נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 טיפים לבחירת ארון ספרים מתאים

4 טיפים לבחירת ארון ספרים

ארון הספרים, מסמל עבור רבים את הלב של הבית, הרהיט המיוחד בו נאספים כל הספרים, אלבומי התמונות והפריטים החשובים לנו ביותר. בהתאם, חשוב שהוא יהיה הארון הנוח ביותר שיוכל להכיל את כלל הפריטים הללו בנוחות, וכן גם פריט אסתטי שיוסיף לנראות של הבית ולא יהווה הפרעה מסוימת לקו העיצובי ולאווירה של הבית כולו. לכן, מומלץ להשקיע מחשבה לפני הבחירה ולבחור בפריט שאכן יתאים לבית וישדרג אותו, וגם יהיה הנוח והיעיל ביותר. לשם כך – לפניכם 4 טיפים לבחירת ארון ספרים מתאים.

 

מדוע בחירת ארון ספרים מתאים היא חשובה?

בחירת ארון ספרים היא אחת ההחלטות החשובות לאסתטיקה של הבית ולנוחות שלכם ושל משפחתכם. מדובר לרוב ברהיט מאד גדול, אחד הגדולים בבית, לכן זה אחד הרהיטים שהכי חשוב להשקיע בהם את הזמן והכסף שכן הוא הולך להשפיע רבות על הנראות של הבית ועל האווירה בו.

בנוסף, מדובר ברהיט שהולך להכיל את הלב שלכם – את הספרים, אלבומי התמונות, הפסלים, המזכרות וכל שאר הפריטים החשובים ביותר שקרובים ללבכם. לכן, דאגו לרכוש ארון ספרים שתתחברו עליו ושתסמכו להשתמש בו ולראות אותו בביתכם.

 

טיפים לבחירת ארון הספרים

גודל מספק

בחירת הגודל היא חשובה ביותר עבור הנוחות שלכם. כמו שכולנו יודעים, ארונות ומקומות אחסון ככלל, נוהגים תמיד להיות קטנים מדי ולא מספקים, גם כאשר קנינו את הגודל שחשבנו שיהיה מתאים. כי דברים לאחסן – תמיד מצטברים, נאספים, והופכים את הארון ומקומות האחסון לצפופים מדי ולא נוחים. לכן בחרו בגודל קצת יותר גדול ממה שאתם באמת צריכים, כדי לא ליצור מראה מרושל, ולקנות רהיט שלא יענה על הצורך שלכם ויהיה מספיק נוח.

 

פריט אסתטי ומשדרג

מאחר ומדובר בפריט הכי גדול בבית, שיתפוס בו הרבה תשומת לב ומקום, חשוב להשקיע בפריט שבאמת ישדרג את הבית אסתטית, וילך עם הקו העיצובי שלו. זה המקום להשקיע בבחירה העיצובית, מאחר וזה הולך להיות הפריט הכי בולט בבית.

 

פתרונות אחסון

כדאי לבחור בארון שיש בו פתרונות אחסון, שכדאי אחסון תמיד הייתה ותמיד תהיה אחת הבעיות הגדולות של ניהול ועיצוב הבית ואיכשהו תמיד אנו מוצאים את עצמנו בלי מקומות אחסון. לכן כדאי לבחור בארון ספרים שיהיו בו גם חללים ריקים עבור הספרים, אך שיהיו משולבים בו גם דלתות סגורות עבור אחסון חפצים שונות שיש לכם צורך לאחסן.

 

גובה

כדי לחסוך במקום וכדי ליצור עבורכם עוד פתרונות אחסון נוחים ויעילים, מומלץ לבחור בארון ספרים שיהיה גבוה ככל הניתן וכך ינצל באמת את המקום והחלל שניתן עבורו. כך, תוכלו לאחסן במדפים הגבוהים את החפצים בהם אתם פחות משתמשים, כדי שלא יתפסו חלל חשוב באזורים הנמוכים והנוחים יותר של ארון הספרים. כך תחסכו במקום ותקנו את ארון הספרים שיהיה הכי יעיל ונוח לאחסון משמעותי של חפצי הבית.

ספרייה עם מלא ספרים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים