נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה הוא מבנה נייד ומתי נצטרך אחד?

בית

מבנה נייד יכול לתת פתרון למגורים זמניים וזולים, אירוע שטח, הקמת משרד בשטח פרויקט בנייה, ממ"ד ועוד. ניתן להשכיר מבנים ניידים לכל מטרה באשר היא. השכרה כזו יכולה לחסוך עלויות רבות בגין חוסר מבנה זמין וזמן המתבזבז על נסיעה למשרד הקיים. כאן בכתבה ריכזנו עבורכם מידע בנושא.

 

מהו מבנה נייד?

מבנה נייד כשמו כן הוא, מבנה הניתן לניוד באמצעות מנוף. מבנה כזו הוא מבנה המבוסס על מכולה או על בנייה קלה ואיכותית. בצורה כזו ניתן לנייד משרד ממקום למקום בקלות ובמהירות. כיום ניתן לשכור לפי תקופות, מבנים ניידים לכל מטרה. קיימות מספר חברות העוסקות בתחום. אנו ממליצים על גואטה מבנים ניידים העוסקים גם במכירה וגם בהשכרה של מבנים כאלו.

 

מתי נצטרך מבנה נייד?

מבנה נייד יכול להתאים למגוון מטרות שונות ומגוונות. נסקור את האפשרויות הרבות כאן לפניכם אך גם אם לא תמצאו את המטרה לשמה אתם מעוניינים לשכור או לרכוש מבנה נייד, אתם מוזמנים לפנות לחברת גואטה המובילה בתחום.

 

משרד נייד

בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם ללא משרד קרוב זמין בשל הצורך להיות קרובים לשטח העבודה. זה יכול להיות יזם נדל"ן המעוניין להיות קרוב לשטח העבודה המתבצעת ולכן הוא מגיע להיות בשטח ועבור כל פגישה או ניירת שהוא צריך לקיים במשרד, הוא מבזבז זמן על כך בגין המרחק. במקרים כאלו מתאים לשכור משרד נייד.

משרד נייד מאפשר לבעל העסק לייעל את תפוקת העבודה שלו, להיות נגיש יותר לקהל היעד ובסופו של דבר, להגדיל את גובה ההכנסות שלו. מבנה המשרד הנייד יכול להתאים למשרד מכירות בכניסה למקום אטרקציה, עמדות עבודה, משרד בק אופיס ועוד.

גם במשרד נייד ניתן לערוף שיפוצים ולהתאים אותו לצרכי העסק הספציפי. המבנה מגיע עם חלוקה פנימית, שירותים ואפילו מטבחון בהרבה מן המקרים. תוכלו לרכוש אחד כזה או אפילו לשכור וליהנות מעלות זולה יותר.

 

מבנה ממ"ד נייד

בניית ממ"ד היא תהליך שאורך זמן וכדי ליהנות מבטיחות גבוהה גם כשאין ממ"ד נגיש, בהרבה מיישובי העוטף עושים שימוש בממ"דים ניידים. עלויות מבנה ממ"ד נייד הן נמוכות בהרבה מבניית ממ"ד מאפס ולכן הן גם פופולאריות מאוד.

מבנה ממ"ד נייד חייב לענות לקריטריונים מסוימים כדי שהוא אכן יספק את ההגנה הנדרשת. הוא חייב לכלול קירות מבטון מזוין, רצפה בעובי 20 ס"מ לפחות, נקודות חיבור לחשמל ורשת ועוד.

ניתן לרכוש מבנה ממ"ד נייד אך גם ניתן לשכור אחד כזה. השכרה תתאים כאשר נדרשים לממ"ד אך יודעים שהלחימה תסתיים בקרוב או שמבנה הממ"ד הנבנה תכף יהיה מוכן וכדומה.

 

מכולת קירור

מכולת קירור גם היא מבנה נייד והיא מתאימה לאחסון מוצרי מזון המצריכים קירור. ניתן להפוך אותה לחדר קירור נייד בצורה מושלמת.

קיימות מטרות נוספות למבנים ניידים כמו מגורים, עמדת שמירה, שירותים ומקלחונים ניידים למקומות ציבוריים ועוד.

שירותים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
משקפת
3 סוגי טלסקופים שחובה להכיר

חובבי האסטרונומיה שבינינו וילדים סקרנים המעוניינים להכיר את מערכת הכוכבים והשמש, עושים שימוש בטלסקופים מסוגים שונים. המאמר יפרט את