נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

טוויסט בעלילה – איך משלבים מופע קוסמות באירוע בר מצווה

מגן דוד

רבותיי, בואו נודה בזה – אירועי בר המצווה הם אירועים שבלוניים החוזרים על עצמם שוב ושוב. תורמת לכך העובדה שכל ילדי הכיתה חוגגים את בר המצווה שלהם באותה שנה (פחות או יותר), כך שעל פי רוב ילדיכם חוגגים מספר אירועי בר מצווה בכל חודש, ונראה שכל אירוע פשוט חוזר על הקודם שוב ושוב.

על מנת לספק לילדכם חוויה ייחודית ויוצאת דופן ניתן להזמין מופע קוסמות אשר יקפיץ את האירוע של ילדכם ויבטיח חוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

 

מופע קוסמות – מתאים לבר מצווה?

מאז ומעולם הוקסם האדם מהמסתורין ומהחוויה של כוחות הפועלים מעבר למציאות הגלויה. מופעי קסמים ואמני חושים מעוררים בנו את אותן החוויות בצורה חזקה ומלהיבה. בניגוד לימי הולדת, בהם הקהל על פי רוב הינו בגיל ספציפי אחד, אירועי בר המצווה כוללים קהל מגוון בגילאים משתנים, ועל כן חשוב למצוא הפעלה אשר תפנה לכלל הגילאים – מגדול ועד קטן.

מופעי קוסמות מצליחים לרתק את הקהל, גדולים וקטנים כאחד, ועל כן אנשים רבים בוחרים להזמין קוסמים ואמני חושים למסיבות בר המצווה של ילדיהם.

 

מה חשוב לבדוק כשמזמינים קוסם לבר מצווה

השוק מוצף באלפי אנשים המציעים מופעי קוסמות. כאשר אנו ניגשים לבחור קוסם, ראשית כל יש לוודא כי הוא בעל ניסיון ומקצועי. בנוסף, כדאי לחפש קוסם המציע את החבילה כולה, כלומר הקוסם דואג לשירותי ההגברה, פרסים, מכונות עשן, בלונים וכו'. מידע נוסף והמלצות ניתן למצוא באתר: https://asael-magic.co.il.

 

איך לשלב את הקוסם באירוע בר המצווה?

על מנת לנצל בצורה מיטבית את חווית הקסם באירוע בר המצווה, יש לשלב אותו בצורה נכונה במהלך האירוע. ניתן לשלב אותו בשלוש שלבים מרכזיים, תלוי כמובן באופי המסיבה שאתם מתכננים ובסגנון האירוע המבוקש:

 

שלב קבלת הפנים

ניתן לשלב את הקוסם כבר בשלב קבלת הפנים על מנת ליצור היכרות אינטימית ונינוחה יותר בין הקהל לקוסם. בשלב זה הקוסם יכול להסתובב בין המוזמנים ולבצע קסמים קטנים המזרזים את תהליך ההיכרות שלו עם הקהל.
בנוסף ניתן להזמין הפעלה צדדית, כמו למשל קיפולי בלונים, אשר תוסיף נופך לשלב זה ותבנה את הציפייה של הקהל לשלבים הבאים.

 

שלב המופע המרכזי

בשלב זה הקוסם מבצע הופעה בפני קהל המשתתפים. ההופעה יכולה לשלב את הקהל ברמה כזו או אחרת, במיוחד אם מדובר באומן חושים אשר על רוב מקיים אינטרקציה רבה עם הקהל. במידה והקהל גדול, או שהאנשים אינם מכירים אחד את השני, ניתן ללכת על מופע פחות אינטרקטיבי ויותר עצמאי של האומן. שלב זה הינו השלב המרכזי, וכדאי לתת לו את מירב הזמן שניתן לתת.

 

שלב הסדנה

ניתן לשלב את הקוסם בשלב מאוחר יותר על ידי קיום סדנה במהלכה מלמד הקוסם את הקהל מספר קסמים בסיסיים ומעניק להם כלים ראשוניים לעולם הקוסמות. סדנאות אלו הולכות וצוברות תאוצה בשנים האחרונות, מכיוון שהן גורמות לקהל להרגיש שהוא קיבל משהו ממשי למזכרת מהאירוע, מלבד ההופעה עצמה.

חפיסת קלפים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים