נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

למה צריך יועץ קרקע בפרויקט דירות?

יועץ קרקע

פרויקט דירות הוא תהליך בו מתבצעת בניית מבנה מגורים המורכב ממספר דירות. פרויקט זה עשוי לכלול תכנון, פיתוח, שיווק ועוד. יזם הנדל״ן אשר אחראי על אותו הפרויקט יצטרך לעבוד עם בעלי מקצוע רבים שזה יהיה עורך דין, אדריכל, יועץ קרקע ועוד. אז, אם אתם יזמים בתחום הנדל״ן ואתם מתכננים פרויקט דירות חדש, חשוב שתעבדו עם יועץ קרקע. אנחנו נסביר לכם למה.

 

הידע של יועץ קרקע

תפקידו העיקרי של יועץ קרקע הוא לבדוק את הקרקע. לפני שמתחילים לבנות מבנה חדש, אותו היועץ צריך להגיש דו״ח אשר מתאר מה מצב הקרקע. לדוגמה, אם האדמה רכה ורגישה ללחות, היועץ צריך להיות מודע לכך. במצב כזה הוא יכול להמליץ שלא לקיים בנייה על השטח המדובר. במידה ואתם כן רוצים לבנות על השטח הזה, תצטרכו לבנות יסודות עמוקים – מה שיתן למבנה יציבות ויהפוך אותו לבטוח.

יועץ קרקע

מה יועץ קרקע עושה בפועל?

יועץ קרקע עובד יחד עם היזמים, האדריכלים וקבלני הפרויקט. הוא צריך לספק להם את כל המידע שהוא אסף לגבי הקרקע. לפני כן, הוא בודק את הקרקע, עושה מדידות קרקע, חופר באדמה ולוקח את אותה האדמה לבדיקת מעבדה כדי להבין מה מצבה. את כל הפרטים הללו הוא צריך לתת לאנשים הרלוונטים אשר מתכננים את הבנייה והם כבר ימשיכו את העבודה מכאן והלאה.

 

מהם תפקידיו הנוספים של יועץ קרקע?

כמו שכבר הספקתם להבין, יועץ קרקע הוא בעל מקצוע חשוב מאוד כאשר מתכננים פרויקט דירות. יש לו עוד כמה עיסוקים חשובים כגון:

  • ביסוס תשתיות
  • מאגרי מים
  • מבנים טמונים
  • ייעוץ קרקע לחפירה מדרונות ובניית סוללות

חשוב לדעת כי יש לו עוד מספר תפקידים חשובים מאוד.

 

איפה למצוא יועץ קרקע?

למצוא יועץ קרקע מקצועי שאפשר לסמוך עליו הוא דבר חשוב. אנחנו ממליצים לכם לעבוד עם מישהו אשר נמצא באזור בו אתם מתכננים את פרויקט הדירות שלכם. לדוגמה, אם הפרויקט נמצא בדרום, תבדקו על יועץ בשם רזי דבוש – יועץ קרקע בדרום אשר מחזיק ב-2 תארים חשובים בתחום מטעם הטכניון. זאת, בהצטיינות. כמו שאמרנו קודם לכן, לעבוד עם מישהו מקצועי בתחומו הוא הכרחי.

 

טיפ קטן

כיזמים אתם צריכים לעבוד עם מספר רב של בעלי מקצוע ולפעמים זה יכול להיות טיפה מאתגר מפני שבסופו של יום, אנחנו כולנו בני אדם וכל אחד מתקשר בצורה קצת אחרת. טיפ קטן מאיתנו הוא: תפגשו עם בעלי המקצוע לפני שאתם עובדים איתם. תבדקו מה האנרגיה שאתם מרגישים, האם אתם מתקשרים באותה צורה. תקיפו את עצמכם באנשים שיהיה לכם נעים לעבוד איתם.

 

לסיכום

יועץ קרקע הוא בעל מקצוע חשוב מאוד כאשר מתכננים פרויקט דירות. בעל מקצוע עם ידע רב שיעזור לכם להבין מה סוג הקרקע שאתם רוצים לבנות עליו. הוא יעזור לכם להבין האם האדמה בטוחה ובנוסף, האם אפשר לבנות עליה מבנה. טיפ קטן מאיתנו – תעבדו עם בן אדם מקצועי. בן אדם שאתם מרגישים שאתם מתקשרים באותה הצורה. ככה העבודה תהיה קלה הרבה יותר!

יועץ קרקע

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
איך נשמור ביחד על כדור הארץ
איך נשמור ביחד על כדור הארץ

שמירה על כדור הארץ היא אחת מהאתגרים הגדולים שאנו ניצבים מולם בעידן הנוכחי. עם עליית טמפרטורות החממה, החימום הגלובלי

ניתוח ירך
4 טיפים להתאוששות מניתוח ירך

התאוששות מניתוח ירך יכולה להיות מורכבת, היא דורשת מחוייבות והשקעה בשביל שהניתוח המורכב יצליח. לכאורה לאחר הניתוח הבעיה נפתרה,