נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

8 מתנות שניתן להביא לחגיגת יום הולדת

מארזים

אין ספק, כל אחד שחוגג יום הולדת אוהב את חתיכת העוגה והבלונים.

אבל אם אתה באמת רוצה לחגוג את האהבה שלך לאישה שקרובה לליבך, בין אם זה אמא שלך, אשתך, חברה, סבתא או החברה הכי טובה שלך, אז מציאת המתנה המושלמת זו מטלה

חשובה מאוד.

כדי להבטיח את החגיגות הטובות ביותר עד כה, שקול את מתנות יום ההולדת המתחשבות והמשתלמות ביותר עבורה. בין אם אתה קצר בזמן, בכסף או בכוח המוח, הרעיונות היצירתיים האלה לא ישברו את חשבון הבנק שלך, אבל בהחלט יגרמו לילדת יום ההולדת להרגיש אהובה ביום הגדול שלה – זה כל מה שאתה צריך.

אז אתה יודע מה לעשות: תזמין את אחת המתנות מהרשימה הבאה כמה שיותר מהר, לפני שהיא תכבה את הנרות שעל העוגה.

 

  1. תיק יד מעוצב

לא חסרים סוגים של תיקי יד מעוצבים, יפים ומרשימים, ועלייך לבחור רק אחד. וודא שאתה בוחר תיק מספיק גדול כדי לאחסן את הדברים החשובים שרוב הנשים מסתובבות איתן באופן קבוע – ארנק, טלפון, תיק איפור, מפתחות ועוד – מבלי להכביד עליה.

 

  1. ספר בישול משפחתי

שמור את המתכונים לעוגה המפורסמת של סבתא שלה והתבשיל הידוע שלה בספר כזה, שניתן להתאמה אישית. כך שכאשר יגיע הזמן לארוחת שישי, היא תהיה ערוכה עם כל מה שהיא צריכה כדי להכין את המנות האהובות עליה.

 

  1. פיג'מה בהתאם לעונת השנה

תעניק לה את מתנת הנוחות האולטימטיבית עם פיג'מה חמודה שמתאימה לעונת השנה. אם יום ההולדת מתקיים בחודשי הקיץ, קנה פיג'מה קצרה וקלילה. אם יום ההולדת הוא דווקא בחורף, תביא לה פיג'מה חמימה ועבה.

 

  1. צמיד עם ציטוט משמעותי

תעזור להתחיל את השנה החדשה שלה עם דחיפה של מוטיבציה – בצורת צמיד. כשהיא תלבש את הצמיד עם הציטוט, האימרה או האיחול המשמעותי, היא תיזכר עד כמה היא באמת אמיצה, חזקה וחכמה.

 

  1. ספל עם דיוקן של חיית המחמד

אם אתה מחפש מתנה לחובבת כלבים או חתולים, כל מתנה שתהיה קשורה לחיית המחמד שלה תהיה טובה. תבחר את אחת התמונות של בעל החיים, שלח לעסק שמספק שירות של ציור והדפסה על גבי ספל, ותספק לה מתנה מיוחדת ומשמחת.

 

  1. סוקולנט

עציצים מהווים פריטי דקורציה מעולים, ואם מדובר בסוקולנטים, שאינם דורשים כמעט תחזוקה כלל, מדובר במתנה מצוינת.

 

  1. מצלמת פולארויד

עכשיו כשהרטרו נכנס חזק לאופנה, גרסה דיגיטלית של המצלמה המיושנת מספקת רזולוציית צילום גבוהה יותר ומדפיסה תמונה בתוך פחות מדקה.

 

  1. דובי ענק

המתנה הקלאסית והנהדרת יכולה לשמח כל אישה. דובי ענק מעיד על האהבה הגדולה שלך אליה, ויכול להוות מתנה מעולה לנשים בכל הגילאים, בין אם מדובר בילדה קטנה או באישה מבוגרת.

 

שני מתנות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנה
5 רעיונות למתנה ליולדת

ההתלבטות המוכרת בנושא מתנה לחברה, קולגה, מכרה או בת משפחה שילדה: מצד אחד – ברור לך שזו צריכה להיות