נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 דרכים להגדיל את העוקבים שלך בטיקטוק

דף טיקטוק

יש לכם חשבון בטיקטוק, אתם משקיעים זמן ומחשבה על התוכן, על צורת ההגשה שתהיה הכי עניינית שרק אפשר ומעלים סרטונים באופן קבוע, אבל שום דבר לא קורה.

התנועה לעמוד שלכם לא מגיעה וכמות העוקבים שלכם תקוע על מספר אחד כבר כמה חודשים טובים.

מצב שגורם לכם לתהות, איך אפשר להגדיל את כמות העוקבים שלי בטיקטוק? 

 

אנחנו כבר יודעים שאחת הפלטפורמות החברתיות הכי פופולריות כיום היא הטיקטוק, אבל אנחנו לא יודעים את הסיבות שיגרמו לאנשים לעקוב אחרינו על מנת שנוכל להגדיל את כמות העוקבים. במאמר זה, אציג לכם תשע דרכים שיאפשרו לכם לעשות זאת:

1) אין שני לרושם ראשוני

אחד הדברים המשפיעים ביותר על ההחלטה של צופה אם לעקוב או לא לעקוב אחריכם היא הנראות של העמוד שלכם. האם תמונת הפרופיל מספיק מושכת את העין? האם שם המשתמש שלכם קריא וברור? והאם מה שבחרתם לכתוב בביו מתחת לתמונה שלכם מספיק מעניין?

 

2) דואטים

יצירת דואטים לסרטונים בעלי כמות צפיות גדולה תוכל לעזור לכם ליצור חשיפה לעמוד ולמשוך אליכם מבקרים שאהבו את התוכן שלכם בדואט ויעקבו אחריכם.

 

3) הקפדה על נישה מסוימת

ככל שתהיו יותר עקביים בנושא התכנים שאתם מעלים, תוכלו לצבור קהל עוקבים נאמן שיביא לכם חשיפה על ידי תיוג של חברים בסרטונים שלכם שיעלו את הסיכויים שיעקבו אחריכם גם.

 

5) #האשטגים

הסימן הקטן הזה במקלדת יכול לתרום לנו המון לחשיפה. טיקטוק מקדמת סרטונים המכילים האשטגים ספציפיים לקידום טרנדים, בעזרתם נוכל להגיע לעמוד הפור יו המיוחל וכך להגדיל את הסיכויים שלנו להגדיל את העוקבים.

 

6) הקפידו על התאורה

טיק טוק לא מקדמים סרטונים בעלי איכות נמוכה, לכן הקפידו לצלם בסביבה מוארת שתגרום לסרטונים שלכם להיראות איכותיים וברורים.

 

7) שתפו את עמוד הטיקטוק שלכם

הטמעת קישור לעמוד הטיקטוק שלכם ברשתות חברתיות אחרות, תמשוך אליכם קהל רלוונטי שכבר עוקב אחריכם ברשת אחרת, זוהי דרך שתאפשר לכם להגדיל את כמות העוקבים שלכם גם במצב אופליין.

 

8) קניית עוקבים לטיקטוק

לאוהבי התוצאות המהירות בינינו, קיימת אופציה של קניית עוקבים בטיקטוק.
זוכרים שדיברנו קודם על יצירת פרופיל שמושך את העין? קניית עוקבים אמיתיים היא עוד דרך לגרום לעמוד שלכם להראות מושך יותר ולגרום למבקרים לעקוב אחריכם. רוצים לקדם גם את עמוד האינסטגרם שלכם? קראו עוד כאן.

 

9) יש לכם מה לומר? תגיבו!

תגיבו לסרטונים של אחרים, מעורבות באפליקציה תגרום לאנשים אחרים לשים לב אליכם, להיכנס לעמוד שלכם, לצפות בתכנים שלכם ואולי גם ללחוץ על כפתור העוקב.

 

בסוף הכל עניין של התמדה

הגדלת קהל העוקבים בעמוד הטיקטוק הוא עניין שיכול להביא איתו הרבה תסכול, כעס ואכזבה, אך עם קידום העמודים שלכם בעזרת הדרכים שהצגתי כאן והרבה התמדה, תוכלו להגדיל את כמות העוקבים שלכם בקלות ובמהירות.

 

מכשיר טלפון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל