נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

אירוע עסקי – מופע טלפתיה לקידום מכירות

אירוע עסקי

אין מה לומר, נראה שקשה יותר ויותר לתפוס את תשומת ליבנו. פרסומות, מודעות, אירועי יח"צ – כולם עושים שמיניות באוויר עם תכנים אטרקטיביים, יוצאי דופן, והכול על מנת לייצר קהל. אך מה אם התשובה נמצאת ממש מתחת לאף? אם אתם חברה ששואפת לקדם מכירות, להשיק מוצר או פשוט להרים את המניה שלכם בקרב לקוחות, מופע טלפתיה עשוי להיות הפתרון האידיאלי עבורכם. 

 

מה אתם צריכים?

אם אתם שואפים לערוך אירוע של קידום מכירות, חשוב לזכור שהקהל של היום לא מסתפק במוצר סימפטי שעשוי לסייע לו, או חברה הישגית בלבד. הוא מחפש את המעבר, חשיבה מחוץ לקופסא ויצירתיות אמיתית שתשמור אותו מעוניין ובעצם תפיח בו את הרצון לקדם בעצמו את המוצר, ובכך תוכלו להגדיל את מאגר הלקוחות. הזמנת אמן חושים המתמחה באירועים עסקיים מסוג זה הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

 

מופע שאי אפשר להתעלם ממנו

המסכים, הטכנולוגיה, הפרעות הקשב המובנות בנו- תאשימו את כל אלה, ועדיין- אין להתכחש לעובדה שצריך משהו מיוחד מאוד כדי להוציא אנשים מגדרם ו"לנער" אותם. לכן, הדבר שיכול להיות הגורם המכריע להצלחת אירוע כמו אירוע לקידום מכירות- הוא מופע טלפתי.

אמן חושים מיומן ומקצועי, שניחן בכריזמה וביטחון עצמי יוצאים מהכלל, ירתק את הקהל ויבטיח שהוא לא ייצא מהאירוע כפי שנכנס אליו. מופע חי ואינטראקטיבי שבו הקהל משתף פעולה, חווה על בשרו את הקטעים ועובר מסע על חושי, יבטיח שהאירוע ייחקק בזיכרון וילך עם הקהל זמן רב קדימה- מה שיתורגם בעסק שלכם לעליית מכירות.

 

מופע בהתאמה אישית עבורכם

אמן חושים לא מסתובב עם אותו מופע בכל מקום. כמו שלכל מוצר או חברה יש את הייעוד שלה, כך גם לאמן החושים. קטעי המופע יהיו קשורים למה שאתם מבקשים למכור, להטמיע ולהציג. תוכלו להגיע ליעדים שהצבתם לעצמכם ערב האירוע דרך חיבור אמיתי ואותנטי עם הקהל.

 

גורם שלישי שהופך את האירוע לחוויה אומנותית

עולם הפרסום נחשב למורכב ביותר, ויהיו המסרים שלכם אשר יהיו, לפעמים זה מורכב להעלות את המכירות על ידי העברת מסרים ישירם מהחברה בלבד. בחירה באמן חושים לאירועים עסקיים טורפת את הקלפים. הוא יוצר אמון עם הקהל, מעביר אותו דרך שבסופה החברה שלכם תהיה מקושרת לעד לחוויה העל חושית הזאת.

בחירה בהעברת מסרים יצירתית כזו, דרך מקוריות וחשיבה מחוץ לקופסה, יוצרת בדיוק את המתכון המושלם לשימור והגדלת קהל לקוחות ובאופן ישיר גם מכירות.

 

אל תהססו!

זכרו- עוד הרצאה לקונית, עניינית ככל שתהיה, לאו דווקא תעשה את העבודה עבור קהל שמחפש את הערך הרגשי בבחירה שלו. מופע הכולל קריאת מחשבות, תרגילי טלפתיה וחיזוי עתידות, יספק חיזוי עתידות אופטימי למדי עבורכם- הצלחה של העסק וקידום מכירות מידי ואפקטיבי.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם
כמה זמן אורך מופע קוסמות?

כאשר אנו מעוניינים לערוך אירוע, ובמהלכו להזמין אטרקציה כזו או אחרת, מלבד עניין המחיר, עניין הזמן חשוב גם הוא.