נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

4 דגשים אשר יסייעו לך להיות מנכ"ל טוב יותר?

מנהל ועובדים

כולם יודעי ם כי מנכ"ל טוב צריך לשלוט באינספור תחומים, ולהיות אחראי על מגוון רחב של תהליכים באופן בלתי פוסק מסביב לשעון.

על בסיס זה רבים בוודאי יסיקו כי מנכ"ל טוב צריך לדעת לקבוע ידעים, לנתח את השוק במשתנה תמידית ולהוביל תהליכים ארוכי טווח.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מנכ"ל טוב אינו מוביל רק החברה שלו אלא גם את העובדים שלו, והחברה לא תוכל להגיע להישגים טובים ללא עובדים משולהבים ומגויסים.

בעזרת 4 אלמנטים מרכזיים, כל מנכ"ל טוב יוכל להפוך למנכ"ל מעולה ולהוביל את החברה שלו להצלחה הבאה.

 

גמישות

לו הייתם צריכים לבחור בין להיות חזקים כעץ אלון או חזקים כקני סוף, רבים מכם ודאי יבחרו להיות לחזקים כאלון, לו היו שואלים אותכם מה מנכ"לים טובים יענו בתשובה לשאלה זאת בוודאי הייתם משערים שגם מנכ"לים מצליחים מעריכים עוצמה וחוזק מעל לכל. יחד עם זאת המציאות היא שונה למדי.

בשוק משתנה תמידית מנכ"לים מצליחים מוקירים ומעריכים את החשיבות הרבה שיש לגמישות שכן בעוד עצי האלון החזקים ישברו לבסוף מול רוחות חזקים, קני סוף יתגשמו ועל כן תמיד ישרדו גם בתנאים הקשים ביותר.

הצורך בגמישות זאת בא לידי ביטוי בכל אספקט בעבודתו של המנכ"ל, החל בצורך לשנות תהליכים לנוכח השינויים המתמידים המתרחשים בשוק כל העת ועד לצורך לקחת בחשבון אלמנטים מסוימים בהעסקתם של עובדים שונים.

 

הקשבה וקשיבות

מנכ"ל טוב דוגל במדיניות של דלת פתוחה אשר כוללת את כל העובדים במשרד שלו. הסיבה לכך טמונה בעובדה שפעמים רבות עובדים אשר נמצאים בשטח ורואים את מהלך העניינים כפי שהוא קורה בפועל יכולים לספק למנכ"ל תובנות חשובות אשר יסיעו לו רבות בעת תכנון כל אותם מהלכים עתידיים.

כמו כן, מפעם לפעם עובדים שכאלו עשויים לחשוב על שלל רעיונות מקוריים וטובים אשר יועילו לחברה בטווח הארוך ויזניקו את הספק העבודה שלה, רמת השירות שלה ואת האיכות הכוללת של המוצרים שהיא מספקת. באופן טבעי, רעיונות אלו שווים כסף רב ועל כן חשוב להיות קשובים.

 

מענה על הצרכים של העובדים

על מנת להגיע לרמות פריון גבוהות יש לספק תשתית מתאימה. מנהלים רבים עשויים להירתע מהרעיון של השקעה בתשתית אשר לא תחזיר את עצמה, אך לא בהכרח מדובר בסכומים גדולים ומיכון משוכלל, לעיתים די בהשקעות פשוטות כמו קניית עכבר נוסף לעובד על מנת שיוכל לעבוד מביתו בנוחות או רכישה תוסף למקלדת יחוללו שינוי גדול.

 

הוקרת תודה

כאשר מנכ"ל מעריך את העובדים שלו ומראה להם זאת, העובדים יהיו הרבה יותר מרוצים והדבר יבוא לידי ביטוי באיכות העבודה שלהם ובהספק שלהם. הוכרת תודה יכולה לבוא לידי ביטוי במילה טובה או בשי קטן, חברת מה באלי משווקת אינספור מתנות מעוצבות באיכות נהדרת שכל עובד ישמח לקבל. ניתן להתרשם ממתנות אלו בכתובת הבאה: https://ma-bali.com/category/מתנות-לעובדים.

בכדי להיות מנכ"ל טוב אשר מוביל את החברה שלו להישגים מרשימים די לתת תשומת לב למספר אלמנטים פשוטים, להיות גמישים, קשובים, לספק מענה לכל תורך ולהוקיר את העובדים.

 

איש ניהול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
מתנה
5 רעיונות למתנה ליולדת

ההתלבטות המוכרת בנושא מתנה לחברה, קולגה, מכרה או בת משפחה שילדה: מצד אחד – ברור לך שזו צריכה להיות