נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה לעשות אם גילית שבעלך בוגד בך?

מה לעשות אם גילית שבעלך בוגד בך

לגלות שבן או בת הסוג בוגדים בכם, יכולה להיות חוויה הרסנית וקשה מאוד מבחינה רגשית. בגידה מטלטלת ומרסקת את הבסיס של אמון וביטחון במערכת יחסים. במצב כזה, טבעי והגיוני לחושב מערבולת של רגשות קשים וכואבים, החל מהלם וכעס רב ועד לעצב עמוק ודיכאון. עם זאת, בתוך המצב הקשה, חשוב לגשת למצב בראש צלול ככל הניתן ולשקול את דרך הפעולה הטובה והנכונה ביותר עבור עצמך ועבור כלל המעורבים.

 

קודם כל, עם קבלת הבשורה הקשה, חשוב לקחת צעד אחורה ולאפשר לעצמך לעכל ולעבד את הרגשות והתחושות. זה נורמלי לחלוטין להרגיש פגועים, נבגדים וכועסים. למרות שאולי המצב יעורר אתכם ותרגישו בצורך למהר לקבוע החלטות או לצאת לעימותים מתוך הצפה רגשית, צריך לזכור שפעולות אימפולסיביות עלולות לפגוע בכם, בביטחונכם ואם מעורבים גם ילדים בסיפורים, גם הם עשויים להיות מושפעים מכך. קחו זמן לנשום, להרהר ולעכל את המצב החדש. חשוב להיות מוקפים בחברים ובני משפחה קרובים בכדי לקבל תמיכה רגשית, הכלה, ועידוד במצב המורכב.

חקירות

במידה ולא קיבלתם ראיה ברורה וחד משמעית לבגידת בן או בת הזוג, כדאי לוודא כי אכן מדובר בבגידה ולא באי הבנת כלשהי. הדרך היעילה והבטוחה ביותר לברר אם בן או בת הזוג בוגדים, היא להיעזר באיש מקצוע. בעזרת חוקר פרטי מקצועי ומיומן, תוכלו לחסוך מעצמכם את הקושי שבמעקב אחרי בן או בת הזוג, המתח הנפשי, הפגיעה והכעסים. טווח העלויות של חקירות מסוג זה מתחילים מ350 ₪ ועד ל3500 ₪. עלות חקירה כזו תשתנה בהתאם לדרישות שלכם ולצרכי המעקב הדרושים.

לאחר שהבשורה הפכה למאומתת וברורה, ההחלטה אם להישאר או לעזוב היא בחירה אישית מאוד שתלויה בנסיבות, ערכים וסדרי עדיפויות שונים. גורמים כמו עצמאות כלכלית, ילדים וטיב מערכת היחסים יכולים להשפיע באופן משמעותי על קבלה ההחלטה, האם להישאר עם בן/בת הזוג או לפרק את החבילה. מעבר לכך שחשוב להיעזר במעגל הקרוב אליכם עבור תמיכה רגשית, כדאי גם לחפש מטפלים רגשיים או יועצים זוגיים, על מנת לספק פרספקטיבה ותמיכה חשובה בבחירה המורכבת והקשה מאוד רגשית.

ללא קשר להחלטה שהתקבלה, השקיעו בעצמכם ובנפש שלכם לאחר החוויה הקשה. עיסוק בפעילויות הטפחות בריאות גופנית ורגשית כמו שיחות, מיינדפולנס, בילויים עם אנשים אהובים ופעילות גופנית יכולים לסייע לכם בתהליך הריפוי וההחלמה מחוויית הבגידה הקשה. בנוסף, הגבילו את כמות האינטראקציה והתקשורת עם בן/בת הזוג לשעבר, על מנת לצמצם את הטריגרים המזכירים את חוויה הבגידה ולהפחית את הנפילות הרגשיות המגיעות לאחר מכן.

 

לסיכום,

לגלות כי בן או בת הזוג בגדו בכם, היא בשורה קשה ומטלטלת מאוד ברמה הרגשית והמשפחתית. בין אם תבחרו בדרך פיוס ושיקום עם בן/ בת הזוג או פרידה מוחלטת, תנו לעצמכם עדיפות עליונה בדרך לריפוי. טיפול ריגשי, חיפוש תמיכה וקבלת החלטות מושכלות עבורכם, הם צעדים הכרחיים לקראת החלמה ויציאה לדרך חדשה.

עלות חקירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חקירות
בדיקת פוליגרף בהליך פלילי

אחד הרגעים המלחיצים שאפשר לחשוב עליהם בחיינו הוא זימון לבדיקת פוליגרף. הרי היא מוכרת בקרב רוב רובו של הציבור