נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כיצד עורך דין יכול לעזור בהכנת התיק לבית המשפט לקראת חדלות פירעון?

כיצד עורך דין יכול לעזור בהכנת התיק לבית המשפט לקראת חדלות פירעון

זה לא סוד, יש אזרחים רבים בישראל שמצאו עצמם במצב כלכלי רעוע . תרחיש זה הוביל אותם לבדוק אחר הליך חדלות פירעון, כדי למצוא את דרכי הפעולה המתאימות עבורם. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפני כל דורש את האפשרות להסתייע בצד עורך דין מוסמך. הישארו כאן ותגלו איך בעל מקצוע זה יוכל להקל עליכם בהליך ומדוע עליכם לעשות מאמצים, כדי להגיע לעורך הדין המומלץ ביותר בתחום. 

 

תכירו תחילה את חוק חדלות פירעון

אי אפשר להעלות מדריך לרשת שנוגע להכנת התיק לבית המשפט בתחום חדלות פירעון, מבלי להציג את החוק בקצרה. נסביר שזהו חוק חדש יחסית שמחליף את קודמו – פקודת פשיטת הרגל. חוק זה מאפשר לאדם פרטי, בעל עסק או תאגיד (שיש בידיו חובות גבוהים) להגיע להסדר כלכלי שהוא יכול לעמוד בו. ראוי לציין שחדלות הפירעון עשויה לבוא לידי ביטוי בעקבות התדרדרות במצב הכלכלי של אחד מהגורמים שהוצגו קודם לכן, והרי הדוגמאות לתרחישים שעשויים להביא לתוצאה זו:

  • נטילת הלוואות מרובות
  • מצב רפואי מורכב שמצריך הוצאות גבוהות ולא צפויות
  • קריסת מקור פרנסה
  • פגיעה כלכלית בענף מסוים
  • קושי תזרימי ועוד

 

מתי עורך הדין נכנס לתמונה?

עורך דין שעוסק בדיני חדלות פירעון יכול לעזור בתור התחלה בבירור אודות הזכאות שלכם לפתיחת ההליך. לאחר מכן, הוא יוכל לסייע באיסוף מסמכים שיוכיחו לבית המשפט שיש לכם עילה הגיונית שתואמת לקבוע בחוק. שכן, יש קריטריונים שקובעים מתי ניתן להגיש תביעה מסוג זה. רגע לפני שנציג את קריטריונים אלה, נמליץ ליצור קשר עם אורי גילת – עורך דין מומחה בחדלות פירעון שידוע כבעל ניסיון רב בתחום.

 

אלה 3 הקריטריונים שיאפשרו לפתוח את הבקשה

עורך הדין שלכם יוכל לסייע בהכנת התיק, במידה ותענו על 3 הקריטריונים הבאים:

  • אתם עוסק פטור\מורשה או אדם פרטי עם חובות שעולים על 50 אלף ₪
  • אתם מתגוררים בישראל או שגרתם בארץ בחצי השנה שקדמה להגשת הבקשה
  • שילמתם את אגרת החוב לפתיחת ההליכים

 

למה כדאי להסתייע בעורך דין במצב שכזה?

חשוב לקבל את שירותיו המקצועיים של עורך דין חדלות פירעון מכמה סיבות. תחילה, יש לו ניסיון רב בתחום, כך שהוא בקיא בכל ההליכים והחוקים. מלבד זאת, הוא יוכל להעניק לכם שירות מקצועי, תוך מסירות, הקשבה ומתן תשומת לב למקרה האישי שלכם. שילוב של כל הדברים האלה צפוי להביא בסופו של דבר לתוצאה הדרושה – סגירת התיק וחזרה מבורכת לשגרה.

 

לסיום

עורך דין לדיני חדלון פירעון יכול לבדוק אם אתם עומדים בקריטריונים הקבועים בחוק שמאפשרים להגיש את הבקשה לבית המשפט. לאחר מכן, הוא יוכל ללוות אתכם לאורך המשפט ולהציג בפניכם את הפעולות השונות שתצטרכו ליישם עד לסיום ההליכים.

כיצד עורך דין יכול לעזור בהכנת התיק לבית המשפט לקראת חדלות פירעון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
הבנת משמעותו של תיקון 190
הבנת משמעותו של תיקון 190

תיקון 190 הוא שינוי חקיקתי משמעותי שזכה לתשומת לב ועורר ויכוחים בין מומחים משפטיים וקובעי מדיניות. במאמר מפורט זה,