נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

פרטנר טיוי או סלקום טיוי – סקירה מהירה שתעזור לכם להחליט

מסך

שוק הטלוויזיה עבר שינוי דרמטי עם כניסת שירותי הסטרימינג לחיינו.

היום הדרך לתוכן מעניין ואיכותי הפכה לקלה יותר, וחברות רבות מציעות שירותי סטרימינג עם אלפי שעות של תכנים, פיצ'רים מתקדמים, ובעיקר מחירים נמוכים יותר מהמחירים שהתרגלנו אליהם בחברות הטלוויזיה המסורתיות.

אז איזה שירות סטרימינג עדיף? פרטנר טיוי או סלקום טיוי? על כך בכתבה הבאה.

 

מה חשוב לבחון לפני שבוחרים שירות סרטימינג?

הפרסומות של שירותי הטלוויזיה בסרטימינג החדשים מדגישים בעיקר את הדבר בו הן מצטיינות מול המתחרות הוותיקות – המחיר. גם פרטנר טיוי וגם סלקום טיוי מציעות חבילות טלוויזיה זולות במיוחד ביחס למחירים המוכרים לצרכן הישראלי, ואין ספק כי מדובר בחידוש מרענן. בנוסף, הן פרטנר והן סלקום, מציעות גם חבילות הכוללות אינטרנט וטלפון כמו סלקום tv טריפל דבר אשר מציב אותן בשורה אחת עם השירותים המתחרים. על כן, הפרמטרים העיקריים להשוואה יהיו התוכן המוצע בפלטפורמות השונות, הפיצ׳רים המתקדמים, הטכנולוגיה ונוחות השימוש.

 

התוכן הוא המלך

אין ספק כי בסופו של דבר הפרמטר החשוב ביותר לצרכנים הוא תוכן איכותי ומעניין. אם אין לנו מה לראות בשירות, הוא איבד את זכות הקיום שלו עבורנו. הן סלקום והן פרטנר מיישרות קו בתחומים הבסיסיים. שתיהן מציעות חבילות הכוללות את כל ערוצי עידן פלוס (רשת, קשת, כאן ונוספים) ויחד איתם מציעות גם מגוון ערוצים פופולריים בקרב הצופים הישראליים כמו ערוצי ספורט, ערוצי ילדים, ערוצי בידור וטבע ומספר ערוצים בשפות זרות. ההבדל העיקרי הוא בחיבור של אותן חברות לספקי תוכן נוספים, וכן במאגרי הסרטים והסדרות המוצעים בשירות. האקס פקטור של סלקום הוא הפקות המקור הישראליות והחיבור עם רשת הטלוויזיה הפופולרית HBO אשר סיפקה לא מעט מהסדרות הנחשבות והמצליחות ביותר. פרטנר לעומתה מציעה את החיבור עם טדי הפקות, המספקת שלל סדרות ישראליות מוכרות וכן ממשק המאפשר גישה מהירה לנטפליקס ולאמזון, ולעיתים גם מבצעי הצטרפות הכוללים מנוי בנטפליקס בחינם לתקופה של מספר חודשים.

 

פיצ׳רים מתקדמים וטכנולוגיה

השימוש של החברות בטכנולוגיות סטרימינג מאפשר להן להציע מגוון של פיצ׳רים מיוחדים ומתקדמים. העיקרי שבהם הוא שירות ה-catch up המאפשר צפייה בתכנים ששודרו בשירות ללא הקלטה. סלקום מאפשרת צפייה בתוכן ישן עד שבוע מיום ההקרנה, ואילו פרטנר טיוי מספקת את אותו שירות עבור שבועיים שלמים. בנוסף לכך, פרטנר טיוי מציעה גם אפשרות של חיפוש קולי. מלבד אלו, שתי החברות מציעות שידור תכנים הן באיכות HD והן ב4K במכשירים המותאמים לכך, וכן מאפשרות צפייה בשירות בסטרימינג באמצעות ממיר המחובר לטלוויזיה או באמצעות מחשב, טלפון חכם או טאבלט. מבחינה טכנית, פרטנר מציעה ממירים מבוססי אנדרואיד או ממירים המבוססים על Apple TV בתוספת תשלום, בעוד סלקום מציעה ממירים של שיאומי ואמזון.

 

נוחות שימוש

ממשקי המשתמש שונים בין החברות כאשר עבור רוב המשתמשים נראה כי הממשק של פרטנר מעט יותר נוח וידידותי. סלקום טיוי מציעה ממשק יותר מודרני ומתקדם, ושלט מעט פחות אינטואיטיבי עבור צופים מבוגרים.

 

טלוויזיה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
משקפת
3 סוגי טלסקופים שחובה להכיר

חובבי האסטרונומיה שבינינו וילדים סקרנים המעוניינים להכיר את מערכת הכוכבים והשמש, עושים שימוש בטלסקופים מסוגים שונים. המאמר יפרט את