נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

5 דברים שיעזרו לכם לשמור על סדר וארגון במשרד

5 דברים שיעזרו לכם לשמור על סדר וארגון במשרד

סדר וארגון במשרד הוא דבר הכרחי וחשוב ביותר. הוא עוזר לייעל את הזמן ולשים את האנרגיות שלכם על מה שחשוב באמת. כאשר המקום בו אנו עובדים מסודר ונעים עבורינו, כך גם הראש יהיה מסודר ונעים יותר – ולכן יש לזה כוח גדול מאוד. בעזרת 5 דברים פשוטים, אנחנו נעזור לכם לשמור על הסדר והארגון במשרד ובראש שלכם. אז בואו נתחיל!

 

1. ניקיון יומי

לנקות את המשרד ואת שולחן העבודה לא אמור לקחת יותר מדי זמן. מה שיעזור לכם הוא להקציב זמן לזה בסוף יום העבודה כך שיום לאחר מכן כשתחזרו למשרד, הכל יהיה כבר מסודר.  תשתדלו להחזיר את הדברים למקומות ולא לדחות את זה יותר מדי זמן. ככל שתעשו את זה, ככה זמן הניקיון היומי יהיה קצר יותר וככה תעבדו פחות קשה.

ניקיון יומי

2. כלי אחסון, החברים הכי טובים שלכם

כלי אחסון חשובים מאוד במשרד. מדפים, מגירות, ארוניות – כל דבר שיכול לעשות קצת סדר יהיה טוב. תשתדלו להכניס את כל המסמכים שלכם בתוך קלסרים לפי נושאים כך שיהיה לכם נוח כאשר תצטרכו לחפש מסמך מסוים. בנוסף, תנסו לסדר בצורה חכמה. אם תעשו זאת, אתם תהיו הרבה יותר מהירים ויעילים בעבודה שלכם.

 

3. להקציב זמן לקריאת מיילים

אנחנו מקבלים הרבה מיילים במהלך היום. דבר מייאש וקשה אבל אנחנו חייבים לקרוא את המיילים הללו בכל מקרה. נרצה להפוך את המשימה הזאת לפחות קשה ולכן, להקציב זמן לזה יכול מאוד לעזור. תנסו לעשות את זה בשעה שאתם עוד ערניים ומרוכזים בה.

 

4. תכתבו מה המשימות שלכם

לכתוב הוא הרבה פעמים פתרון קל אבל כל כך אפקטיבי. אם אתם רוצים לשמור על ראש מסודר ומאורגן, תכתבו מה המשימות אשר התבקשתם לעשות באותו היום. עצה מאיתנו – תכתבו את זה במקום שאתם רואים (לא בטלפון לדוגמא). לראות את המשימות בכתב יד יעזור לכם לעשות אותם במהרה ולא לחכות לדקה האחרונה. לוח מחיק רגיל או לוח מחיק זכוכית יוכלו לעזור לכם לשם כך.

 

5. כל דבר בזמנו

ברגע שאתם מקבלים משימה, תנסו להתרכז אך ורק בה. כאשר אנחנו עושים הרבה דברים בו זמנית אנחנו הרבה פעמים לא יכולים לתת את ה100% וכך אנחנו יוצרים לעצמנו בלאגן – בעבודה ובראש. סיימתם את המשימה הראשונה, תעברו למשימה השנייה.

 

לסיכום

סדר וארגון בעבודה הם דברים חשובים. הם משפיעים על איך אתם מרגישים בעבודה ובראש שלכם. רוב היום אתם נמצאים בעבודה ולכן עדיף שהוא יהיה מקום חיובי עבורכם. תקציבו זמן למשימות שלכם, תבינו מה השעות שבהן אתם הכי פרודוקטיבים ובשעות הללו תעשו את המשימות הקשות ביותר. ואל תשכחו – מקום עבודה מסודר יסדר לכם את הראש!

5 דברים שיעזרו לכם לשמור על סדר וארגון במשרד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון
חומרי ניקיון
ניקוי שטיחים מקיר לקיר

תחזוקה וניקוי של שטיחים מקיר לקיר עשויה להוות אתגר ממשי בעבורנו, ולכן על מנת לתחזק את המראה היוקרתי של

ניקוי שטיחים וספות

ניקוי ספות מחייב הבנה בסוגי הבדים, מאחר וכיום ניתן למצוא בשוק שפע רחב של ספות עור, בד וריפודים שונים