נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

המדריך להחלפת טיטול בגינות ציבוריות – בלוג תינוקות

חיתולים משומשים

אין תינוק אשר יכול להסתדר ללא ההורים שלו וזה מצב שונה מאשר מה שיש בטבע שם כל חיה כבר הולכת לאחר כמה ימים או שעות ומסתדרת לבד לגמרי.

תינוק חייב את ההורים שלו שידאגו לו , יאכילו אותו, ילמדו אותו, ישחקו אתו ויהיו אתו 24/7.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי תינוק חייב שיחליפו לו טיטול כל כמה שעות וזאת עקב העובדה כי הוא עושה צרכים וצרכים אלו מפריעים לתינוק.

לכן עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות אם יצאנו עם התינוק לגינה והוא בדיוק עשה קקי? אם כן אתם צריכים להבין כי עליכם להחליף את החיתול בגינה וזאת מכיוון שהתינוק לא יכול להישאר עם חיתול מלוכלך.

אם אתם לא מרגישים בנוח להחליף חיתול מול כל האנשים האחרים בפארק אתם יכולים ללכת לפינה שקטה שבה אין אף אחד ושם להחליף טיטול.

 

האם כדאי לי להניק בציבור?

כפי שלא נעים להחליף חיתול בציבור כך לא נעים להניק בציבור. אך יש לציין כי הנקה היא חיונית לתינוק ולכן אם הוא או היא רוצים לינוק אסור לנו להמתין אם כך ואנו צריכים לתת להם לינוק. על רקע זה עולה השאלה איך כדאי להניק בציבור וזאת מכיוון שלא נעים לעשות זאת מול אנשים אשר אנו לא מכירים. אם כן אתם צריכים להבין כי הדרך הטובה ביותר להניק בציבור היא פשוט לשים בד על התינוק ועליך וכך אף אחד לא יראה את ההנקה וזה לא יפריע לאף אחד ואת תרגישי בנוח להניק.

 

לוקחים את התינוק לטיול? זה מה שאתם חייבים לקחת עמכם

אחד הדברים החשובים ביותר שכל בלוג תינוקות עוסק בו זה השאלה מה אנו צריכים לקחת לטיול עם התינוק. עליכם להבין שאם תינוק אי אפשר לצאת מן הבית אלא יש צורך לקחת אתנו המון דברים וזאת בכדי להבטיח כי לתינוק לא יחסר כלום. אז אם אתם יוצאים לטיול עם התינוק אתם חייבים לקחת אתכם מוצץ, חיתולים להחלפה, בקבוק מים, כובע, אולטראסול, תרופות, משחקים ושמיכה לישיבה עליה. כמובן שלטיול אנו צריכים לקחת גם עגלה ואז אפשר פשוט לשים את כל הדברים הללו בעגלה ולצאת לטיול ללא בעיות שיש לנו שתי ידיים פנויות להיות עם התינוק.

 

מה לעשות אם התינוק לא נרגע כאשר אנו בחוץ עמו?

אחד הדברים הפחות נעימים זה לצאת עם התינוק מחוץ לבית לשטח ציבורי ושהוא יבכה ללא הפסקה. לכן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות בכדי להרגיע את התינוק? אם כן אסור לכם להתעצבן ואל לכם לכעוס על התינוק. דברו אליו ברוגע ונסו להבין אם אולי הוא עייף או רעב ואז לתת לו מה שהוא צריך בכדי להירגע.

 

איזה מחליפה טיטול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
דנטל מדיקל סנטר
מהי אסתטיקה דנטלית?

ההתפתחות של ענף רפואת השיניים, מאפשרת מחקר גדול יותר של סוגי טיפולים שונים והפצתם לשוק. אחד התחומים שהתפתחו כתוצאה