכללית, ולכן מומלץ לשוחח על כך עם הרופא המטפל ולקחת מראש מספר ימי חופש מהעבודה או מהלימודים לצורך התאוששות מהירה.
  4. מיקום החתך – כיום ישנן מספר טכניקות להכנסה של השתל, כאשר השיטות הנפוצות ביותר לביצוע חתך הן חתן בקפל תת שדי, חתך בכפל התחתון של העטרה וחתך בבית השחי. לכל טכניקה כזו יתרונות וחסרונות, אולם לרוב השיטה הטובה ביותר לביצוע החתך היא באמצעות חתך בקפל תת שדי אשר נמס ולכן זמן ההתאוששות הוא קצר יותר כמו גם עם פחות כאבים, אולם מדובר בתחום אינדיווידואלי לחלוטין.
  5. ניתוח בהרדמה כללית – ניתוח הרמת חזה, הגדלת חזה ניתוחי חזה משולבים מתבצעים באמצעות הרדמה כללית,כאשר זמן הניתוח הוא זמן קצר יחסית, אולם במידה ומדובר ברופא מנתח מנוסה ניתן לבצע את ההליך אפילו ב 45 דק' ועד שעה. על כן, יש להקפיד ולבחור במנתח מקצועי, מיומן ובעל ניסיון.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה
טיפול סיני
דיקור קוסמטי

את סובלת מעיגולים שחורים מתחת לעיניים? נראה לך שלאחרונה יש לך עוד ועוד קמטים? את כבר לא נראית צעירה

עלויות ראשית
השתלת שיער – עלויות

כמו בכל תחום בחיים, השוואת מחירים היא תמיד הפתרון הטוב ביותר על מנת לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר