נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם ניתן להוסיף מנוע חשמלי לסוכך מרקיזה קיים?

מרפסת

בין אם אתם מסעדה, בית עסק, מוסד או אפילו בית פרטי, כנראה שיש ברשותכם סוכך למרפסת שנועד לאפשר ישיבה בחוץ בכל עונות השנה. הסוככים עוזרים למנוע גם פגיעה ישירה ומסוכנת של קרני השמש וגם גשם או מזג אוויר קר ולא נעים.

סוכך מרקיזה הוא סוכך מאוד נפוץ ומומלץ.

רבים מכם תוהים האם ניתן להוסיף מנוע חשמלי לסוכך מרקיזה קיים, אנחנו פה כדי לענות על השאלה הזאת.
אבל לפני כן, מה זה בכלל סוכך מרקיזה?

סוכך מרקיזה הוא הפתרון האידיאלי לישיבה בחוץ על יד בית העסק או הבית הפרטי שלכם. סוכך מרקיזה משמש לפרטיות, הצללה ואיטום. הסוכך הוא בעל צורת רבע עיגול והוא מגיע במספר גדלים שונים שמותאמים לצורך שלכם. היתרון המרכזי של סוכך מרקיזה הוא שהוא עמיד מאוד לטווח הארוך ושורד בכל עונות השנה, בכל מזג אוויר. לרוב סוכך מרקיזה צמוד לאחד הקירות החיצוניים של מבנה, מסעדה, בית עסק, או בית פרטי.
את הסוכך מרקיזה ניתן לקפל ולפתוח בהתאם לצורך. חלק מהסוככים מתופעלים באופן חשמלי וחלק באופן ידני.
כשמתקינים את סוכך המרקיזה אנחנו ממליצים מראש לא לעשות את זה בעצמכם ולהסתבך, אלא להזמין איש מקצוע שיתקין אותו עבורכם. אפילו טעות קטנה במידות תיפגע בתפקודו של סכך המרקיזה.

חוצץ של חנות
חוצץ של חנות

 

אבל מה קורה אם כבר יש לכם סכך מרקיזה ידני ואתם רוצים עכשיו להוסיף לו מנוע חשמלי?

אין ספק שמנוע חשמלי יקל עליכם את התפעול בסוכך המרקיזה. את המנוע החשמלי בהחלט ניתן להוסיף בכל שלב, גם אחרי שהתקנתם סוכך שפועל באופן ידני.
את המנוע החשמלי מתקינים באופן חיצוני על גבי אחד מקירות המבנה, ולכן אין זה משנה אם עשיתם זאת מראש או החלטתם על כך אחרי שכבר יש לכם סוכך מרקיזה.

מומלץ להוסיף מנוע חשמלי בעיקר כשמדובר בסוכך מרקיזה גדול, מעל חמש מטר. זאת מכיוון שהתפעול הידני של סוכך מרקיזה גדול יהיה כרוך בכוח פיזי ויאלץ את מי שמקפל ופותח אותה להתאמץ מאוד. אין ספק שהוספת מנוע חשמלי לסוכך מרקיזה לחלוטין יהפוך את חווית התפעול שלה לנעימה קולה יותר ויחסוך לכם כאבי ראש.

לאחר ההתקנה של המנוע החשמלי תוכלו לתפעל את המרקיזה בעזרת שלט רחוק או מתג.היום כבר יש סוככי מרקיזות בעלי מנוע חשמלי שניתן להוסיף אליהם חיישנים אוטומטיים. החיישנים ידעו לסגור ולפתוח את הסוכך בעצמם, בהתאם למזג האוויר.

סוכך למרפסת הוא פתרון מצוין למגוון בעיות ואנחנו ממליצים עליו בחום. בין אם אתם בית עסק או בית פרטי, סוכך מרקיזה הוא בחירה מצוינת כאשר מתלבטים בין סוגי סוככים, ואם כבר סוכך מרקיזה, אז עדיף בעל מנוע חשמלי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
חלל ביתי
3 יתרונות בקולט אדים בדירה

במשך השנים האחרונות אנחנו יכולים לראות טכנולוגיות מהפכניות ביותר נכנסות לבית שלנו ומשדרגות משמעותית את אורח חיינו. לעיתים, אין