נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כל מה שתצטרכו לדעת על בניית שירותים בעסק

תא שירותים

כאשר מדובר על בניית שירותים בעסק שמארח לקוחות, חשוב במיוחד לקחת כל מיני גורמים שונים בחשבון, אבל הכי חשוב להתמקד בנושא של באינסטלציה. בעזרת קבלני הביוב המתאימים לעבודה, תוכלו לבנות שירותים שייראו מצוין ויהיו שמישים לכל סוגי הלקוחות.

רגע לפני שמבררים על נגישות בעלי מוגבלויות לשירותים בעסק, ורגע לפני שמזמינים מוצרי טואלטיקה לעסק, צריך לוודא שיש מספיק מקום לפרויקט הבנייה. אם כך, השלב הראשון הוא לקיחת מידות. לאחר שתמדדו במדויק את החלל הייעודי לשירותים העתידיים, תוכלו להחליט בנוגע לסוג הבנייה ועניינים עיצוביים שונים.

 

היכן מתחילים עם בניית שירותים בעסק?

בראש ובראשונה, יש צורך לוודא שהשירותים נגישים לכל מי שמבקש להשתמש בהם, כולל אנשים עם מוגבלויות או בעיות ניידות שונות. מעבר לכך שאתם תרצו להעניק שירות איכותי ללקוחותיכם, חשוב להבין נקודה נוספת. הנקודה היא, שאלמלא תנגישו את השירותים שלכם לציבור הרחב, אתם תהיו חשופים לתביעות משפטיות בפוטנציה.

רגע קטן לפני שרוכשים מגבות נייר, מתקן לנייר טואלט או מוצרי טואלטיקה מכל סוג אחר, אנחנו ממליצים לבחון כמה תיקי עבודות של קבלני אינסטלציה שונים. זה יהיה הצעד השני שלכם אחרי לקיחת המידות. אם אינכם יודעים כיצד למדוד לבד את החלל המיועד לבניית השירותים, הקבלן יוכל לסייע לכם בכך כמובן.

חדר נוחיות

כמה עולה לבנות שירותים בעסק?

בניית שירותים בעסק יכולה להיות די יקרה, כאשר העלות תלויה במספר גורמים שונים. למשל, צריך לבדוק כמה גדול ומורכב הפרויקט, כמו גם איזה סוג של אסלות תבחרו. לדוגמה, אסלות תלויות תמיד יהיו יותר יקרות מאשר אסלות סטנדרטיות.

עבור הכנה חדשה לאסלה, הכוללת ניתוק קו ישן וחיבור חדש, תשלמו כ-1,200 ₪ – 1,800 ₪ ומעלה. במקרים בהם מעוניינים להתקין אסלה תלויה וניאגרה סמויה, המחירים יכולים לנוע בין כ-3,500 ₪ – 4,500 ₪ בממוצע. אם תצטרכו התקנת אסלה הכוללת הריסה ופינוי של חדר האמבטיה, העלויות הממוצעות בד"כ ינועו בין כ-4,500 ₪ – 7,000 ₪.

 

טיפים למציאת קבלן אינסטלציה מומלץ

כאשר מדובר במציאת קבלן אינסטלציה לעסקים גדולים כגון בתי מלון, מסעדות וכדומה, צריך לקחת בחשבון 2 פקטורים עיקריים: 1) סוגי הכשרות ומומחיות מצד הקבלן. 2) המוניטין של אותו איש מקצוע. בימינו אפשר לברר בקלות לגבי המוניטין של אנשי מקצוע, כמובן בעזרת הרשת.

לגבי סוג המומחיות של הקבלן, אנחנו ממליצים בשלב הראשון לבדוק שאכן מדובר בקבלן מאושר ורשום בישראל. באתרי GOV של הממשלה, תוכלו למצוא בקלות כיצד לבדוק את רשם הקבלנים ולוודא שהקבלן רשום ואינו מוקפא. אם הקבלן מוקפא מכל סיבה כזאת או אחרת, שימו לב, יהיה לא חוקי לעבוד אתו. גם אם הוא מציע לכם הצעת מחיר מאוד אטרקטיבית, אל תתפתו. זאת, אלא אם הוא מציג ראייה משפטית לכך שמותר לו לעבוד ע"פ החוק.

שירותים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
ייעוץ עסקי
ייעוץ כלכלי ואסטרטגי

ההתנהלות הכלכלית והאסטרטגיה הם אלו המובילים את העסק להצליח. כאשר יש ביניהם התאמה והם נעשים בצורה שקולה ניתן להתקדם.