נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ניקיון לאחר הדברה לא יבטל את הריסוס?

חברת ניקיון

הקיץ הישראלי חם מאוד ומתהדר לא רק בלחות מאוד גבוהה שמייצרת זיעה לא נעימה על הגוף אלא, גם בהוצאתם החוצה של חרקים רבים ומזיקים. ישנם לא מעט אנשים שסובלים מפוביה אמתית כתוצאה מהימצאותם של חרקים במרחב שלהם, הפוביה המוכרת ביותר היא פחד מעכבישים. הפוביה השנייה המוכרת ביותר היא פחד ממקקים.

כמה טוב שקיים פתרון לחרקים ומזיקים שונים שחודרים למרחב הפרטי שלנו בבית או במשרד, ההדברה. השאלה המרכזית בטרם מאפשרים לחברת ההדברה לבצע את הפעולה היא שאלת הניקיון לפני ואחרי ההדברה, והאם ניקיון אחרי הדברה לא יגרע מהאפקטיביות שלה, על כך במאמר הבא.

 

הכנת הבית או המשרד לריסוס

מומלץ להזמין את חברת ניקיון מבריק בצ'יק שתבצע עבורכם ניקיון מקצועי ויסודי של הבית לפני הריסוס, הדבר ימקסם את האפקטיביות של הריסוס ויאפשר לכם להיכנס לאחר הפעולה לבית נקי. חברת ניקיון מקצועית תדע לנקות ולהוציא את העוקץ מהמקומות בבית אליהם נמשכים החרקים למיניהם וזה יסייע במניעת חזרתם לבית לאחר הריסוס.

אנשי המקצוע מודעים לחשיבות של ניקיון אזור המטבח משאריות שומנים ופירורי מזון שמקדמים את הימצאותם של חיידקים ומזמינים חרקים. כמו כן, ובדומה לכך, צוות הניקיון יחפש סמני עובש וידאג לנקותם היטב מכיוון שגם אלה נחשבים מושכי חרקים.

 

פעולות שיש לבצע לאחר הריסוס

  • אווררו את הבית – מיד לאחר הריסוס דאגו שהמדביר יפתח את חלונות הבית וידאג לאוורור טוב של הבית כולו. הדבר חשוב הן לאפקטיביות מלאה של הריסוס והן לרגע שתחזרו לבית לאחר מספר שעות והבית יהיה במצב טוב לקבל אתכם חזרה. חשוב מאוד להימנע משטיפת הרצפה של הבית לפחות שלושה ימים לאחר הריסוס. בימים אלה הימנעו מהליכה ללא נעלי בית ושמרו שתינוקות וילדים לא ישהו על הרצפה.
  • צאו מהבית – לאחר הריסוס עליכם לצאת מהבית לפחות לשש שעות ולקחת אתכם גם את חיות המחמד שלכם אם יש לכם כאלה. בכל מקרה בררו מול המדביר באמצעות איזה חומר הוא מרסס ומה משך הזמן המדויק שעליכם להימצא מחוץ לבית, ידעו אותו מראש באם יש לכם חיות מחמד.

 

האם ניקיון לאחר הדברה יחסל את הריסוס?

עדיף להימנע מביצוע ניקיון של ממש לאחר הריסוס כדי לשמור על אפקטיביות החומר שנספג טוב בימים אלה במקומות שרוסס. אולם, אין זה אומר שלא ניתן לנקות את הרצפה במרכזה והעיקר לא בדפנות, עם סמרטוט לח ללא סבון רצפה. ניתן בוודאי לנקות אבק מרהיטים גם כן באמצעות מטלית לחה אך להימנע מקרצוף אמבטיות ושירותים לפחות שבעים ושתיים שעות לאחר הריסוס. במידה וריססתם נגד פרעושים עליכם להימנע לחלוטין מניקיון הרצפה לפחות שבוע.

 

סיכום

ריסוס נגד חרקים של קיץ או פרעושים הוא דבר חשוב ויש לבצעו בעיקר בבתי קרקע ודירות שנמצאות בקומות נמוכות. על מנת שהריסוס יהיה אפקטיבי שמרו על ההנחיות של המדביר, צאו מהבית למספר שעות ונקו בהתאם להוראותיו בלבד כדי לא לפגוע ביעילות הריסוס.

חברת ניקיון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון
חומרי ניקיון
ניקוי שטיחים מקיר לקיר

תחזוקה וניקוי של שטיחים מקיר לקיר עשויה להוות אתגר ממשי בעבורנו, ולכן על מנת לתחזק את המראה היוקרתי של

ניקוי שטיחים וספות

ניקוי ספות מחייב הבנה בסוגי הבדים, מאחר וכיום ניתן למצוא בשוק שפע רחב של ספות עור, בד וריפודים שונים