נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אחרי דרך ארוכה, זו המתנה שהמפקד שלך הכי יאהב

מתנה למפקד

השירות הצבאי מהווה תקופה חשובה ומשמעותית לכל אחד, ולמזלנו אנחנו לא עוברים אותה לבד. אנחנו מוקפים בחברים שלנו לשירות וגם מעלינו יש את המפקד, שדואג לנו לכל דבר לו אנחנו זקוקים, שמלווה אותנו לאורך הדרך ומאפשר לנו להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו. אם אתם עומדים להיפרד מהמפקד המסור שלכם, ורוצים להעניק לו מתנה שתביע את הכבוד הרב שאתם רוחשים לו, הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור לכם.

 

איך לבחור מתנה למפקד שלכם?

דבר זה תלוי ברמת הקרבה ביניכם. אם אתם מכירים אותו כבר תקופה ארוכה ויודעים מהם תחומי העניין שלו ומה הוא עלול לאהוב- תוכלו לבחור לו מתנה מותאמת אישית. אבל אם הייתם בדיסטנס עם המפקד ואתם מעריכים אותו רבות אבל אינכם מכירים את האישיות שלו כל כך טוב- אפשר ללכת על מתנות אוניברסליות בעלות ערך שכולם ישמחו לקבל.

מתנה למפקד

רעיונות למתנות

יש שלל מתנות שניתן לבחור מביניהן את המתנה שהכי תתאים למפקד שלכם. הנה כמה רעיונות שיוכלו לעורר בכם השראה לקראת הרכישה הקרובה.

 

שעון

אם אתם מחפשים מתנה למפקד שלכם, אפשר ללכת על מתנה קלאסית שכל הגברים אוהבים- שעון. אם המפקד שלכם ממשיך בשירות שלו אז שעון דיגיטלי יוכל לשמש אותו בהמשך הדרך. אם הוא בדיוק משתחרר- אפשר לבחור בשעון יוקרתי ואלגנטי שילווה אותו בצעד הבא שלו.

 

משחקים

אם אתם רוצים לשדרג את שעות הפנאי של המפקד שלכם, אפשר לקנות לו ערכת פוקר, לוח שחמט ועוד. משחקים אלה יעבירו לו את הזמן בהנאה, בין אם הוא בבסיס ובין אם הוא בבית, והוא יוכל גם לשתף בהם גם אנשים נוספים!

מתנה למפקד

מתנות מעוצבות

ניתן לבחור פריטים יומיומיים שמעוצבים בצורה מיוחדת כגון מאפרה צבעונית, שעון קיר שמעוצב כמו משהו אחר ועוד. רצוי גם להתאים את המתנה באופן אישי למפקד. לדוגמא, אם ראיתם שהמפקד שלכם מעשן- קיימים מצתים עם עיצובים מיוחדים ומעניינים שיישמרו גם לזמן ארוך. אפשר גם לחרוט ברכה אישית או ציטוט כלשהו על מצית ולהפוך את המתנה לבעלת ערך מוסף רב.

בנוסף, אפשר לבחור גם מתנה בעיצוב אישי- לדוגמא להדפיס על ספל תמונה של הצוות שלכם. דבר זה ירגיש וישמח את המפקד שלכם ויזכיר לו זיכרונות מתקופה משותפת זו בעתיד.

 

מתנות למשרד

בין אם זה המשרד של המפקד שלכם בבסיס ובין אם זה המשרד בו הוא יעבוד בעתיד- אפשר לשדרג את חווית היומיום המשרדית ולהפוך אותה למגניבה יותר באמצעות כמה פריטים. ספל שנראה כמו מצלמה, פסלונים בצורת חיות וגלובוס שולחני שיגרום לו להרגיש כאילו הוא אינדיאנה ג׳ונס- אפשר ללקט פריט אחד מרכזי או כמה פריטים קטנים שיוכלו להפוך לחבריו לשולחן של המפקד שלכם!

מתנה למפקד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנה
5 רעיונות למתנה ליולדת

ההתלבטות המוכרת בנושא מתנה לחברה, קולגה, מכרה או בת משפחה שילדה: מצד אחד – ברור לך שזו צריכה להיות