נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אילו תחליפי ויאגרה קיימים והאם זה בטוח?

תחליף ויאגרה

בתחילת שנות ה-90 של המאה ה-20, המותג הנושא את השם ויאגרה החל לעלות לכותרות, בתור מוצר רפואי שתכליתו הגברת האון הגברי ושיפור הביצועים במיטה. זאת הייתה תקופה שבה הליברליזם פרח ברחבי העולם המערבי, ובתוך כך החל לפרוח גם השיח לגבי יחסי מין.

אנשים נעשו שמרניים פחות ופחות, והעיסוק ביחסי מין הפך לשגור הרבה יותר, הן במדיות התקשורתיות השונות, והן בין חברים וקרובים שהחלו לשתף חוויות. כיום רבים כבר מחפשים תחליפים לוויאגרה – בואו נדבר על זה.

 

למה אנשים מחפשים תחליף לוויאגרה?

אנשים עשויים לחפש תחליף ויאגרה מכמה וכמה סיבות. בראש ובראשונה, צרכנים עשויים לחפש תחליף לוויאגרה משום שקנייה ושימוש בוויאגרה מותנים בקבלת מרשם רופא. עם זאת, גברים רבים לא מעוניינים לבקר אצל הרופא ולשתף מתוך חיי המין שלהם אדם זר, שקשה לסמוך על הדיסקרטיות שלו.

מרגע שרופא נותן מרשם, זה נמצא בתיק הרפואי של המטופל. אל מול זאת, תחליפי וויאגרה לרוב אינם מותנים בקבלת מרשם רופא. ניתן פשוט להיכנס לאתר ולהזמין בצורה דיסקרטית משלוח של התחליף, דבר שעשוי להיתפס כנוח.

 

לצורך מה הומצאה הוויאגרה?

לא רבים יודעים זאת, אבל לראשונה הוויאגרה הומצאה כתרופה שאין לה קשר ליחסי מין או התפקוד המיני של גברים. וויאגרה הומצאה בראש ובראשונה כתרופה לאיזון לחץ הדם. תופעת לוואי מעניינת של אותה תרופה להעלאת לחץ הדם, היא הגברת הזקפה בקרב המשתמשים.

עם הזמן וככל שגברו הדיווחים של מטופלים בוויאגרה על כך שהתרופה משפיעה על הזקפה שלהם, הבינו המפתחים שיש אפשרות להשתמש בתרופה כפתרון לבעיות בתפקוד המיני. מאז, וויאגרה משווקת כתרופה להעצמת האון הגברי ועוזרת לגברים להגיע לזקפה.

 

כיצד תרופות להעצמת האון הגברי משפיעות על הגוף?

כאמור, הוויאגרה שימשה בראש ובראשונה לצורך טיפול בלחץ דם גבוהה. החומר הפעיל שבתרופה מרחיב את כלי הדם. עם הזמן, התברר שרוב הרחבת כלי הדם שמתרחשת בגופו של המטופל עם נטילת התרופה מתרחשת בכלל באזור הפין. זאת בעצם התופעה של זקפה, בין אם היא מתרחשת תוך שימוש בעזרים חיצוניים כמו כדורים ומשחות, ובין אם היא מתרחשת באופן טבעי כחלק מגירוי מיני. על כן, המשותף לכל התרופות להגברת האון המיני כמו וויאגרה, זה החומר הפעיל, סילדנפיל, שגורם להרחבת כלי דם וכך מביא לזקפה מועצמת.

 

קמגרה ג'ל

תחליף לוויאגרה, העשוי מחומרים טבעיים, הוא הקמגרה. את הקמגרה ניתן לנטול באמצעות מריחת ג'ל על איבר המין הגברי בטרם הפעילות המינית, כדי לתרום להעצמת האורגזמה. קמגרה ג'ל רלוונטית במיוחד בעבור אנשים שלא רוצים להרגיש שהם נוטלים תרופה בבליעה לצורך כיום יחסי המין.

על כן, הם מעדיפים להשתמש בתכשיר בתצורה של משחה או ג'ל למריחה. אחרי הכל, מדובר על חיי המין, בהם הדבר החשוב ביותר הוא ההנאה ותחושת הנינוחות של כל הפרטנרים לאקט המיני, ואם יש אפשרות ליטול עזרים בתצורה הנוחה ביותר, למה שהצרכנים לא יעשו זאת?

 

האם זה בטוח?

כאשר באים לדון בקמגרה והאם מדובר על תרופה בטוחה, הדבר הראשון שצריך לציין זה שהתרופה קיבלה אישורים, הן ממשרד הבריאות והן ממכון התקנים. לא מדובר על תרופת סבתא המבוססת על אגדות, אלא על מוצר עם השפעה ממשית על חיי המין של המשתמשים בו.

 

האם יש תופעות לוואי?

כמו בכל תרופה או תכשיר רפואי, גם לקמגרה על צורותיה השונות עלולות להיות תופעות לוואי בקרב המשתמשים, כמו כאבי ראש קלים וירידה בלחץ הדם. על כן, בעבור גברים עם בעיות בלחץ הדם, מומלץ להתייעץ עם רופא.

 

לסיכום

במאמר זה הסברנו מה הביא לעליית המותג ויאגרה לפני מספר עשורים, ומאידך על תחליפי ויאגרה שעושים את העבודה, וביניהם קמגרה.

תחליף ויאגרה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
משחק פוקר
האתר ששיגע את ישראל

האתר ששיגע את ישראל כבר מזמן כאן, ואין רגע יותר נכון מאשר עכשיו כדי לשפר את מיומנויות המשחקים שלכם.

האתר ששיגע את ישראל
האתר ששיגע את ישראל

האתר ששיגע את ישראל כבר מזמן כאן, ואין רגע יותר נכון מאשר עכשיו כדי לשפר את מיומנויות המשחקים שלכם.

הגדלת הפין
הגדלת הפין ללא בעיה

אם הקלקת על הכתבה הזאת, ברוך הבא גבר! כאן נדבר באופן פתוח ואמיתי על בעיה שלא מעט גברים נתקלים

עלה
איך CBD משפיע על כלבים

CBD, הוא אחד החומרים האהודים והמדוברים יותר בגזרת החידושים האחרונים בעולם הרפואה וההרגעה. זה הוא חומר שמצוי בצמח הקנאביס,