נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איפה העוגה? כך תמצאו לוקיישן מושלם ליום ההולדת

יום ההולדת שלך

מי שמתכננים להפיק חגיגת יום הולדת, יודעים כי עליהם לעשות זאת באופן קפדני ומקיף. שכן, חגיגות שכאלה צריכות להתקיים תוך היכרות עם כמה כללים בסיסיים. במדריכים הקודמים הצגנו בפניכם את הכללים שנוגעים לקונספט האירוע ולבחירה של מפעיל. הפעם, נתמקד בדבר החשוב ביותר – הלוקיישן. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות איך תוכלו למצוא את הלוקיישן המושלם עבורכם.

 

רוצים למצוא לוקיישן מושלם? תיישמו את השלב ה – 1: תערכו בירור אודות מספר המוזמנים

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שאתם מוצאים את הלוקיישן הטוב ביותר ליום ההולדת שלכם, עליכם לערוך תחילה בירור אודות מספר המוזמנים שצפויים להגיע לאירוע. שכן, בחירת המקום צריכה להתבצע בהתאם למספר האורחים שלכם.

אם למשל אתם מתכננים לערוך יום הולדת מצומצם, עליכם לערוך חיפוש של מקום קטן ואינטימי. אם אתם חושבים על אירוע גדול ורחב משתתפים, עליכם לחפש אולמות ומרחבים פתוחים שיוכלו להכיל את כל באי המקום.

מושלם

רוצים למצוא לוקיישן מושלם? תיישמו את השלב ה – 2: תערכו סקר מקיף אודות מקומות מומלצים

בשלב ה – 2 אתם צריכים לערוך סקר מקיף אודות מקום מומלץ. ההמלצה שלנו היא לפרסם פוסט במקומות שונים ברשת ולציין כי אתם מתכננים לערוך יום הולדת לילדים או לעצמכם. בפוסט אתם צריכים לרשום את הפרטים הבאים:

  • התאריך המשוער שבו תרצו לערוך את האירוע
  • מספר המוזמנים המשוער
  • מיקום (אם יש לכם העדפה לאזור מסוים)

בסיום שלב זה, אתם צפויים לעמוד אל מול רשימת מקומות מומלצים. שמרו אותה בקובץ נפרד או רשמו אותה על גבי דף ותעברו אל השלב הבא.

 

רוצים למצוא לוקיישן מושלם? תיישמו את השלב ה – 3: תבחרו את המקום המתאים ביותר עבורכם

עכשיו צריכה להיות לכם רשימה עם כל מיני מקומות שתוכלו לחגוג בהם יום הולדת. בשלב זה אתם צריכים לראות איזה מהמקומות שהומלצו לכם הוא המתאים ביותר. אנו מזכירים לכם כי בחירה של מקום לחגוג יום הולדת אינה עניין של מה בכך וממליצים לבצע את ההחלטה יחד עם אדם נוסף שייתן את חוות דעתו בנושא.

 

מצאתם את הלוקיישן המושלם? עכשיו נותר לכם רק לעצב הזמנה!

בשלב זה אתם כנראה כבר מחזיקים באישור שקיבלתם למייל או לוואצאפ מהמקום המתאים שבו אתם צפויים לחגוג את האירוע המיוחד שלכם. כך שכעת, נשאר לכם רק לעצב את ההזמנה ליום ההולדת ולציין בה את מקום האירוע והתאריך שבו אתם מתכננים לחגוג.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירת הלוקיישן המושלם ליום הולדת. עכשיו, כשאתם יוצאים מהמדריך הנוכחי בידיים מלאות, נותר לנו רק לאחל לכם שיהיה בהצלחה בהפקת האירוע, שיהיה במזל טוב ושתיהנו מכל רגע!

יום ההולדת שלך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנה
5 רעיונות למתנה ליולדת

ההתלבטות המוכרת בנושא מתנה לחברה, קולגה, מכרה או בת משפחה שילדה: מצד אחד – ברור לך שזו צריכה להיות