נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

האם עציץ בפחית טוב לגידול במשרד?

אדנית

 הכירו את פתרון המחזור החדש לפחיות. עם עליית המודעות לשינוי האקולוגי שחל בעולם, נמצא פתרון מדהים לשימוש חוזר בפחיות, כזה שכל אחד יכול לבצע בביתו. חברות רבות מייצרות פחיות שניתן לרכוש, כמתנה לעצמכם או לחבריכם ונותר רק לדעת, האם אפשר לגדל את הצמחים בכל סביבה – במשרד למשל? בואו נדבר על זה

 

קצת מידע על פחיות

רוב הפחיות עשויות ממתכת, חלקן מאלומיניום, או כפי שיוצרה הפחית הראשונה – מפלדה. בעולם, בכל שנה מיוצרות כ-280 מיליארד (!) פחיות. כמעט חצי מכמות זו מיוצרת בארה"ב בלבד. שני השימושים הנפוצים ביותר לפחית הם אחסון ושינוע משקאות קלים ואחסון ושמירה על אוכל משומר. גדליה של הפחית משתנים ברחבי העולם ונעים בין 200 מ"ל ועד 500 מ"ל. כל זה מוביל אותנו לעובדה החשובה מכולם והיא כי לוקח לפחית אחת, ותזכרו כמה פחיות מיוצרות בעולם בשנה – 100 שנים להתכלות.

 

מה זה עציץ בפחית?

בשנים האחרונות עם עליית המודעות להתחממות הגלובלית ושינויי האקלים, נעשו חיפושים רבים אחר פתרונות המחזור של הפחית. אחד הפתרונות הטובים והיעילים, מבחינת צמצום הבזבוז ויכולת השימוש מחדש של המוצר, הוא עציץ בפחית. אנשים יצירתיים רבים ניסו לקחת את המוצר הזה ולהבין, כיצד ניתן לעשות בו שימוש מחדש, כזה שיועיל לטבע ומכאן, נמצא פתרון שתילת העציצים. הפלא ופלא הסתבר, שפחית מהווה סביבה מצוינת לגידול צמחים, היא שומרת על טמפרטורה טובה, ועם מספר חורים בתחתית גם על כמות נוזלים ולחות מיטבית. כך, החלו אנשים רבים להשתמש בפחיות שלהם בעבור שתילה של עציצים בבית ולאחרונה גם במשרדים.

 

איך שותלים צמח בפחית?

שתילה של צמח בפחית דורשת שינוי של צורת הפחית. תצטרכו לנקות אותה, ולאחר מכן יש לחורר אותה בתחתית, כפי שיש חורים בכל אדנית, על מנת לאפשר למים המיותרים לנזול מטה. לבסוף, תצטרכו כנראה גם לשייף את קצוות הפחית. זאת, מכיוון שלרוב הם נשארים חדים לאחר שימוש ויכולים לדקור או לחתוך אתכם בעת טיפול בעציץ. מכאן, אפשר לחפש אחר אדמה ודישון, לכסות ⅔ מהפחית, לשתול את הזרעים שברצונכם להצמיח, לכסות את השליש הנותר באדמה לדאוג להשקות לפי סוג הצמח. כמה פשוט – ככה נפלא.

 

ולשאלה המעניינת אותנו –  האם ניתן לגדל עציץ בפחית במשרד?

ברור, מדובר במתנה מצוינת עבור אנשי המשרד. זאת כיוון שנמצא כי שתילים בפחיות הם בעלי אורך חיים ארוך יותר משתילים שנשתלים בעציצים רגילים. כפי שהצגנו קודם, לפחית יש יכולת לשמר את מה שנחוץ לעציץ בתוך הפחית, לסלק החוצה שאריות ולמנוע חדירה של חרקים. יכולת השימור שלה מאפשרת לגדל את העציץ כמעט בכל סביבת גידול שתרצו. בין אם זה בגינה, בחדרכם או במשרד. אפשר לגדל עציצים בפחית בכל מקום, ולהבטיח הצלחה באורך חייו של העציץ. אז למה לא במשרד?

 

לסיכום

עציץ בפחית זהו מוצר פרקטי שיכול להתקיים בכל סביבה, ושמוסיף הרבה שמחה לכל מקום בו הוא מוצב – וגם למשרד כמובן. החליטו איזה צמחים תרצו לשתול בפחית, והוסיפו חדוות חיים למשרד.

עציצים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
משקפת
3 סוגי טלסקופים שחובה להכיר

חובבי האסטרונומיה שבינינו וילדים סקרנים המעוניינים להכיר את מערכת הכוכבים והשמש, עושים שימוש בטלסקופים מסוגים שונים. המאמר יפרט את