נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מהשיש ועד הסכו"ם: כל מה שצריך לקחת בחשבון כשמעצבים מטבח

ארונות מטבח מוכנים

עיצוב של מטבח דורש מאיתנו לא מעט מחשבה. הדבר המאתגר ביותר בעיצוב מטבח הוא לזכור את כל הפרטים שלהם אנחנו צריכים לדאוג כדי שהמטבח שלנו יראה כמו שאנחנו רוצים. כדי לוודא שאם לא שוכחים שום דבר, הבאנו לכם את כל מה שצריך לקחת בחשבון לפני שמעצבים את מטבח. הרשימה הזו תבטיח ששום דבר לא יישאר מחוץ לזיכרון שלכם.

 

שיש ומשטחי עבודה

החלק המרכזי בכל מטבח הוא השיש ומשטחי העבודה. לא משנה מה העדפה שלכם ביחס לעיצוב המשטחים הללו, חשוב להזמין אותם כבר בהתחלה. השיש הוא הגורם המשפיע ביותר על עיצוב המטבח, ואת כל הפריטים האחרים כדאי לבחור רק אחרי שיש לכם את השיש. נסו לחשוב מה הגודל של המשטחים שאתם רוצים על מנת שתוכלו לעבוד בצורה נוחה במטבח שלכם.

ארונות מטבח מוכנים

ריהוט מתאים

השלב השני הוא זה שבו אתם בוחרים את הריהוט למטבח. בחירת הריהוט צריכה להיעשות בקפידה, כדי שהריהוט שבחרתם יוכל לשרת אתכם לאורך זמן. הדבר הראשון שאותו צרי להזמין אלו ארונות מטבח מוכנים, שיוכלו להיכנס אל המטבח שלכם ולאפשר לכם לאחסן בו ציוד הקפידו גם לבחור שולחן וכיסאות מתאימים שבהם תוכלו לאכול או לעבוד כאשר אתם במטבח.

 

כלים

אחרי שיש לכם ארונות ומשטחי עבודה, הגיע הזמן לבחור את הכלים למטבח. ההמלצה שלנו היא בשלב הראשוני לא לקנות יותר מידי כלים אלא רק את מה שצריך באמת. עם הזמן תגלו מה חסר לכם ותוכלו להשלים בהדרגה את אותם חוסרים. כלים זה אף פעם לא משהו שקשה למצוא, וחבל שתמצאו את עצמכם עם כמויות כלים שאין לכם באמת מה לעשות איתם.

ארונות מטבח מוכנים

כיורים וצנרת

הכיורים והצנרת יכולים להגיע כחלק ממשטחי העבודה, אולם מדובר על פריטים שחשוב לבחור בקפידה. כיור מטבח הוא מוצר שהולך לעבוד קשה במטבח לכם, ולכן אסור לכם להתפשר על האיכות שלו. הקפידו גם על ברזים איכותיים, ותבדקו שהם עמידים בפני פגיעות ושריטות שונות. המטבח הוא לא אזור סטרילי, והציוד שבוחרים אליו צריך להתאים לסביבה כזו.

 

מוצרי חשמל

החלק האחרון נחשב לחלק האהוב ביותר בעיצוב מטבח, ובו אנחנו בוחרים את מוצרי החשמל. מלבד תנור, מקרר, קומקום ושאר מוצרי החובה, כדאי גם להכניס למטבח שלכם מכונת קפה איכותית שתאפשר לכם להכין קפה כמו בחוץ. כדאי להתאים את עיצוב המכשירים זה לזה.

 

לסיכום

עיצוב מטבח דורש מאיתנו לשים לב לפרטים הקטנים ביותר. הדבר הראשון שלו אתם צריכים לדאוג הוא השיש ומשטחי העבודה של המטבח. לאחר מכן עליכם לבחור ריהוט מתאים, בדגש על ארונות מטבח, שולחן וכיסאות. הכלים למטבח אמנם יכולים לחכות לסוף, אבל זה פרט שצריך לתת עליו את הדעת. אל תשכחו להזמין כיורים, ברזים ואת שאר מכשירי החשמל שיאפשרו לכם להיכנס למטבח.

ארונות מטבח מוכנים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מטבחים