נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

במה כרוכה בניית דף נחיתה לעסקים?

בניית אתר

דף נחיתה הוא חלק חשוב מאוד מקידום דיגיטלי ומהווה את הפגישה הראשונית של הלקוח עם עמוד אינטרנט אליו מגיעים לאחר הקלקה על קישור הקשור לעסק שלכם, אשר תפקידו לגרום ללקוח לבצע פעולה מסוימת שתביא לקידום העסק שלכם ולהגדרת הרווחים. מה זה דף נחיתה, איך עושים את זה נכון ומה צריך לדעת? המשיכו לקרוא.

 

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט יחיד אשר אליו מועבר גולש שלחץ על באנר, פרסומת ממומנת של העסק שלכם וכדומה. דף הנחיתה הוא המסך הראשון שהלקוח הפוטנציאלי רואה, ולכן הוא צריך להיות מיוחד, מעניין ומרגש. דף הנחיתה מיועד למטרת ביצוע המרה בידי הלקוח.

המרה היא פעולה שאנו רוצים שהלקוח יעשה לאחר ש"נחת" בדף הנחיתה אליו הגיעה. המרה יכולה להיות הקלקה על מספר טלפון, השארת פרטים, רכישה מידית של המוצר או ניווט לבית העסק. אנו נרצה שכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים שהגיעו לדף הנחיתה, יבצעו המרה ובאופן מידי או תוך זמן קצר – לכן כדאי מאוד להשקיע בבניית דף נחיתה לעסקים באופן שיהיה מעניין וימשוך את הלקוח הפוטנציאלי להפוך ללקוח בפועל.

 

מה חשוב לדעת כאשר בונים דף נחיתה?

ראשית ולפני הכל, מומלץ מאוד ואף בגדר חובה כמעט – להיעזר באנשי מקצוע אשר יסייעו לכם לבנות את דף נחיתה  טוב, מושקע ואפקטיבי. כמו כן, ישנם מספר דגשים בסיסיים שיש לשים עליהם את הדגש.

שמרו על דף נחיתה נקי ולא עמוס במלל או תמונות, כאשר כפתור ההמרה (למשל מספר הטלפון או קישור לשיחת וואטסאפ עם בית העסק) בולט לעין וניתן לגשת אליו ללא מאמץ. דגשים אלה יסייעו לכם להשיג דף נחיתה זמין ויעיל, שהלקוח הפוטנציאלי יוכל להשתמש בו בקלות ומבלי להסתבך ולהמשיך לעסק אחר.

 

מה היתרונות של דף המרה?

לעומת אתר, דף נחיתה הינו דף אינטרנט יחיד ועל כן כדאי כאמור להשקיע בו את כל מעודכם (ומאמצים של אנשי מקצוע). בתוך כך, לדף הנחיתה יתרונות רבים. ראשית, עקב העובדה כי מדובר בדף אחד – עלויות ההקמה שלו נמוכות באופן משמעותי מאשר בניית אתר שלם, גם אם תרצו להיעזר באנשי מקצוע בתשלום.

בנוסף, ניתן להקים את דף הנחיתה כמעט באופן מידי, או לכל הפחות תוך זמן קצר – שכן כאמור מדובר בדף יחיד ולכן אין עבודה ממושכת על הקמתו. כמו כן, דף הנחיתה הוא ממוקד וענייני, ולכן מאוד אפקטיבי.

 

אתר תדמית

בניית אתר תדמית דומה במקצת לדף נחיתה במהותו, למרות שמדובר באתר של ממש המורכב מכמה דפים שונים. עם זאת, ובדומה לדף נחיתה – זהו גם כרטיס הביקור הראשוני שפוגש הלקוח ועל כן הוא חשוב מאוד לבנייה באופן מקצועי ואפקטיבי.

 

סיכום

כרטיס הביקור האינטרנטי שלכם הוא עניין חשוב במעלה עבור העסק שלכם, ולכן כדאי שתשקיעו בבניית דף נחיתה או אתר תדמית מקצועי ומכובד, שיגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם לרצות להישאר וכן להפוך ללקוח של העסק שלכם.

מחשב

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל