נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כמה מרוויחים אמני חושים בחו"ל?

juggler-1216853_1280

כאשר החשיפה לאומנות החושים בשנים האחרונות רק עולה ועולה אין ספק שהסקרנות כלפי המקצוע הזה מתרחבת ונוגעת ביותר ויותר אנשים. בתקופה האחרונה, ממש אפשר לשים לב איך אמני החושים תופסים אפילו את רגעי השיא בטלוויזיה שלנו.

הם בכל מקום, מופעים, פרסומות ותוכניות טלוויזיה. נראה שהרצון שלנו לחוות קסמים ותעתועים לא פוסק לעולם. כמובן, שבחוץ לארץ כמו כמעט בכל נושא אין ספק שהמימדים גדולים יותר, וכך גם הסכומים שמרוויחים אמני החושים. אז כמה באמת מרוויחים אמני חושים בארץ ? וכמה מרוויחים אמני חושים בחו"ל?

 

אפקט החשיפה

אין ספק שכאשר נושא מסוים תופץ תאוצה ואנשים יותר נחשפים אליו, ניהיה הוא נחשק וכך גם המחיר שתשלמו עליו יהיה בהתאם. תחום אומנות החושים בארץ תפץ תאוצה באיחור מסוים משאר העולם אך גם בארץ הגיעה למימדים מרשימים, כאשר אחד מאמני החושים המוצלחים בארץ מצליח אף מאוד גם בהוליווד שבארצות הברית.

אומנות חושים הינה תחום שיוצא ומתבסס על תחום הקוסמות כפי שכולנו מכירים. אם קוסמות מתבססת על זריזות ידיים, טריקים חזותיים וכדומה, אומנות החושים עורכת קסמים על המוח האנושי. בעוד הקוסם מתעסק בחפצים, אמן החושים מתעסק בתודעה שלנו ובזיכרון.

אין ספק שזה תחום מאוד מרתק אשר משאיר כל אדם שנחשף אליו מסוקרן להפליא. אמני חושים לומדים לעומק עיסוק בדפוסים תודעתיים כך שהם יודעים לחזות התנהגויות כאלה ואחרות וכמו כן גם לחזות פעולות ובחירות, וזאת בלי כל המודעות שלנו. אמן חושים יודע לחשוף שנבחר בקלף מסוים בלי שעוד נפלה בחלקנו הבחירה לעשות כן, ועל כל זאת ועוד תחום זה מרשים את כל הצופים שלו באופן מרתק. yaron-mind.co.il

 

אז כמה מרוויחים מלהיות אמן חושים ?

כמו בכל סוג אומנות אין ספק שכשרון לא רק מגיע מעצמו, ויש לעבוד ולהשקיע. חשוב לעשות את ההקבלה של אמן חושים לכל אמן מסוג אחר שאנחנו מכירים ולהבין שעל שעות על גבי שעות של השקעה ואימון – משלמים אחר כך בכרטיסי להופעה.

קשה לכמת את הזמן הרב שנדרש כדי להפוך להיות אמן חושים ועל כל זאת מגיע לאמני החושים שכר הולם. ניתן לעיתים להגביל את הידע של אמן חושים מנוסה ומוצלח מאוד לרמה של תואר או שניים. אין ספק שבארץ המימדים קטנים יותר וכל אמן שרוצה להצליח באמת ובגדול יוצא לחוץ לארץ.

בארץ מופע של אמן חושים יעלה בין 1,500 שקלים ל – 3,500 שקלים. מופע בחוץ לארץ יכול לעלות גם כפול אם מדובר באמן מפורסם. אין ספק שגם הפרסום לוקח חלק, ולאמנים האלו יש מעריצים כמו לכל אמן. אמן חושים מצליח שמגיע להופיע בטלוויזיה ועושה אירועים למפורסמים בחוץ לארץ יכול להיות עמיד עד מאוד.

עין החתול - קסם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים