נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם יש סיכוי לפאדיחה במופע אמן חושים

כדור קסמים

מופעים של אמני חושים תופסים תאוצה רבה בשנים האחרונות באירועים הפרטיים השונים. מופע אמן חושים מקנה אירוע חד פעמי, מרגש, המשתף את כל הקהל ולא משאיר אף אורח אדיש. כמו כן, מופע כזה מתאים גם לאורחים הצעירים היותר וגם למבוגרים ובכך מייצר חוויה נעימה ומשמעותית לכל האורחים שלכם.

מכיוון שאמני חושים מתעסקים בעולם הפסיכולוגי ועורכים מניפולציות על הצופים שלהם ישנו ממד מסוים של סיכון. לכולנו עולה החשש – מה יקרה אם תיפול טעות והאמן לא יצליח בתעלול שלו. האם באמת יש סיכוי לפאדיחה במופע של אמן חושים? הוסיפו לקרוא.

 

אמן חושים באירוע שלכם

אתם בעיצומו של ארגון האירוע שלכם ואתם חושים כיצד אפשר לשדרג אותו להפוך אותו לאירוע בלתי נשכח. מופע אמן חושים נשמע לכם כמו רעיון מצוין ואתם מחליטים ללכת על זה. ובכן, חשוב להבין מה כולל מופע של אמן חושים ובמה אתם מסתכנים כאשר אתם לוקחים מופע כזה. אמן חושים מנוסה ומוצלח ידע להחזיק מופע וכן גם לצאת מאירועים בהם הוא כושל במהלך המופע.

כמו כל אמן, בין אם מדובר בזמן, רקדן, סטנדאפיסט וכדומה, ישנו ממד של סיכון כאשר משהו ישתבש. הקהל עלול לא לצחוק, הזמר עלול לזייף והרקדן עלול למעוד באמצע ריקודו – כל אלה דברים הגיוניים שעלולים לקרות בכל מופע. במופע של אמן חושים אין הסיכון גדול יותר.

אמני חושים, או בשמם הנוסף מנטליסטים, מתעסקים בכל התחום של הפסיכולוגיה החברתית והאינדיבידואלית, וכן גם בשפת גוף. מטרתם של אמני החושים היא בעזרת כלים אלו, לחזות את המחשבות והפעולות של שהמשתתפים שלהם ובכך ליצור תדהמה גדולה מאוד שמרגישה כמו קסם אמיתי. היכולת של אמן לדייק בעבודתו ולהימנע מטעויות קשורה באופן ישיר בניסיון שלו ובמקצועיות שלו.

 

 

איך נמנעים מפאדיחה במופע אמן חושים

כפי שנאמר, אמן חושים מתבסס על ידע פסיכולוגי נרחב וכפי שרובנו מכירים את התחום, הוא גמיש ומאוד נזיל. כאשר אתם מזמינים כרטיסים למופע של אמן חושים או מזמינים אמן חושים לאירוע פרטי שאתם מארגנים חשוב לעקוב ולראות עד כמה האמן מנוסה ולבדוק על ביקורות אודות המופע שלו.

אמן חושים אשר נמצא הרבה זמן בתחום ידע כיצד לחלוץ את עצמו מאירועים בהם הוא שוגה במהלך המופע וכמו כן ישגע פחות כאשר הוא משוכלל ביכולת הזיהוי שלו. ובכן, יש תמיד להתכונן כמו לפי כל מופע שלעיתים ישנם תקלות וזה אינו מדע מדויק.

אמן חושים מגיע לשחק עם המוח האנושי ובגלל שהוא מרוכב ומושפע מגורמים שונים לעיתים אין הקסם עובד עד הסוף. בנוסף, מומלץ מאוד ללכת למופע של אמני חושים המרימים מופע מורכב הכולל גם הומור, אינטראקציות שונות עם הקהל וכדומה ובכך להבטיח שכולם ייהנו בכל אופן.

אומן חושים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים