נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מה ההבדל בין מסיבת רווקים לרווקות

מסיבת רווקות

גברים ונשים הם שונים, את זה אנחנו יודעים כבר. לכל אחד מהמינים יש העדפות שונות, רצונות שונים, והם גם חוגגים וחוגגות אירועים בדרכים אחרות. לא סתם מסיבות רווקות יהיו שונות  כל כך ממסיבות רווקים. ההבדלים באים לידי ביטוי בשלל צורות ודרכים. במאמר זה נסביר לכם מה ההבדל בין מסיבת רווקים לרווקות.

 

גברים ונשים נהנים מדברים שונים

למסיבת רווקות, נשים לרוב יעדיפו יום כיף שקשור לספא, בריכה ואולי מסעדה טובה. עיקר ההנאה שלהן נובע מרוגע והתרגשות סביב דברים חדשים. נשים גם יעדיפו לבדר את עצמן בצורה קצת יותר אינטליגנטית כמו הזמנה של סקסולוגית, מרצה בנושא מסוים, קוראת בקלפים, או ינסו להרים ערב כיפי של שיחות נפש עמוקות.

גברים יעדיפו ללכת לאזורים יותר מתאימים להם כמו ארוחת בשרים, הרבה אלכוהול ולפעמים גם הזמנת אטרקציה בידורית כגון חשפנית, קריוקי ומשחקי קלפים. למידע נוסף בנושאי אטרקציות שונות כדאי לשאול גם את החברים, או החתן והכלה בעצמם, ולקחת החלטה משותפת.

נשים נהנות

ממה נשים נהנות?

ביום כיף במסיבת רווקות כל אישה זקוקה לחברה צמודה שתעשה לה סשן תמונות, תדאג שכוס היין שלה תהיה מלאה, ותפיק אירוע מושקע עם המון אטרקציות. עבור האישה, מסיבת רווקות מסמלת התחלה חדשה של חיי הנישואין. כל בחורה רוצה הינומה לבנה, להיראות טוב וליהנות כמה שיותר.

האטרקציות האפשריות אצל נשים הן ארוחות בקונספט מיוחד, יום כיף בריזורט ואולי לשכור וילה ולהעביר שם את הלילה עם מגוון פעילויות. אחת האופציות המעניינות היא גם להזמין סדנה כלשהי שתעשיר אתכן – סדנת אפייה, קוקטיילים, טוורק או כל דבר אחר שנראה לכן נכון ומהנה.

 

ממה גברים נהנים?

גם אצל הגבר יש את החבר שיהיה צמוד אליו וידאג שתמיד יש לו בירה ביד, אבל עיקר ההנאה היא לא בהכרח האטרקציה עצמה, אלא ההוויה שכולם נמצאים בה. עבור הגבר מסיבת רווקים מסמלת את סיומה של תקופת הרווקות. האלמנטים החוזרים אצל גברים תמיד יהיו המון בשר, המון אלכוהול ושקט נפשי.

גברים גם ייהנו ממשחק פוקר, שייט ביאכטה או אטרקציית אקסטרים מרגשת. אם אתם מתלבטים כיצד לחגוג לחבריכם היקר נסו לחשוב איזה סוג בן אדם הוא, מה הוא רוצה לעשות מזמן ועדיין לא הספיק, ובהתאם לכך תוכלו  להתאים עבורו את הפעילות.

 

לגברים ונשים יש גם מכנה משותף

בסופו של יום, לא משנה כמה נדבר על כך שיש שוני בין שני המינים, במסיבת רווקים ורווקות כולם רוצים ליהנות ולחגוג. אמנם ההנאה היא קצת שונה, אבל החגיגה עומדת בעינה. כל מסיבת רווקים ורווקות צריכה אלכוהול, אנרגיות טובות וחברות או חברים טובים שיעשו שמח לברי המזל שעתידים להגיע ליום המרגש בחייהם. בתור החברים והחברות שלהם, שמכירים אותם לעומק, תוכלו לעשות להם את המסיבה הכי כיפית אם תתמקדו בתחביבים שלהם, באהבות שלהם והכי חשוב: ברצונות שלהם לאותו היום.

מסיבת רווקות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם
כמה זמן אורך מופע קוסמות?

כאשר אנו מעוניינים לערוך אירוע, ובמהלכו להזמין אטרקציה כזו או אחרת, מלבד עניין המחיר, עניין הזמן חשוב גם הוא.