נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אחות שלנו משתחררת: מה קונים מתנת שחרור לחברה?

שי

כל אחת מכירה את הרגע הזה שבו החברה הכי טובה שלה סוף סוף משתחררת מהצבא. מדובר ברגע מרגש. שכן, זה אומר שאפשר סוף סוף לטוס ביחד לטיול הגדול או לצאת לברים מידי ערב ללא הגבלה. אנחנו כאן כדי לאפשר לכן למצוא את מתנת השחרור המפנקת ביותר, זו שהיא תזכור לכל החיים. הישארו אתנו ותגלו איזה מתנות הן המתאימות ביותר לסיטואציה זו.

 

מה קונים לחברה לקראת שחרור? מתנה מספר 1 – שובר לעיסוי

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי חברה שלך סחבה עד היום את הקיטבג ממקום אחד לאחר. תיק הכביסה המלוכלכת בטח שבר לה את הגב בכל פעם מחדש. כדי שהיא תוכל להרגיש יותר טוב, את צריכה לפנק אותה בשובר לעיסוי. אם אין לך מושג איזה עיסוי מתאים עבורה, כדאי שתדעי שיש מגוון רחב של עיסויים ואת רק צריכה להכיר בהם. הנה פירוט קצר אודות העיסויים שמתאימים במיוחד כמתנת שחרור:

  • שיאצו: עיסוי שמתמקד בכל אזורי הגוף תוך שכיבה על הבטן
  • רפלקסולוגיה: עיסוי שמתמקד בכפות הרגליים ומביא לזרימת דם
  • עיסוי רפואי: עיסוי שמשחרר אזורים תפוסים וכואבים בגב התחתון והעליון

עכשיו את מכירה את סוגי העיסוי המתאימים כמתנת שחרור, כך שנותר לך להעניק לה את העיסוי שיתאים לחברה שלך באופן אישי.

הלבשה תחתונה

 

מה קונים לחברה לקראת שחרור? מתנה מספר 2 – סט הלבשה תחתונה

הגיע הזמן להשאיר את המדים לצה"ל וללבוש בגדים יפים של אזרחות. החברה שלך כנראה תצטרך לחדש את הארון שלה, פשוט בגלל שבשנים האחרונות היא לא הייתה צריכה ללבוש בגדי יום יום, הלבשה תחתונה ובגדים למסיבות בתדירות גבוהה. אם את רוצה להקל עליה בבחירה, תקני לה סט הלבשה תחתונה של ג'ק קובה שיעזור לה להתחיל בארגון הארון מחדש.

 

מה קונים לחברה לקראת שחרור? מתנה מספר 3 – מסגרת בלי תמונה

אם את רוצה להעניק לחברה שלך מתנת שחרור מקורית, כדאי שתשיגי עבורה מסגרת ללא תמונה. שכן, המסגרת תשמש אותה לתלות את החוגר הגזור. זה שיזכיר לה בכל פעם מחדש שהיא סיימה את השירות. מדובר במתנה שתאפשר לחברה שלך לקום בבוקר עם חיוך. שכן, היא תבין שאין יותר מסדרים, נסיעות ומפקדים.

 

מה קונים לחברה לקראת שחרור? מתנה מספר 4 – קורס מעניין

מרבית החיילים והחיילות המשוחררים מוצאים את עצמם קצת אבודים מיד לאחר השחרור. הדבר עשוי לגרום להם לתהות לגבי לימודים או עבודה. אם את רוצה להקל על חברה שלך באחת מהבחירות הללו, את יכולה להעניק לה קורס בתחום מעניין, כדי לאפשר לה להיכנס לשגרת לימודים ולמסגרת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת מהן המתנות הטובות ביותר שאפשר להעניק לחברה שמשתחררת. כעת, יש לכן את הרעיונות המקוריים, כך שעליכן רק לבחור.

מארז

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנה
5 רעיונות למתנה ליולדת

ההתלבטות המוכרת בנושא מתנה לחברה, קולגה, מכרה או בת משפחה שילדה: מצד אחד – ברור לך שזו צריכה להיות