נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 טיפים לבחירה של חבילה הגברה משתלמת לאירוע

רמקולים איכותיים

חבילת הגברה מושלמת צריכה להיות מושכרת בחברת השכרה לציוד הגברה מושלמת על מנת שהאירוע שלכם יהיה מושלם.

קבלו 4 טיפים לבחירת חבילת ההגברה המושלמת.

 

1 – תכננו מראש את הצרכים שלכם

בראש ובראשונה ולפני שפונים להשכיר ציוד הגברה יש לבדוק מה הצרכים ולהכין רשימת ציוד. אם המסיבה שאתם מארגנים היא בשטח ללא מקור חשמלי תצטרכו להכניס לרשימה גנרטור. על מנת לדעת את ההספק החשמלי הדרוש תצטרכו לבדוק לאחר בחירת הציוד החשמלי. ישנן מסיבות בטבע כמו ימי הולדת לילדים בהם מסתפקים בבידורית הפועלת על סוללות. אם אתם מתכננים לעשות מסיבת ריקודים תצטרכו רמקולים איכותיים, מערכת אודיו וסאונד איכותיות וכמובן מערכת הגברה. אתם מתכננים לתקלט וזקוקים למיקסרים? גם אותם יש להכניס לרשימה. אם אתם מנחים את הערב תזדקקו גם למיקרופון. בהתאם לתוכנית הערב ייתכן ותצטרכו גם ציוד לקריוקי, מקרן ומסך להקרנת שקופיות וסרטונים, מסך ענק וכד' בהתאם לצרכים.

 

2 – השכרת ציוד איכותי בלבד

ישנה חשיבות רבה להשכיר ציוד איכותי אותו חברת ההשכרה מתחזקת באופן שוטף ודואגת לתקינותו. תקלה אחת או מכשיר לקוי יכולים לקלקל את הערב. זו הסיבה שיש לקבל המלצות על חברה בעלת מוניטין ואיכותית כמו עידן VIP המשכירה ציוד הגברה כזה. את ההמלצות ניתן לבדוק באמצעות האינטרנט, פורומים שונים, קבוצות חברתיות או חוות דעת באתר החברה. ישנם גם אינדקסים שונים בהם הגולשים מדרגים בעלי מקצוע וחברות השכרה מהם ניתן לבדוק המלצות. ככל שהציוד יהיה איכותי יותר ומספק, כך גם המסיבה תהיה יותר מוצלחת.

 

3 – הכל במקום אחד

כאשר משכירים ציוד הגברה צריך למצוא מקום אחד שישכיר חבילת הגברה. כך גם תימנע מכם התרוצצות בין הספקים השונים, בזבוז זמן וגם העלויות יהיו זולות יותר כיוון שמדובר על עסקת חבילה. למשל, למסיבה של עד 100 איש ניתן להשכיר בחבילה אחת 2 רמקולים עוצמתיים של 500 וולט עם סטנדים, הגברת סאב וופר על מנת שהבאס ירעיד את הגוף, מיקסר עם 4 ערוצים, מיקרופון עם כבל באורך 5 מטר, סטנד ותאורה של 100 וואט עם כבל מאריך וגנרטור 2,500 וואט + גלגלת. זוהי חבילה שעולה כ-850 ₪ ומתאימה למסיבת טבע. לפיכך, קניית חבילה עדיפה מאשר קניית כל ציוד ההגברה לחוד.

 

4 – הרכבת חבילה בהתאמה אישית

חברת השכרה איכותית לציוד הגברה היא חברה שיודעת לייעץ נכון ויש לה מושג בהפקת אירועים, בעיצוב והכנסת עומק ותכנים. כאשר מתכננים אירוע ולא יודעים מהי חבילת ההגברה הדרושה לאירוע חשוב שהחברה תעניק ייעוץ אופטימלי לגבי הצרכים שלכם. החברה צריכה לתת לכם כמה אפשרויות לבחירה ולהמליץ על הטוב ביותר הן מבחינת עלויות והן מבחינת איכות. ערך מוסף יהיה אם החברה תדאג להובלת הציוד, התקנתו ופירוקו.

 

מיקסר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים