נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

בחירת אטרקציות לאירועים: המדריך המלא

אנשים רוקדים

החלק הכי כיף בכול אירוע, הוא החלק שאף אחד לא מדבר עליו – כל הפינוקים הקטנים שאתם יכולים להוסיף, והופכים את האירוע שלכם למושלם. אבל, כדי שתוכלו לשדרג את החתונה שלכם, לעניין את האורחים ולקבל את המשוב המושלם על הפקה בלתי נשכחת, אתם צריכים להכיר את כל הטרנדים הכי חמים בתחום.

אטרקציות לאירועים משתנות כל הזמן, כי תמיד שי טרנד חדש שכובש את אולמות האירועים. לכן, הכנו לכם את המדריך המלא לאטרקציות המושלמות של עונת החתונות של 2020.זו ההזדמנות שלכם לאגור מידע ולבחור את השדרוגים שיהפכו אתכם לזוג הכי מגניב בחבורה.

 

איך לבחור אטרקציות לחתונה?

אם אתם רוצים לבחור מבין השלל הרב של אטרקציות לאירועים שקיימות כיום בשוק, אתם רוצים לחלק אותן לחמש קטגוריות על מנת ליצור סדר בנושא:

  1. לחופה –הרגע המרגש ביותר בכל אירוע, יכול להפוך בין רגע למרגש הרבה יותר. רק אם תבחרו לשדרג את הכניסה שלכם לחופה עם זיקוקים בצידי השביל, פרחים על הרצפה, ואפילו יונים שמופרחות לאחר שהחתן שובר את הכוס. כמו כן אתם יכולים להזמין זמרים שילוו אתכם בשירה חיה, כל הדרך לחופה, על מנת להעצים את האפקט הדרמטי.
  2. לצילומים –בין אם לצילום בקבלת הפנים ובין אם בזמן הריקודים. אתם רוצים להוציא את האורחים מהאירוע עם תמונות מזכרת, כי זה כבר סטנדרט שאי אפשר לוותר עליו. עד היום טנדר המגנטים שלט בשוק. אך בעונת החתונות הזו אתם יכולים להעניק לחברים ולמשפחה בלוק עץ שעליו מודפסות התמונות שלהם.
  3. לקבלת הפנים –בעידן שבו כל חתונה היא אירוע סופר מתוקשר, והאינסטגרם חוגג עם האשטאג של הזוג הצעיר, אתם רוצים לאפשר לחברים שלכם להצטלם לצד קיר פרחים מושקע. ניתן להקים את קיר הפרחים בעיצובים שונים, שכוללים את ראשי התיבות שלכם, וכך לייחד עוד יותר את הכניסה לאירוע, ואת ההתרגשות של האורחים.
  4. לרחבת הריקודים –אחרי שהחלק הרשמי נגמר, אתם יכולים להפוך את האווירה לקלילה הרבה יותר, ברחבת הריקודים. לא רק דיג'יי מקצועי שירים את המסיבה, אלא גם אטרקציות לאירועים שיכולות לשמור את האורחים שלכם ערניים כל האירוע. בין אם בלונים מעוצבים, עגלות שמפנייה למצב רוח טוב, ואפילו עוגות גלידה שמסתובבות על הרחבה ומאפשרות לחברים שלכם פינוק מתוק שלא מפסיק את המסיבה.
  5. לאפטר פרטי –כדי לצנן את האווירה, כשהמבוגרים כבר הולכים ורק החברים הכי טובים שלכם נשארו על רחבת הריקודים, אתם רוצים לאפשר להם לקבל פינוק אחרון של הלילה. ולכן זוגות רבים בוחרים להשקיע בהזמנת עמדת סירת פירות חתוכים שיאפשרו לכם לצאת להפוגה קצרה בחצות הלילה. לחילופן, ניתן לפתוח בר אקטיבי עם מנה שנייה של אוכל. כך תאפשרו לחברים לקבל עוד קצת כוח כדי לחגוג איתכם עד אור הבוקר.

 

אירוע השיא שלכם – מלא ברגעים קטנים של הפתעות לאורחים

אם אתם ממש רוצים להשקיע באורחים שלכם, והתקציב מאפשר זאת, השמים הם הגבול. כמעט כל משאלה שלכם, אתם יכולים להגשים בעזרת אנשי מקצוע רבים שמאפשרים לזוגות צעירים להפוך את החתונה למושלמת. למשל, על ידי יצירת מתנות ייחודיות לאורחים, כמו עציצים אישיים, חלות לשבת (אם החתונה שלכם מתקיימת בשישי בצהריים), ואפילו קינוחים אישיים לבית. אתם רק צריכים להגדיר מה הן הדרישות שלכם ולהתחיל לחפש את האנשים שיהפכו את החתונה שלכם למושלמת. מכאן ואילך אתם רק תצטרכו להתרכז בהנאה הצרופה שלכם מהיום הכי מיוחד בחיים שלכם.

חתונה
חתונה
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים