נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כמה עולה נסיעה לנתב"ג במונית מאזור המרכז?

אותיות באנגלית

לפני עידן האפליקציות, הזמנת נסיעה לנתב"ג עלתה לא מעט כסף, בייחוד מאזור המרכז. אולם, אנו ניצבים בפני מהפכה תחבורתיתזבדמות AirPort-TAXI – אפליקציה ייעודית אשר מאפשרת לכם להגיע לנתב"ג בעלות זולה ומשתלמת במיוחד. במאמר זה נבין כמה עולה נסיעה לנתב"ג במונית מאזור המרכז ומהו החיסכון הגלום בהזמנה מראש.

מעוניינים להזמין נסיעה לנתב"ג במונית מאזור המרכז בעלות נוחה? כעת יש לכם את הדרך

נושא השקיפות בענף המוניות מהווה מזה שנים רבות נושא לשיחה בציבוריות הישראלית, זאת לאור מחירון משתנה אשר לא הוצג באופן שקוף ללקוח. למעשה, עד לפני מספר שנים שוק המוניות ובפרט נסיעות לנתב"ג היה פרוץ לחלוטין, כאשר כל נהג או תחנה החליטו על דעת עצמם מהו המחיר הנקוב בעבור נסיעה. בלא מעט מן המקרים נגבו מנוסעים סכומי נסיעה גבוהים אשר האמירו למאות שקלים, בעיקר מאזורי ביקוש כדוגמת מרכז הארץ, מבלי להעניק חשבונית או לספק הסבר מניח את הדעת לגבי המחיר הסופי. משום כך, החל משרד התחבורה ברפורמה רחבה אשר נועדה להעביר את שוק המוניות לשוק בעל יציבות ושקיפות אל מול הנוסע. לאור זאת, כיום, נסיעה במונית למגוון יעדים ובפרט לנתב"ג הפכה לזולה ומשתלמת. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לכך, הינן שימוש באפליקציות אשר פותחו בדיוק למטרות אלו. האפליקציה המובילה הינה אפליקציית AirPort-TAXI המאפשרת לכם להגיע לנתב"ג במונית במחיר נוח ובהתאמה אישית למספר הנוסעים כפי שיוסבר בהמשך המאמר.

אישה מסבירה
אישה מסבירה

כמה עולה נסיעה לנתב"ג ממרכז הארץ?

בעבר, נסיעה לנתב"ג ממרכז הארץ נעה בטווח מחירים של 150-300 ₪, תלוי במחירון, זמן הנסיעה (יום/לילה), חגים ומועדים וכן הכבודה. חשוב לציין כי מחיר נסיעה משתנה בהתאם למחירון בין עירוני אותו קובע משרד התחבורה, אולם לאור הביקורת הציבורית וכן ההבנה כי עלות של הגעה ברכב לנתב"ג היא יקרה פי כמה, חלה ירידת מחירים משמעותית אשר נועדה לעזור לציבור להגיע לנתב"ג ממרכז הארץ במחיר נוח. מחירון מוניות בין עירוני התעדכן לאור רפורמה אותה ביצע משרד התחבורה כפי שצוין לעיל, וכיום ניתן באמצעות אפליקציית AirPort-TAXI לבחון את המחירון בטרם מזמינים נסיעה, ובכך להתכונן מראש להוצאה הכספית. ע"פ נציגי האפליקציה, המחיר בעבור נסיעה לנתב"ג ממרכז הארץ נע בין 115 שקלים מאזור חולון בת ים ועד ל 200 שקלים לאזורים מרוחקים יותר באזור המרכז, אולם על מנת שתוכלו לדעת מהו המחיר הסופי אותו תשלמו מומלץ להיעזר ב'שירות מחשבון עלויות נסיעה' אשר מגלם את המחיר בהתאם לפרמטרים אותם ציינו בתחילה.

נסיעה לנתב"ג – שירות VIP אשר ניתן לכם באמצעות AirPort-TAXI

ביחס למתחרות, אפליקציית AirPort-TAXI תאפשר לכם להוזיל את עלות הנסיעה ולקבל שירות נסיעות בהתאמה אישית כפי שנדרש. הורידו את האפליקציה ובכך תוכלו לתכנן את הנסיעה לנתב"ג בזול.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים רכב
תיקח מונית
סיבות לקחת מונית לנתב"ג!

נסיעה במונית מהווה פתרון נוח ויעיל לנסיעות בעיר, או לשדה תעופה. משתמשים רבים נהנים מהיתרונות של השירות, כוללים מי

לחיצת יד
הכירו את אמות

משרד להשכרה הוא האופציה המועדפת ביותר עבור מי שמחפש פרטיות מוחלטת יחד עם יתרונות נוספים הקיימים במתחמי עבודה שיתופיים.

רכיבת שטח
איך בוחרים טרקטורון?

בחירה של טרקטורון צריכה להיעשות תוך היכרות מעמיקה עם התחום. מי מכם שמעוניינים לרכוש טרקטורון לראשונה בחייהם, צריכים לדעת