נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

משתחררים בקרוב? הנה 3 מתנות מרגשות לחברים מהצבא

מתנות מרגשות

בחירת מתנה לחיילים לקראת השחרור זה לא עניין של מה בכך. מדובר בעניין שמצריך היכרות עם מתנות מיוחדות וסמליות שיהיו שימושיות ביותר. גילינו את עובדה זו לאחר ששוחחנו עם מי שהשתחררו לאחרונה וקיבלנו המלצות חמות על מתנות מרגשות שהם ישמחו לקבל. אם אתם מתכננים להעניק מתנה לחייל משוחרר בקרוב, כדאי שתישארו אתנו ותגלו את 3 האפשרויות הטובות ביותר שיעמדו לרשותכם.

 

המתנה המרגשת ה – 1 שכדאי לתת לחברים מהצבא: פיג'מה נוחה

אם אתם רוצים לתת מתנה מרגשת ושימושית לחיילים, כדאי שתחשבו על פיג'מה נוחה. שכן, זה ידוע שחיילים נוטים ללבוש בגדים פשוטים לשעות הלילה. מדובר בדרך כלל בחולצות סוף מסלול ומכנסיים בלויים. אנו מכירים את העניין מקרוב ולכן ממליצים לקנות פיג'מה נוחה ואיכותית שתאפשר לכם לישון במקסימום נוחות בלילה וגם להיראות טוב.

מתנות מרגשות

המתנה המרגשת ה – 2 שכדאי לתת לחברים מהצבא: תמונה למזכרת

אם אתם רוצים להעניק מתנה מרגשת במיוחד, כדאי שתשאירו אחריכם זיכרון. ההמלצה שלנו היא למסור תמונה שלכם עם החיילים ולכתוב מאחוריה הקדשה. שכן, זו מתנה שתאפשר להם לזכור אתכם בכל רגע נתון. כדאי שתדעו שפה יש לכם כמה אפשרויות לבחירה.

אתם יכולים לבצע הדפסה על בלוק עץ, לפתח תמונה פשוטה או להדפיס את התמונה הזו על ספר. הבחירה המתאימה ביותר לדעתנו היא פיתוח של תמונה על פוטובלוק (כלומר, בלוק עץ). שכן, בחירה זו נחשבת לעמידה ביותר גם בתנאי שטח.

 

המתנה המרגשת ה – 3 שכדאי לתת לחברים מהצבא: ממתקים וחטיפים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק במתנות לחיילים מבלי לציין את הצ'וקולוקים שתמיד יתקבלו בברכה. ההמלצה שלנו היא לשלב בין ממתקים מתוקים לבין מלוחים ולמסור לחברים שלכם משלוח גדול ומפנק שיאפשר להם להיפרד מכם בטעם טוב. הנה כמה הצעות לפריטים שאתם צריכים להניח בתוך המשלוח:

  • שוקולדים
  • סוכריות על מקל
  • חטיפים מלוחים
  • משקאות מתוקים ועוד

מתנות מרגשות

לא יודעים במה לבחור? אפשר לשלב את 3 המתנות למארז אחד

אם אתם עומדים אל מול 3 האפשרויות שהוצגו בפניכם לעיל והבחירה קשה לכם, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. מדובר הרי ב – 3 מתנות מושלמות. אנו כאן כדי להציע לכם לבחור בכולן יחד. ההמלצה היא בעצם לרכוש סלסלה גדולה ולאגד בתוכה את כל המתנות הללו ביחד.

אפשר תמיד להעניק פריט אחד לכל חבר ולהוסיף הקדשה מסוימת, בזמן שהחטיפים ישמשו את כולם. הצעה זו הגיעה אלינו מקבוצת חיילים שבחרה להעניק מתנה גדולה שכזו. לדבריהם, כולם יצאו מרוצים מהבחירה המפנקת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איזה מתנות הן המתאימות ביותר למי שצפויים להשתחרר בקרוב מהצבא. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה שחרור נעים.

מתנות מרגשות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנה
5 רעיונות למתנה ליולדת

ההתלבטות המוכרת בנושא מתנה לחברה, קולגה, מכרה או בת משפחה שילדה: מצד אחד – ברור לך שזו צריכה להיות