נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

עיצוב מבטון – כל היתרונות

עיצוב בטון

עיצוב מבטון הפך בשנים האחרונות לפתרון המועדף עבור בעלי בתים, מעצבי פנים וכל מי שמתעסקים בתחום של שדרוג חלל הפנים. במאמר הבא נסביר מה בדיוק היתרונות של עיצוב כזה ואיזה דגמים הם הכי מעוררי השראה

השוואה בין סוגים שונים של סגנונות עיצוב מחייבת בין היתר התייחסות אל חומרי הגלם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא רק המראה האסתטי של מוצרים מסוימים קובע עד כמה נהיה שבעי רצון מהם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בשביל ליהנות באמת ממוצרי עיצוב, כדאי לנו לדעת איך בדיוק ייצרו אותם. הדוגמא הכי טובה לחשיבות של בחירת חומרי גלם מושכלת היא מוצרי הבטון. באמצעות מוצרי עיצוב מבטון ניתן כיום לשדרג את חלל הפנים של הבית, המשרד או העסק ואף לחסוך בהוצאות. חוץ מזה, מוצרי הבטון מוכיחים את עצמם גם בהשוואה לאלטרנטיבות.

 

איפה רואים את היתרונות של עיצוב מבטון?

השראה מהמוצרים הקיים באתר האינטרנט של דריה – עיצוב מבטון מראה בצורה ברורה מה היתרונות של הסגנון הזה. קודם כל, ניתן לראות שכל המוצרים בקטלוג עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. היות והמוצרים מעוצבים מבטון, המשמעות המיידית היא עמידות גבוהה מפני בלאי ושחיקה. למעשה, יש סיבה לכך שהבטון הפך לאחד מחומרי הגלם הנפוצים בעולם ואת כל התכונות שלו ניתן לשלב כיום גם במוצרי עיצוב לבית, למשרד ולחלל הפנים.

יתרון אחר שבא לידי ביטוי בקטלוג של עיצוב מבטון הוא המראה המרשים. מבחינה אסתטית, מוצרים שמעוצבים מבטון מושכים המון תשומת לב וקשה להתעלם מהנוכחות שלהם. התוצאה היא שבעלות משתלמת ויחסית בסיסית, ניתן כיום לשנות את האווירה בחלל הפנים ב-180 מעלות ובלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב שהוגדרה מראש.

 

ההיבט האקולוגי של עיצוב מבטון

תהליך הייצור של מוצרים שמעוצבים בבטון מבוסס על עבודת יד. לעומת שיטות תעשייתיות של שימוש בטכנולוגיית חיתוך CNC, כאן רואים את המגע האישי של המעצבים כבר מהרגע הראשון. בזכות היתרונות הללו של עיצוב מבטון, ניתן גם להבין מה ההבדלים בין סוגי המוצרים וקל יותר להתאים אותם לצרכים של קהל היעד.

חוץ מזה, המשמעות של מוצרים עשויים מבטון היא שמשתמשים בחומר תעשייתי שלא מזיק לסביבה. אם רוצים להציב את ההיבט האקולוגי בראש סדר העדיפויות, מזהים את היתרון היחסי של עיצוב מבטון ומעודדים את השימוש בו גם בבית הפרטי או אפילו בחצר, בגינה ובחלל החוץ.

לסיכום, יש המון סוגים שונים של מוצרים שמעוצבים מבטון. למרות הבדלים במידות ובמחירים, המאפיין המשותף לכולם הוא דגש על איכות חומרי הגלם ועל התאמה שלהם לדרישות אקולוגיות מודרניות. יתרה על כך, המוצרים הקיימים שמעוצבים מבטון מתאימים לסגנונות שונים והיתרונות שלהם הם בעיקר עמידות גבוהה מפני בלאי, שחיקה, נזקים ועוד.

חדר שינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב