נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

בחירת יועץ פיננסי – שאלות מרכזיות שיש לשאול וגורמים שיש לקחת בחשבון

יועץ פיננסי

התחום הפיננסי תופס מקום מרכזי בחיינו החל מההתנהלות היום – יומית השוטפת ועד לעסקאות גדולות ומשמעותיות. הבנה ומומחיות פיננסית תסייע לנו להתנהל בצורה הנכונה ולקבל את ההלוואות והמימון שאנחנו צריכים בתנאים הטובים ביותר. לפיכך, חשוב שנבחר יועץ פיננסי מקצועי. במאמר זה נבחן מהן השאלות והגורמים שיעזרו לנו לבחור את היועץ הפיננסי המומלץ

 

התחומים הבולטים בעולם הפיננסי

התחום הפיננסי הוא עולם רחב, הנוגע כמעט בכל נקודה בחיינו, החל מההתנהלות השוטפת והיום – יומית ועד לפתרונות מימון והלוואות בסכומים גבוהים. בין התחומים הבולטים בעולם הפיננסי בכלל ותחומי המומחיות של רון הלפרין יועץ פיננסי בפרט, נמצאים:

הלוואות

פעמים רבות אנחנו עומדים בפני צורך לרכוש רכב חדש, להשקיע בשיפוץ הדירה ועוד שלל תכניות שלא תמיד יש לנו את מלוא הסכום הנדרש להשקעה, כך שאנחנו פונים אל הבנק או אל גופים חוץ בנקאיים בכדי לקבל הלוואה בסכומים הנדרשים לנו.

משכנתאות

משכנתאות הן הלוואות השייכות בעיקר לעסקאות מקרקעין, כאשר המאפיינים המרכזיים שלהן הן סכומי ההלוואה הגבוהים ותקופת פריסת ההלוואה הממושכת.

גיוס אשראי לעסקים

פתרונות מימון וגיוס אשראי לעסקים מהווים מנוע צמיחה עיקרי לעסקים קטנים וגדולים, המעוניינים לשמור על תזרים מזומנים חיובי ולהמשיך להשקיע בהתפתחות העסק.

 

מיהו יועץ פיננסי?

כפי שניתן להבין, התחום הפיננסי כולל תחתיו לא מעט נושאים, אשר בכל אחד מהם נדרש לגלות הבנה מעמיקה בכדי להגיע לתוצאות המיטביות. יועץ פיננסי הוא למעשה הגורם המקצועי בעל הידע והניסיון בתחום, אליו מומלץ לפנות לפני כל צעד פיננסי משמעותי שאנחנו מתכוונים לעשות, בכדי לתכנן את התהליך כראוי, להתאים אותו לצרכים והמטרות שלנו ובסופו של דבר, להשיג את התוצאות הטובות ביותר למקרה שלנו.

 

שאלות מרכזיות שיש לשאול וגורמים שיש לקחת בחשבון

בחירת יועץ פיננסי מקצועי ומומלץ מהווה פעמים רבות את נקודת ההבדל בין עסקה מוצלחת ומציאת הפתרון המתאים ביותר עבורנו לבין עסקה בתנאים פחות אטרקטיביים ולפיכך, כדי לוודא שאכן עשינו את הבחירה הנכונה, כדאי לבחון מספר גורמים ושאלות מרכזיות:

מה הניסיון שיש ליועץ הפיננסי בתחום?

ניסיון ומקצועיות הם פרמטרים חשובים בכל תחום ובמיוחד בתחום הפיננסי, בו נדרש לגלות היכרות והבנה מעמיקה בתחומים הפיננסיים הספציפיים לגביהם אתם מעוניינים לקבל שירות.

איזו מעטפת שירותים פיננסיים נוכל לקבל מהיועץ?

כפי שראינו, העולם הפיננסי כולל תחתיו מגוון נושאים וככל והיועץ הפיננסי יכול להעניק לנו מעטפת שירותים רחבה, כך נוכל להבטיח לעצמנו את כל הפתרונות הפיננסיים תחת קורת גג אחת.

האם היועץ הפיננסי שומר על זמינות גבוהה עבורנו?

בין אם מדובר בהלוואה ובין אם בפתרונות מימון עסקיים, פעמים רבות אנחנו נדרשים לעמוד בלו"ז צפופים ולכן, חשוב לוודא כי היועץ הפיננסי תמיד יהיה זמין עבורנו.

 

לסיכום

בעולם הפיננסי ניתן למצוא מגוון תתי תחומים, כמו הלוואות, משכנתאות ופתרונות מימון לעסקים, כאשר בכל אחד מהם דרש לגלות הבנה מעמיקה בכדי להגיע לתוצאות המיטביות והמתאימות ביותר עבורנו ולפיכך, חשוב להיעזר בשירותיו של יועץ פיננסי מומחה, אותו נוכל לבחור על פי הניסיון, מעטפת השירותים שהוא מציע ורמת הזמינות שלו.

הבנה פיננסית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפים פיננסים
קרן השתלמות

קרן השתלמות היא קופת חיסכון אשר מאפשרת למשוך כספים בטווח זמן קצר. להלן כל הפרטים החשובים.   קרן השתלמות

קרן השתלמות

קרן השתלמות היא קופת חיסכון אשר מאפשרת למשוך כספים בטווח זמן קצר. להלן כל הפרטים החשובים.   קרן השתלמות