נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אילו פעולות נפוצות עושים בתוך שרת אחסון אתרים

שרת אירוח אתרים

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לשדרג את אתר האינטרנט שלכם, שרת לאחסון אתרים יכול להיות צעד נכון בכיוון הזה. כפי שניתן להבין מהשם שלהם השרתים הללו נועדו לאחסון חומר מהאתר, אולם יש עוד כמה דברים שאפשר לעשות איתם.

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים מאפשר לכם לקחת את המידע והנתונים שנמצאים באתר ולאחסן אותם בתוך שרת ייעודי. השרת הזה עוצמתי יותר מכל מחשב שאתם מכירים, והוא ישדרג את חווית השימוש באתר שלכם בצורה חסרת תקדים. מלבד האחסון עצמו יש עוד כמה פעולות שאותן תוכלו לעשות בזכות אותם שרתי אחסון.

אחסון אתרים

עיבוד מידע

הפעולה הראשונה שאותה עושים באחסון אתרים היא את עיבוד המידע. לשרתים יש מעבדים רבי עוצמה, הרבה יותר גדולים מאלו שיש לנו במחשבים רגילים. באחסון אתרים אנחנו מנצלים את היכולת הזו וכל תהליך באתר שדורש עיבוד מידע נעשה מאחורה בשרת. לעיניים של הגולשים באתר הדבר הזה לא ניכר, אולם בפועל האתר שלנו הולך לרוץ הרבה יותר מהר מאשר במצב רגיל.

 

שמירה וגיבוי

מידע שנמצא באתר עלול להגיע לידיים לא רצויות, או פשוט ללכת לאיבוד. שרת לאחסון אתרים נועד למנוע בדיוק את המצב הזה. המידע שלכם הולך להיות מאוחסן בשרת ייעודי שממנו המידע לא יכול לזלוג, מה גם שחדירה אל השרת על ידי מי שאינו מורשה לכך היא דבר הרבה יותר קשה מאשר לעשות את זה באתר אינטרנט. באופן הזה המידע שלכם יהיה שמור בצורה הרבה יותר טובה.

שמירה וגיבוי

תמיכה טכנית

לא מעט בעלי אתרים משקיעים זמן רב בתפעול וניהול הצדדים הטכניים של האתר. הסיבה לכך היא שכל עוד אין לאנשים אחרים גישה לצד התפעולי של האתר, רק בעלי האתר יכולים לטפל בו. אחסון אתרים משנה את המשוואה הזו, ומאפשר לאנשי המקצוע שמתחזקים את השרת להיות אלו שאחראים גם על התפעול של השרת, וכך אתם בתור בעלי האתר לא צריכים להיות אחראים לכך.

 

על מה חשוב להקפיד

אם אתם לוקחים שירות של אחסון אתרים יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. הדבר הראשון הוא לוודא שיש לכם נפח אחסון מספיק עבור האתר שלכם. נפח האחסון צריך להיות כזה שמסוגל להכיל את כל תעבורת המידע שיש אצלכם באתר. בנוסף, בדקו את עוצמת המעבד ורוחב הפס שהשרת מעניק לכם, כדי לוודא שמהירות העבודה בשרת תהיה זו שאתם מצפים לה.

 

לסיכום

שרתים לאחסון אתרים נועדו בראש ובראשונה כדי לאחסן את המידע שיש באתר שלכם, ולשמור על הנתונים בצורה טובה יותר. בנוסף לדברים הללו, בשרת האחסון אנחנו גם מנהלים את תהליכי עיבוד המידע לאור העובדה שהמעבד של השרת מסוגל לבצע את הפעולות הללו בצורה מהירה יותר. גיבוי המידע והתפעול הטכני של האתר גם הם יכולים להיעשות מרחוק בתוך שרת האחסון.

תמיכה טכנית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל