נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך להשתמש במכשיר האופטיון ומהי ההתנהלות היום יומית

ראש

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער בכל הנוגע למכשיר האופטיון שמשנה את חייהם של חולי סרטן רבים. אם השיחות הללו הגיעו גם אליכם, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי בעיון רב. שכן, הוא יציג בפניכם את כל המידע הדרוש לכם בכל הנוגע לשימוש במכשיר המדובר, הסבר בנוגע להתנהלות היום יומית וכל דבר נוסף שרציתם לדעת על האופטיון ולא ידעתם.

 

רקע לשימוש במכשיר האופטיון

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לשימוש במכשיר האופטיון וההתנהלות היום יומית הנוחה לצדו, ראוי לציין תחילה כמה מילים אודות השימוש בו. מדובר במכשיר שמיועד לחולי סרטן המוח (שנקרא בשפה הרפואית גליובלסטומה). במחלה זו מאובחנים מידי שנה כ- 100 אלף איש. מדובר במחלה שנחשבת לקשה לטיפול בגלל 2 הסיבות הבאות:

  1. הגידול במרבית המקרים מתפזר במהירות ברחבי המוח
  2. לעיתים יש קושי להגיע אל הגידול, כך שלא ניתן להסירו כלל או שניתן להסירו רק באופן חלקי באמצעות ניתוח

הטיפול במחלות הסרטן האחרות כולל במרבית המקרים שימוש בתרופות, ניתוחים וטיפולי הקרנה. אלו החולים בסרטן המוח יכולים להעיד כי בנוסף לטיפולים המוכרים, יש את מכשיר האופטיון שמשנה את חייהם של מרבית החולים ומאפשר להפחית את התאים הסרטניים שלא ניתן להגיע אליהם במהלך ניתוח.

 

מה מכשיר האופטיון עושה בעצם?

המכשיר מפיק שדות חשמליים שנקראים בשפה המקצועית כ- שדות טיפול בגידול. טיפול קבוע באופטיון מאפשר להאט ובמקרים מסוימים אף לעצור את החלוקה של תאי הגליובלסטומה שכפי שצוין קודם לכן, הם מתפשטים במהירות ברחבי המוח. מדובר בטיפול מקומי שאינו פולשני והוא מכוון ישירות אל התאים במוח. המכשיר נחשב למתקדם ביותר, שכן, הוא יודע לפגוע אך ורק בתאים שמתחלקים ולא בתאים ה"נחים". למידע נוסף בנוגע ליעילות המכשיר ופרטים נוספים היכנסו לאתר אופטיון.

 

איך משתמשים במכשיר האופטיון?

כעת, כשידוע לכם כל הרקע הדרוש בנוגע למכשיר האופטיון, אפשר להעמיק ולהגיע אל אופן השימוש במכשיר הייחודי שמעניין רבים. הטיפול במכשיר מתבצע באמצעות 4 מתמרים. כאשר כל מתמר אחד מכיל דיסקאות קרמיות שמצופות בג'ל ובחיישני טמפרטורה. על המטופל להצמיד את מערכי המתמרים אל הקרקפת תוך שימוש בפלסטר רפואי ובמקביל לחיבור אל מכשיר האופטיון שמחובר לחשמל.

 

אתם לא צריכים לדעת את כל המידע הזה בעל פה

חשוב לציין כי בעת קבלת המכשיר, אדם בעל סמכות רפואית שבקיא במכשיר יראה לכם מראש כיצד להצמיד את החלקים הללו אל הקרקפת וגם יציין בפניכם את כל ההליך וגם ישלח לכם קישור לסרטון שימחיש לכם כיצד עליכם לבצע את ההליך. כך שאין צורך לזכור זאת בעל פה כלל וכלל.

 

לסיום

כעת אתם יודעים את כל הפרטים אודות מכשיר האופטיון המדובר וכיצד להשתמש בו באופן יום יומי. כך שנותר לנו רק לאחל לכם בהצלחה בטיפול והחלמה מהירה.

מכשיר לחץ דם

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מידע
כסף מצויר
כמה טיפ נהוג לתת לסבל?

החלטתם שאתם רוצים לעבור דירה עם חברת הובלות מומלצת? אתם צודקים, כי האמת היא, שלהעביר את החפצים שלכם לבד

שיפוץ קומפלט לבית
מהו שיפוץ קומפלט לבית

ההחלטה על עריכת שיפוצים ברמה כזאת או אחרת בבית, היא החלטה חשובה שאיננה מתקבלת בכל יום, לא בכל שנה

גמילה מהימורים ראשית
כיצד ניתן להיגמל מהימורים?

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר אנשים אשר נקלעים לחובות עתק בעקבות התמכרות להימורים, כמו גם מאבדים את משפחתם,