נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

תרבחו ותסעדו: כך תכניסו את העיצוב המרוקאי הביתה

דאר מרקש

כשאתם חושבים על עיצוב מרוקאי, אתם עלולים לחשוב "וואו, יותר מדי בשביל הבית שלי". אנחנו מבינים את זה – עדינות לא קשורה בדרך כלל לסגנון, אבל היא יכולה להיות בחוץ או מאופקת כמו שאתם רוצים שהיא תהיה. בין אם אתם רוצים שכבות על גבי שכבות של צבע או משהו ניטראלי יותר, גם אתם כיום להכניס את העיצוב המרוקאי הביתה. עם פריטים וריהוט שאתמול היה במרוקו והיום אצלכם בבית.

 

פרטי ריהוט ואבזור לבית שיעזרו לכם להכניס את מרוקו הביתה

בזכות המבחר העצום של דאר מרקש. גם אתם יכולים להכניס את מרוקו בקלות אליכם הביתה, עם מגוון עצום של כלי ריהוט, ואביזרים שונים המיובאים ממרוקו במיוחד בשבילכם.

דאר מרקש

שטיחים מרוקאים

רוצים באמת לחמם את החלל שלכם בבית? שטיח זה רעיון טוב, אבל אל תעצרו באחד כשיכולתם להיות שלושה. שכבות שטיחים בטקסטורות, דוגמאות וצבעים משתנים לאווירה מגניבה, אקלקטית ומרוקאית. אז קדימה, כנסו לחנות של דאר מרקש ובחרו את השטיח המושלם עבורכם.

 

מתלים

מתלים הינם ריהוט בסיסי בכל בית, וכעת הוא זמין עבורכם במגוון עשיר של עיצובים מרוקאים, הכוללים מתלים עבודות יד מידי מיטב אמני הריהוט במרוקו. עם צבעים חמים של עץ המתלים המרוקאים של דאר מרקש הם התופסת המושלמת בכניסה לכל בית.

 

כיסאות

הן דרך טובה יותר להעניק לחד הסלון או חדר השינה או העבודה שלכם, מגע של עיצוב מרוקאי כמו שילוב של כיסא בעיצוב מרוקאי. דאר מרקש מציעים לכם מגוון עשיר של כסאות מעוצבים ומערכות ישיבה מעץ, וברזל שיתאימו לכל חדר ולכל מטרה.

 

כריות מרוקאיות

כריות מרוקיות הינן אביזר ריהוט מהמם, אשר מגיעות בשלל עיצובים עבודת יד מיוחדים. כל הכריות מיובאות מיצרנים ממרוקו, אשר מייצרים את הכריות שלנו בשיטה מסורתית ששרדה כבר מאות שנים. הכריות מגיעות בעיצובים שונים של תפירה.

דאר מרקש

קערות

אם אתם רוצים להכניס את העיצוב המרוקאי הביתה? אסור לכם לשכוח את הקערות המעוצבות של דאר מרקש. שלל קערות מחומרי גלם שונים אשר כולן עבודת יד מקורית ו100 אחוזים מרוקאית. עם קערות שנבחרו בקפידה לקהל הישראלי.

 

שולחנות וסטים להגשה

אין דרך טובה יותר להעניק לבית ולחוויית האירוח שלכם מגע מרוקאי אמיתי, מאשר רכישת שולחנו וסטים להגשה בעיצוב מרוקאי. עם מגוון סטים של כוסות, כלי הגשה, מגשים ועוד. אתם יכולים לספק לאורחים שלכם ולעצמכם חווית אירוח מרוקאית אמיתית. בנוסף מדובר בשולחנות וסטים שיכולים לשמש את הריהוט והאביזרים הנכונים להשריית אווירה מרוקאית אותנטית אצלכם בסלון.

 

שולחנות פסיפס

שולחנות פסיפס הינם תוספת יוקרתית לבית שלכם. הם מגיעים בצבעים מהממים של כחול, טורקיז וצבעי אדמה, וברמת הגימור הגבוה ביותר. כל זאת, בעבודת יד מרוקאית אשר מיובאת במיוחד עבורכם.

דאר מרקש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים