נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איטום גגות בתל אביב

גג

תארו לעצמכם שאתם יושבים בסלון הבית שלכם ביום חורף קר וגשום, צופים בטלוויזיה, ופתאום מתחילים להרגיש שטיפות גשם מטפטפות עליכם. בבית! בתוך הסלון! אם הסיטואציה הזו (או סיטואציה דומה) מוכרת לכם, סימן שאתם כבר מבינים היטב את החשיבות של איטום גגות בבית שלכם. אם עוד לא יצא לכם חוות את החוויה המתוארת, סימן שאיטום הגג בבית שלכם הוא טוב ועמיד – אך חשוב להקפיד שהוא יישאר כך גם לאורך זמן.

 

למה צריך איטום לגג בתל אביב?

אמנם בעיר תל אביב ימי הגשם הם מעטים (כמו בכל רחבי ישראל) ולראות שלג זה מחזה נדיר מאוד, אך גם עבור ימי הגשם המועטים הגג נדרש להיות עמיד ואטום. נוסף על כך, האיטום של הגג נועד גם כדי לשמור על תכולת הבית שלכם מפני רוחות חזקות או ימי שמש חזקים וקופחים.

 

מהן שיטות האיטום הנפוצות?

איטום באמצעות זפת

זוהי השיטה המסורתית והוותיקה ביותר לאיטום, אך היא עדיין שיטה פופולרית שמשתמשים בה גם בימינו. בשיטת איטום זו משתמשים בזפת רותחת, שהטמפרטורה שלה היא בסביבות 185 מעלות, שאותה מורחים על גבי הגג. הזפת נכנסת בכל הסדקים והחורים שקיימים בגג, וכאשר היא מתייבשת – היא יוצרת איטום יעיל לגג.

איטום באמצעות זפת זוהי השיטה הזולה ביותר לאיטום גגות, והיא עשויה להיות יעילה במיוחד כאשר בגג ניצבים אלמנטים כמו דוד שמש או אנטנה. עם זאת, הבלאי של הזפת הוא יחסית מהיר, והוא דורש תחזוק מדי שנה.

 

איטום באמצעות יריעות

השימוש ביריעות על מנת לאטום את הגג הולך ומתרחב בשנים האחרונות, ושיטה זו הופכת לפופולרית מאוד. היריעות המוכרות ביותר שמשמות למטרה זו אלו יריעות ביטומניות ויריעות PVC. היריעות הביטומניות נחשבות לשיטת האיטום העמידה והיעילה ביותר ויש לה בלאי נמוך, אך מנגד היא גם יקרה ולא תמיד מתאימה לגגות שיש בהן דוד שמש או אנטנות.

 

מתי הכי כדאי להזמין איטום לגג?

הביקוש לאיטום גגות עולה בצורה חדה מאוד בחודשי החורף, כאשר התרחיש המבעית שתואר בתחילת המאמר מתרחש ואנשים מבינים שהבית שלהם אינו אטום מפני חדירת גשמים ורוחות. עם זאת, כיוון שהביקוש עולה בחורף – כך גם המחיר שתשלמו עבור האיטום ככל הנראה יעלה.

את איטום הגגות מומלץ לבצע עוד לפני שמגיע החורף, אפילו בחודשי הקיץ החמים. כך תוכלו גם לחסוך בכסף שעולה האיטום, וגם לחסוך מעצמכם עוגמת נפש ורטיבות בבית. אם אתם רוצים להזמין איטום גגות ממקום מקצועי ואמין, שמתמחה באיטום גגות איכותי תוך שימוש בכל השיטות הנפוצות והיעילות ביותר – תוכלו להיכנס לדף הבית של איטום גגות.

כך תוכלו לדעת שאתם שמים את תכולת הבית שלכם בידיים הטובות והמקצועיות ביותר – ותוכלו להיות שקטים ורגועים לקראת בוא עונת החורף הקרובה!

בית בדשא

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע