נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

עגילים – האם יש הבדל בין זהב לכסף

עגילים

כבר שנים רבות מאוד שתכשיטים הם סמל סטטוס. בין התכשיטים השונים, כמו שרשראות, צמידים או תליונים, אי אפשר להתעלם מעגילים. עגילים יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, כאשר שניים מהפופולאריים ביותר הם זהב וכסף. נשאלת השאלה, האם יש הבדל בין עגילים מזהב לבין עגילים מכסף? תשובות בכתבה הבאה.

 

עגילים – מזהב או מכסף?

מוצרים מסוימים, גם אם הם מאותו הסוג, יכולים להיות עשויים מחומרים שונים. עגילים הם דוגמא טובה לכך. ישנם הרבה מאוד חומרים שמשמשים ליצירה של עגילים בגדלים שונים ובצורות שונות. מתוך החומרים האלו, שניים מהבולטים והאהובים ביותר על נשים הם זהב וכסף. לשני החומרים הללו יש לא מעט במשותף. שניהם מתכות, בעלי צבע בוהק וקלים באופן יחסי לעיבוד. למרות זאת, יש גם לא מעט הבדלים בין זהב לכסף, שיוצרים הבדל בין עגילי זהב לעגילי כסף.

עגילים

עגילים עשויי זהב

חלק גדול מאוד מהעגילים שנמכרים כיום הם כאלו שעשויים מזהב. זהב היא מתכת בעלת גוון הנוטה יותר לצהוב, שקל מאוד לעבד אותה. הם נחשבים ליוקרתיים במיוחד, בעקבות הערך שיש לזהב וליוקרה שיש למתכת הזו. תכשיטים העשויים זהב נחשבים כבר שנים רבות לסמל סטטוס, ובין התכשיטים האלו אפשר למצוא כמובן גם את העגילים העשויים מזהב.

 

עגילים עשויי כסף

כסף כאמור היא מתכת שקל לעבד, ולכן, כשלוקחים בחשבון את המראה הנוצץ שלה בגוון הנע בין אפור ללבן, זה ברור למה מייצרים מכסף תכשיטים ועגילים. הכסף אומנם יקר יותר ממתכות פשוטות, כמו נחושת למשל, אך הוא זול באופן משמעותי לעומת הזהב. עגילי כסף מאפשרים מראה יוקרתי ואיכותי גם למי שלא רוצה להוציא הון עבור עגילים העשויים מזהב, או מבוססים על זהב.

עגילים

זהב לבן

עגילים נוספים, המבוססים גם כן על המתכת בעלת הערך הגבוה, הם עגילים העשויים מזהב לבן. זהב לבן הוא לא חומר שנמצא בטבע, אלא חומר מעובד. זוהי סגסוגת של זהב עם מתכת לבנה, כמו כסף או ניקל. הסגסוגת מאפשרת ייצור של עגילים העשויים מזהב, בעלי הצבע הבוהק בגוון לבן או כסף.

 

ערכו של הזהב

כשבוחנים את ההבדלים בין עגילי זהב לעגילי כסף, מבינים שעגילי הזהב נחשבים ליקרים יותר, אך עגילי הכסף נחשבים לזולים ונגישים יותר. חשוב לקחת בחשבון שמוצרים שונים העשויים מזהב טהור, יכולים לשמור על הערך הכספי שלהם ובעתיד הוא אף עשוי לעלות, שכן לזהב יש ערך כספי והוא נסחר בשוק ההון וגם בשווקי הסחורות.

 

ממה זה באמת עשוי?

שימו לב – לא כל עגילי זהב וכסף הם עגילים העשויים מזהב טהור או כסף בלבד. כדי לחסוך עלויות, ישנם עגילים העשויים ממתכות פשוטות יותר, כאשר בתהליך הייצור מצפים את העגילים בשכבה דקה דמוית כסף או זהב. כך נוצר עגיל בעל מראה איכותי, אך עם ערך נמוך ואיכות חומר ירודה יותר.

עגילים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
8 סוגי טבעות ומשמעותן

לטבעות יש שפה משלהן ואנחנו כאן כדי לתרגם לכן אותה. כל טבעת משדרת אמירה אחרת ומתאימה למטרה שונה. כך