נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך להתאים את צבע המשטח למטבח?

מִטְבָּח

אפשר לומר על המטבח שהוא החדר הכי חשוב בבית, הלב של הבית. ארוחות הערב המשפחתיות, הבישולים המשותפים, האכילה מתוך הסיר המתבשל רגע לפני שבת – הכל קורה שם. הבישול גם הופך יותר ויותר מקצועי בבית מאז שתוכניות האוכל כבשו את המסכים. אבל מעבר לפרקטיקה והאבזור יש גם את עניין העיצוב, אז במאמר שלפניכם נפרט איך להתאים את צבע משטח העבודה למטבח ולכל הבית.

 

משטח העבודה

משטח העבודה במטבח תופס שטח פנים גדול במראה הכללי של החדר, כך שבחירת הצבע שלו היא קריטית. משטח העבודה יכול להשתלב עם שאר האלמנטים באופן טבעי, ולהמשיך קו בהיר או כהה. לחילופין, הוא יכול להוות ניגוד לצבעים האחרים במטבח ולהוסיף נקודה כהה או בהירה בעיצוב הכללי. בחירת הצבע של משטח העבודה במטבח צריכה להיעשות בהתאמה ובשילוב עם שאר הבחירות העיצוביות של המטבח. המחשבה על המטבח צריכה להיות כוללת, כאשר יש להסתכל על המרחב ולדמיין את הארונות, הרצפה, החיפוי לקיר ומשטח העבודה, ולראות כיצד כל האלמנטים האלה משתלבים יחדיו.

מִטְבָּח

מגוון הצבעים והשילובים המתאימים למטבח

שאלת שילוב הצבעים במטבח קשורה במספר גורמים. הראשון הוא העדפה הפרטית שלכם – עלעלו במגזינים, הסתכלו אצל חברים, צלמו ושמרו מטבחים שאהבתם, ותבחנו את שילוב הצבעים שלכם. יש מגוון גדול של שילובי צבעים. מטבחים עירוניים ומודרניים נוטים ללכת על קו כהה, משטחי גרניט כהים, נירוסטה בכלי המטבח ותאורה נמוכה. מטבחים כפריים נוטים לשילוב צבעים בהירים, עץ בהיר, לבן, עיטורים במרצפות וכדומה.

בסופו של יום, זה המטבח שלכם והחזון שלכם, ועליכם להתרשם, לקבל השראה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. ישנן חברות חדשות שמציעות מגוון רחב של צבעים וסוגי משטחי עבודה, שיוכלו לעזור לכם לקבל השראה ולקבל את הבחירה הנכונה. אם אתם מעוניינים לקנות משטח איכותי ולקבל חוות דעת ממומחים לעניין, תוכלו לרכוש משטחי עבודה למטבח בפרביטל.

 

פלטת צבעים

פלטת צבעים היא אחד הכלים החשובים ביותר בעיצוב מודרני של הבית. בחירת פלטה כזו היא הכרחית ליצירת תחושת הרמוניה ושקט עיצובי. ניתן לבחור פלטת צבעים עשירה, עדינה, מונוכרומטית ועוד. ניתן לבחור פלטת צבעים לכל חדר או לכל קומה או לכל הבית. כאשר אנחנו מתרשמים מתמונה במגזין עיצוב לבית, הדבר הראשון שמרשים אותנו הוא שהכל נראה כאילו נעשה בכוונה ועל ידי מעצב. התחושה הזאת נוצרת קודם כל בשל מחויבות לפלטת צבעים. כך זה גם במטבח – יש לבחור לו פלטה ולהתאים כל אלמנט במטבח לאותה הפלטה.

 

סיכום

עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות כמעט למדע הכולל שילובי צבעים וטקסטורות, אבל בסופו של יום זהו המטבח שלכם והחזון העיצובי שלכם לביתכם. כדי להצליח לעצב את המטבח והבית באופן שירגיש הרמוני ואף מקצועי הדבר החשוב ביותר שעליכם להתייחס אליו הוא שילובי צבעים. זה האלמנט מייצר הרושם הראשון. היעזרו באנשי מקצוע וקבלו השראה, כך תעשו את הבחירה הנכונה לכם.

מִטְבָּח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים