נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך ניתן לפתור בעיות בזוגיות

לפתור בעיות בזוגיות

בעיות בין בני זוג קורות לא פעם בעקבות אי הסכמות כאלה ואחרות. בני זוג שמוצאים את עצמם מתמודדים עמן באופן קבוע צריכים להכיר בדרכים שיביאו לפתרון הולם. המדריך הנוכחי ירכז את כל האינפורמציה החיונית שחשוב להכיר, במטרה להעלות את המודעות בנושא ולהקל על מי שחווים את הבעיות הללו בימים אלו ממש.

 

ראשית כל – תדברו על הקושי

פתרון של בעיות בזוגיות מצריך שיח ער על מה שקורה בינכם. תשתדלו שלא "להחזיק" דברים בבטן ולהגיד אחד לשני מה מפריע לכם. שימו לב, ההמלצה היא לא לעשות זאת כך סתם באמצע היום, אלא להחליט יחד על זמן שקט שבו תוכלו לשבת יחד בבית קפה או במקום ניטרלי אחר שיאפשר להעלות את הקשיים ולנסות לפתור אותם לבד.

הימנעו מהשוואות לזוגות אחרים, משום שאלה לא יגרמו לצד השני להשתנות, אלא רק יעצימו את הקושי. אם תראו שבמהלך השיחה עולות תחושות קשות של אשמה, חוסר שביעות רצון או אכזבה, תצטרכו ליישם את הטיפ החשוב שיופיע בפניכם בפסקה הבאה.

מערכת יחסים

תפנו לקבלת טיפול מקצועי

יש מקרים שמצריכים הגעה אל מטפלת זוגיות שתביא ליצירת דיאלוג פורה. במהלכו, ניתן יהיה לבדוק את הקשיים ולהתייחס באופן מעמיק למטענים שאתם נושאים (כל אחד בנפרד) מהעבר. שכן, אלה משפיעים לטוב ולרע על הקשר ביניכם. ראוי לציין שטיפול מסוג זה לא מתנהל רק סביב מציאת פתרונות פשוטים, אלא הוא יאפשר לכם להתייחס לקושי הרגשי ולקבל עליו אחריות.

כך שבעצם כל אחד מכם יוכל לרפא את המטענים והפצעים שהוא סוחב אתו מהעבר. תהליך זה יעניק לכם את הכלים להתמודד עם בעיות שעשויות לצוץ גם בהמשך, כך שתוכלו בשלב מסוים להגיע לפתרון בעיות באופן עצמאי.

 

כך תבחרו במטפלת זוגית מתאימה

חשוב מאוד לזכור שיש 2 אנשים במשוואה. כך שבעצם, אתם צריכים להסכים יחד על המטפלת הזוגית שתסייע לכם מעתה ואילך. ההמלצה היא לשבת מול המחשב ולעבור בין אתרים של מטפלות מוסמכות. תקראו חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת ותחליטו ביחד איזו מטפלת נראית לכם המתאימה ביותר. בחירה משותפת בהקשר זה תעניק לכם ביטחון בהמשך הדרך.

מטפל זוגי

תקבעו יציאה זוגית שבועית

הבעיות תמיד עולות ברגעים הכי לא מתאימים. כך שאנחנו מוצאים את עצמנו לא פעם מתמודדים עם הקושי ברגע שבו אחד מהצדדים (או שניהם) לא פנוי לשיח בנושא. אם אתם רוצים לפתור את הבעיות בזוגיות על הצד הטוב ביותר, עליכם לזכור שלפעמים עדיף להשאיר את הקושי בצד ולפתור אותו בזמן המתאים. ההמלצה היא לקבוע יציאה זוגית אחת לשבוע, במהלכה תדונו על מקרים שאירעו ותנתחו אותם יחד.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהכיר לכם את כל הטיפים שיאפשרו לכם לפתור את הבעיות בזוגיות. עכשיו אתם יודעים שאתם לא היחידים שחווים את הבעיות הללו, כך שעליכם רק לפנות ליועצת זוגית שתסייע ותחזיר אתכם למסלול.

לפתור בעיות בזוגיות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
משחק פוקר
האתר ששיגע את ישראל

האתר ששיגע את ישראל כבר מזמן כאן, ואין רגע יותר נכון מאשר עכשיו כדי לשפר את מיומנויות המשחקים שלכם.

האתר ששיגע את ישראל
האתר ששיגע את ישראל

האתר ששיגע את ישראל כבר מזמן כאן, ואין רגע יותר נכון מאשר עכשיו כדי לשפר את מיומנויות המשחקים שלכם.

הגדלת הפין
הגדלת הפין ללא בעיה

אם הקלקת על הכתבה הזאת, ברוך הבא גבר! כאן נדבר באופן פתוח ואמיתי על בעיה שלא מעט גברים נתקלים

עלה
איך CBD משפיע על כלבים

CBD, הוא אחד החומרים האהודים והמדוברים יותר בגזרת החידושים האחרונים בעולם הרפואה וההרגעה. זה הוא חומר שמצוי בצמח הקנאביס,